Hej igen :) @ Ole. 1) Der er produktionsomkostningerne. Dvs udgifter til fabrikken Dvs. der er op til 5 led der skal have penge. Købes der direkte fra en fabrik, så er der kun 2 led. Det er måske noget af svaret? @ Maj-Britt Kan du tilfældigvis huske hvilke site du købte på? Jeg vil da meget gerne se hvad de kan tilbyde. Både som inspiration, men også ren konkurrencemæssigt. Jeg har kigget lidt på eBay.de og ifht. de priser jeg ser på lignende produkter, så kan vi faktisk også konkurrere med dem Mange af de barnevogne vi har kigget på er også såkaldte multivogne, med flere indsatser såsom lift, autostol oma. En ide kunne jo være at lave slagtilbud på barnevogne til 1500 og så den store pakke med: 1) kombivogn inkl. lift til 2000,- @ Telefonbookeren Ja - det var også min tanke. AT der altid vil være nogen der vil fokusere på prisen. Tak fordi du bekræfter det :) @ ALLE Hvad synes i om tanken med at der kun er 3 hjul på barnevognen? Skal der være 4? (de findes også, men udvalget blandt 3-hjulet er pt. størst) Hilsen Morten
|