Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge ( gratis )hvad har du at miste.

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg er lige blevet medlem af en klub på Internettet, hvor man ganske gratis kan downloade masser af tips og ideer til at spare penge i hverdagen. Der er også nogle gratis kurser, der fortæller, hvordan man tjener penge på Internettet, og sidst men ikke mindst har de et revolutionerende nyt system hvor man kan tjene rigtig mange penge hver eneste måned, blot ved at være gratis medlem!

Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Hvis du har lyst, kan du se det hele her, det koster ikke en eneste krone, og du kan selvfølgelig melde dig ud igen når som helst, du ønsker det.

Her er et link til siden:

http://www.skjulte-skatte.dk/9193/

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:47
Hva'' fanden - er den scam nu også ved at brede sig til andre kategorier end MLM?

Kan der ikke oprettes en kategori der hedder "Naive fjolser, Klaphatte og ligesindede" ?

Så var der i det mindste et sted til den slags...

mvh Carsten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:57
Neeej hvor fint formuleret :
Jeg kan som medlem invitere mine venner, så de kan få de samme gratis goder og indtægter som mig, og derfor sender jeg nu denne invitation til dig.

Hvilke fordele får jeg ved at bruge dit link fremfor at bruge www.skjulte-skatte.dk ? Ingen, så hvorfor ikke fortælle det som det er? Du tjener penge ved at narre andre folk ind i systemet.

Inden du spammer flere fora med din omgang vrøvl, så brug i det mindste 5 minutter på at læse reglerne for siden, samt læse nogle af de andre tråde omkring skjulte skatte.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:31
Tror vi mangler en amino-spamfighter-version... således at gentagende spam af mlm- eller fuskelinks bliver frasorteret
Men suk... det er nok ikke muligt i nær fremtid. Stemmer ''for'' kategorien "Naive fjolser, Klaphatte og ligesindede" evt kombineret med et halvt års ip-ban Amino og alle aminobrugeres sites.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 02:07
Tydeligvis lokker disse indlæg andre naive personer, så jeg synes personligt, at der skal slettes indlæg som henviser til fupsider osv. Hvorfor ikke beskytte de unge som bare ønsker at tjene penge, og lade dem inspirere af alle de andre geniale indlæg, som amino efterhånden indeholder
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:54
Dato: 24-10-2006 02:07:18 Forfatter: Vinkler 
Hvorfor ikke beskytte de unge som bare ønsker at tjene penge, og lade dem inspirere af alle de andre geniale indlæg, som amino efterhånden indeholder

Jeg bilder mig ind, at den omtale, som disse forskellige fupforetagender får herinde er mere præventiv end en fortielse.

mvh Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:58

Kan der ikke oprettes en kategori der hedder ''Naive fjolser, Klaphatte og ligesindede'' ?

Moderatorerne kan desværre ikke flytte indlægget til den kategori endnu 

Men Torben1329 er blevet markeret, som endnu et fj..., som er blevet taget i røven af Henrik Bruhn!

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:36
På debat.jubii.dk har de lagt en replacing ind, der udskifter skjulte-skatte.dk med xxxxxxxxxxxxxxx. Det fungerer fantastisk godt og bør ikke være voldsomt svært at implementere. :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Dato: 24-10-2006 08:54:19
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 24-10-2006 02:07:18 Forfatter: Vinkler
Hvorfor ikke beskytte de unge som bare ønsker at tjene penge, og lade dem inspirere af alle de andre geniale indlæg, som amino efterhånden indeholder

Jeg bilder mig ind, at den omtale, som disse forskellige fupforetagender får herinde er mere præventiv end en fortielse.

mvh Hans

Enig. Så har folk da muligheden for at gennemskue skiderikkerne...!
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 13:36
Jamen jeg venter da spændt på en fyldestgørende udtalelse med argumenter o.lign. fra "Torben1329" :)
Side 1 ud af 5 (44 indlæg)