Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der andre end mig, der oplever en voldsom vækst i robotgenererede spamindlæg på deres fora og eventuelt gæstebøger? Spamindlæg på et af mine sites, hvor brugerne har deres egen gæstebog er helt ude af kontrol. Min webhost har nu truet med at lukke for forbindelsen. Satme så træt af de forpulede spamere

Og, nej dette indlæg er ikke lavet af en spambot:-D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:49
Jeg oplever selv et vildt boom i spammails og pludselig tager SPAMfighter ikke dem alle længere. Nu har jeg ændret indstillingerne til meget hård sortering, men ak lige lidt hjælper det, det vælter stadig ind med spammails

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:01
Yup - bliver desværre ret udbredt.

Sæt evt en billedchecker ind (fx skriv teksten i dette forvrængede billede) - plejer at være ret effektivt over for forum spam bots.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:32
Spammerne er gået helt amok og de bliver konstant dygtigere. Vi er næsten klar med en ny version af SPAMfighter der også napper de nye spam mails.

Dbh Martin
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 18:40
Jeg oplevede det på mit personlige site (meget begrænset, men nok til at det irriterede mig). Jeg smed et simpelt regnestykke, der ændres for hvert refresh, på siden, og bad brugeren vælge det rigtige svar mellem 5 mulige. Det har ingen spammere endnu fundet ud af at komme igennem.
Kan ses på f.eks. denne side.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:52
det lyder godt martin, for efterhånden skal jeg fra sortere 5-10 mails om dagen selv.. men så tar den da også de resterede 30 .... fatter stadig ikke hvordan jeg kan få så meget spam. syntes det er helt vildt, for et år sidden fik jeg max 3 om dagen.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:04
blot en tanke ...

jeg fik ingen spam før jeg begyndte at skrive på amino .......

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:24
Dato: 24-10-2006 21:04:17
Forfatter: Bent A.

Helt bestemt, tror det er Thorborg som spammer alle, så vi bliver nødsaget til at køber Spamfighter .... Nah, desværre - tror ikke helt du kan give amino hele skylden...

Derimod er spam blevet meget mere udbredt, og i takt med at du har været aktiv på amino, og sikkert mange andre steder - er din mail-adresse højst sandsynligt blevet skrevet mange steder, og i den forbindelse har de mange robotter fundet frem til dig.

Du kunne jo fx lige tjekke;
http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-30%2CGGGL%3Ada&q=info%40t-shirtshop.dk&btnG=S%C3%B8g&meta=
og: http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-30%2CGGGL%3Ada&q=%40t-shirtshop.dk&btnG=S%C3%B8g&meta=
( det er guf :-))

// Jesper Skov

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:44
Dato: 24-10-2006 21:23:30 Forfatter: Jesper Skov
Dato: 24-10-2006 21:04:17 Forfatter: Bent A.

Du kunne jo fx lige tjekke;
http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-30%2CGGGL%3Ada&q=info%40t-shirtshop.dk&btnG=S%C3%B8g&meta= og: http://www.google.dk/search?hl=da&rls=GGGL%2CGGGL%3A2006-30%2CGGGL%3Ada&q=%40t-shirtshop.dk&btnG=S%C3%B8g&meta=
( det er guf :-))

Det synes slet ikke er sjovt ! nærmest skræmmende.
Jeg er skam godt klar over at Martin ikke behøver at sende spam, det er det idioter nok der gør, og der for har han dejlig succes med sin forretning.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:56
Ja - det er meget skræmmende. Har selv et problem med mange spam-mails, og kan ikke begribe hvad de mange spammere for ud af det - tror bestemt ikke at clickraten er høj :S

// Jesper Skov

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)