Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haiti reklame Balloner til kun 1999,95 kr.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 9 person

Hej derude.

Vi hos www.ballonnord.dk vil gerne gøre noget godt, for ofrene i Haiti derfor laver vi dette tilbud !

1000 Reklame balloner , med 1 tryk, 1 farve, 1 side

1000 Ballon pinde !

TIL KUN 1999,95 DKR. eks. moms. & forsendelse.

Vi lader dette tilbud køre frem til søndag d. 24. Januar - ved hver ordre smider vi 150 kr. vidre til ofrene i Haiti.

Så nu har i mulighed for at få lidt ny reklame lir´ til butikken, plus i støtter et godt formål !

 

Med Venlig Hilsen
Thomas Lund

www.ballonnord.dk

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Hej Thomas

Dit tilbud er som sådan fin nok, desværre går min galle lige ud over dig denne gang alligevel.

Jeg bryder mig personligt ikke om at i forsøger at tjene penge på andres sorg, og det er netop hvad i gør i øger omsætningen får godt nok et laverer DB, men der kommer stadigvæk nye kunder og ordre i kassen. Fordi nogen vil vælge jer pga. i støtter ofrene lige i denne tid. Men gør i det normalt? Smider i normalt 150 kroner videre til nødhjælp? Sikkert ikke og derfor er det her bare et PR fremstød, hvilket jeg ikke syntes er okay. Det er synd for ofrene de skal udnyttes for at virksomheder kan tjene ekstra og så sender de så ja 150 kroner afsted ud af dem kommer måske 10 kroner frem.

 

Men i skal have held og lykke med salget uanset hvad, og denne tekst kunne lige så godt være skrevet til andre mennesker, men nu faldt jeg lige over dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Usmageligt Thomas... Kan du ikke trylle dig selv ned i et sort hul?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

150 kr. mod en ordre på 2000 kr.? Sover du godt om natten?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Gider i lige opføre jer ordentligt?

Hvis man som forbruger ikke kan gennemskue at der også falder noget profit af til firmaet bag, så er man sgu også selv uden om det! Er man ikke voksen nok til selv at tage stilling til om man synes det er snyd eller det er fair med sådan et tilbud, så bør man aflevere sit Dankort tilbage til banken, for så er man ikke gammel nok til at have et.

Hvis jeg stod og skulle købe nogle balloner, og jeg kunne vælge mellem TrylleThomas´ balloner og nogen fra TrylleJacob, og så blev opmærksom på at Thomas donerer 150,- til Haiti, så valgte jeg da ham. 

Hilsen Morten

 

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godmorgen derude,..

Puha sover i godt om natten !?

Jeg har det her lille ballonfirma! Som ikke omsætter for ligeså meget som i gør! - Det er sikkert.

Du har ret det er trist for dem i haiti! men jeg omsætter ikke for nok til at lige kunne smide 2000 kr afsted til dem bare sådan . derfor lavedet jeg dette tilbud , hvor jeg dog havde muligheden for at hjælpe måske en lille smugle ..

ja 150 kr for en ordre på 1999 - prøv du at tjekke markedet inden at siger noget du finder ikke det her tilbud så billigt , jeg tjener da ikke mange kroner på det her.. det jeg tjener er måske en ny kunde det rigtigt ! men tjek market inden i brokker jer..

og istedet for at kritisere andre, hvad så med at bruge tiden på noget andet , er amino ikke til for at hjælpe andre og ikke svine hinanden til som det tit bliver brugt til !

Go´ dag :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gad vide (ved det ikke) om folk har skrevet de samme indlæg til martinT mht. aminoplus donationerne! helt sikkert der er et mega forretningsaspekt i det, omend det er når han sender en ny regning ud til over 60 nye medlemmer næste år! eller den omtale han har fået i eks erhvervsbladet grundet "støtten"! 

TrylleThomas kunne have valgt at købe flere balloner for de 150,-kr men han valgte at det forretningsmæssigt ville være godt for ham og Haiti hvis han donerede 150,-kr dertil, mod at bruge nødhjælp til katastrofen som et salgsargument.

det r dr da ingen ben :-)

Mvh Omar

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Forskellen på de 2 her er at den ene sender HELE beløbet og den anden sørger for at smide lidt i lommen og lidt til velgørenhed på den måde er alle tilfredse og den blinde forbruger, tror han har støttet unicef eller hvad ved jeg med, 150 kroner selvom der reelt set kun ryger 20 kroner ud til det lille barn.

Som jeg også tidligere skrev skulle han ikke tage det personligt, jeg syntes bare ikke PERSONLIGT det er måden og drive virksomhed på hverken stor eller lille.

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg er ved at lave tilbud som kommer til at hedde 1000 reklame balloner og 1000 pinde. til 1999,95 ,- men tjener ikke meget på det og nu tænkte jeg at jeg kunne gøre lidt godt for dem i Haiti,  Hvis man alligevel alligevel skulle have reklame balloner, finder du ingen tilbud så billigt !

 

men vi kan også lavet tilbudet om til 1999,95 og ingen ting til Haiti - så er det da bedre at give lidt hvis man har mulighed for det !

At du syntes det dårlig forretning er dit problem -

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)