Til David Mærkelig udmelding at komme med, "folienørden" ![]() Bare et godt råd: tænk over hvad du skriver om andre, som faktisk bare kommer med DERES råd, du har vel selv brug for nogle i ny og næ.................en sådan kommentar kostede dig en potentiel kunde + dårlig omtale til hans kundekreds, venner og familie.....det kan blive nogle dyre indlæg med tiden. |
Hvilket logo...
Vinkler-> Læs lige Davids smiley. Han mener det ikke så hårdt. Og det er iøvrigt ikke nedsættende at blive kaldt "folie-nørd" - det er vel det, vi er: vi har en enorm viden om folie - hvilket vel gør os til nørder... David-> Det er jo så ikke fordi det ikke kan lade sig gøre eller er svært at fremstille i folie. Det er blot en tanke at have med sig i sit valg, når der skal laves logo som på sigt skal reproduceres. Det er ikke afgørende. Vinkler (igen) -> Normalt læser man lige om andre har skrevet det, som man selv vil sige. Hvis det er tilfældet, så plejer ens egen kommentar at være præget heraf. En anden ting: du nævner, at de "store" normalt bruger 2-3 ALMINDELIGE farver. Det afhænger så sandelig af hvad der defineres som "store" og "almindelige". Selv indenfor pantoneskalaen finder du ikke altid en folie, der matcher i farven. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Logoerne siger dog intet om, hvad du evt. laver, og det kan være et problem at arbejde med så mange farver. Jeg kan dog godt lide farver, så hvis du gerne vil ende med et "pænt" logo, kunne du måske selv arbejde eller få hjælp til at vælge nogle farver, der harmonerer bedre sammen. Det er også en kunst at kunne sætte så mange farver sammen, så det stadig virker. Det ville jeg tage som en udfordring ![]() Jeg ser heller ikke Davids kommentar som noget negativt – jeg er selv rigtig glad for at være en nørd, for de er nu engang rigtig sjove at være sammen med, da de tør være sig selv! KH: Bettina |
David: "Idéen med professorterningen er umiddelbart god" Der er ikke tale om en professorterning, da en sådan kun har 6 farver, én på hver side. mvh. Bo Jensen Butik Go''aften |
Jeg synes også, det er problematisk, at vi ikke ved, hvad logoet skal signalere. Jeg synes begge logoer virker lidt rodede og fonten i .com er håbløs - især de mærkelig hak i D''et Til inspiration kaster jeg lige et sæt nye ideer ind i din ideudvikling - take or leave. Du kan skabe mere harmoni ved at putte teksten ind i dine firkanter. Samtidig kan du understrege tallet 9 ved at lade det dække flere felter. På den måde bryder du det forventede og skaber ekstra opmærksomhed. Jeg har i stedet for meget forskellige farver brugt 9 forskellige lyseblå. ![]() Det giver lidt mere liv at "vælte" den en smule. ![]() Og så er en skyggeeffekt aldrig at kimse ad. Denne her er simpel - de fås i mange udgaver. ![]() mvh Hans |
|
Og ja, den ene skrift er også håbløs, foruden at det ser mere kikset end smart ud, at den hakker i kanten ved d''et. |
Jeg må give de mange medhold i deres kritik. Jeg er ikke vild med logo, og f.eks som Hans Stokholm Kjer skriver er det hakket. Og så til Hr. Hans Stokholm Kjer - hvor er det dog et fedt logo du "lige har klappet sammen" - det første af de tre :) Jeg ved ikke om det er hvad Kettner leder efter, eller vil sige med logo, som vi endnu ikke ved hvad skal bruges til - men udfra hvad den "ikke korrekte kubik terning" sagde mig, er det du fremkommer med et alternativ der er bare SÅ lækkert. Skal jeg bruge logo igen, så vil du da klart være på listen over leverandører. |
Jeg må melde mig i koret - ingen af dem er særligt kønne. Men kan vi få lidt info om hvad de skal ''passe til''? Det vil gøre det lidt lettere for os at pege i den rigtige retning og måske vurdere om Hans er kommet tættere på en godt forslag - eller han i virkeligheden bevæger sig ud af helt forkert (og meget lyseblå) tangent. Den ender måske i den rene blues? ![]() |
![]() Først... Jeg fik de svar jeg gerne ville have, altså hvad tænker man når man bare ser på logoet uden en forhistorie.( ingen ide om hvad det skal signalere) Tak tak. Design forslag modtages gerne ;) Men her kommer så historien, eller noget af den. Konceptbeskrivelse:Navn: 9aid Ide: En Brug: Hjemmesiden skal være fra 10 år Indhold: Der Udformning: Først og fremmest skal det være en meget Behov: 1.Man
Opmærksomhedsområder: Det er meget vigtigt at Budskaber: 9aid.com |
Filmproduktion Reklamefilm Viral film Web film www.kettner.nu