Så er afstemningen på plads. |
Martin Thorborg:Så er afstemningen på plads.
Vi kører den indtil kl. 20.00 i aften.
Dbh Martin
Hej Martin
Hvor / Hvordan foregår afstemningen ?
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Så er afstemningen på plads. |
Hej Martin Med venlig hilsen |
Jeg fandt selvfølgelig selv svaret, lige da jeg havde spurgt: Der er oprettet en ny tråd, med Afstemning om haiti. Mvh. Viggo Poulsen |
Så rundede vi 50.000 kr. og tak til:
|
Så fik jeg også betalt ;) |
Og tak til
for donationer og så har Johnny Nielsen doneret en Robot Støvsuger og vi trækker lod i start næste uge blandt alle indbetalere. |
Er lige blevet plus'er, men er allerede så glad for det, at man jo lige så godt kan forlænge et år. Når man har min type virksomhed, skal man da springe med på denne fantastiske indsamlingsvogn. Dog har jeg nu prøvet to gange at forlænge, men jeg får fejlen: "Der er desværre sket en fejl - pengene er ikke trukket fra dit kort. Prøv venligst igen eller kontakt os hvis problemet bliver ved. (Fejlbesked fra udbyder: "Transaction exists")" Håber det kan løses. |
Hej med dig :-)
Er det ikke bare bedre at den robot støvsuger går til den der først kom på listen?
Men igen et godt initiativ. Nu er vi nye plus medlemmer også med i lotteri. Det er utrolig fedt at se folks opfindsomhed. Dbh |
Jacob er pt. i gang med en løsning som kan sikre forlængelse. Men det når ikke at blive færdig til søndag. Dem som gerne vil forlænge - kan I ikke sende mig en mail på nicolai@amino.dk så forlænger jeg manuelt. Nicolai |