Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marked for noname barnevogn til 1500?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Tak for din lynanalyse. Det er da helt sikkert vigtige aspekter når man skal undersøge markedet for et nyt produkt!

Ja jeg ved der er mange der søger på barnevogne. Hvis man kombinerer online marketing, med deltagelse på div. markeder rundt i landet, så kan man forhåbentligt nå langt. Måske?

@ Steinway

Tak fordi du deler din holdning. Det betyder meget, du er jo lige præcis målgruppen!

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:54

Hej Morten.

Kæresten og mig har lige købt Emmaljunga barnevogn og vi var pisse glade, men efter 3 skide gange gik den lorte barnevogn istykker ! De sneder den afsted til reperation og jubii vi kan vente 14 dage.. Ingen lånevogn eller noget, spædbarn i autostol i 14 dage..

Vi tager så i babysam og kigger lidt igen, mens vi stadig er mega trætte af det lort vi købte og falder faktisk over en noname vogn. Klapvogn med liftindsats (ligner meget din vogn) og fiver 1400 for det hele..HOLD DA KÆFT vi blev overrasket !! Vi havde nu købt en kanon dejlig og meget velfungerende kalp/barnevogn som virkede og ja stadig gøre det..

Nu har vi en dyr Emmaljunga barnevogn som altanbarnevogn

Køber aldrig mærkevogn her igen.

Så få du bare gang i noname, første kunder klar her !!

Lige lidt fustration over Emmaljunga vogen

Vores nye hedder vidst SMART lavet i china

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:01

Hej Mikkel

Super med din historie. Det viser jo bare at alt kan gå i stykker. Både no name varer og dyre mærkevarer.

Jeg er rigtig glad for at du har haft en god oplevelse med en billig barnevogn. Personligt går jeg ikke op i hvad de hedder, men jeg ved der er mange mødre der gør. Spørgsmålet er så om markedet er stort nok til at kunne sælge ukendte mærker og få en forretning ud af det....

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:03

prøv at søge på google efter erfaringer med emmaljunga..

mange søger nye græsmarker, måske du havde en  grønnere mark ?

mikkel

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:20

Gad vide om finanskrisen har nogen betydning for valget af barnevogn?

Er det ikke realistisk at antage, at kvinderne kunne vælge og vrage som de ville før - men at mændene nu kigger dem lidt mere i kortene mht. shoppevaner?

Blot en kort betragtning, som jeg ikke er sikker på holder vand, men måske :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:22

Vi købte en brugt Odder barnevogn der så ud som ny. Vi gav et sted mellem 1.500 og 2.000 kr. og investerede i en ny madras. Vi har brugt den til begge vores børn nu og det eneste der har været er at den begyndte at knække i ledene, men det fik vi lavet U.B. der hvor vognen var købt fra ny. Desuden er slangerne blevet skiftet en enkelt gang.

Jeg ville til en hver tid vælge brugt kvalitet frem for en ny no name og lur mig om jeg ikke får 500 kr. for min brugte Odder når vi er færdige med den om et par måneder Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:23

@ Mikkel

Jeg ved sgu ikke om der er plads til sådan et nyt projekt. Men det er da helt sikkert en interessant mulighed, for det kan virkelig gøres billigt ifht. andre mærker.

@ Jesper.

Aner det ikke. Jeg tror altid der er nogen der vil være fokuseret på prisen. Men spørgsmålet er om markedet for et lavprisprodukt er stort nok til at det kan blive en fornuftig forretning. Det er der hele humlen ligger........

Hilsen Morten

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:27

Måske få den markedsført som lille og smart..

Vi er glade for vores nye noname da den er lille og kan komme mellem reolerne i Kvickly som barnevogen ikke kunne..

lille, billig og smart

Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:23

MikkelFriis.com:

Måske få den markedsført som lille og smart..

Vi er glade

Ja præcist. Det handler jo om at fremhæve fordelene og vende ulemperne til noget positivt. Perfekt eksempel på det. Tak.

Hilsen Morten

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:30

Der er jo også kommet meget fokus på ftalater og andre skadelige stoffer i baby udstyr. Derfor tror jeg det er vigtigt om den har nogle af disse eller ej. Da vi var ude og kigge i Babysam  var der et par barnevogne til 2500 - eller deromkring - som ikke indeholder disse stoffer. Derudover er der også mange som gerne vil se en barnevogn først - sammenfoldet til bagagerummet og lign. Så jeg tror det kan være et problem med en noname at potientielle kunder ikke kan prøve den i Babysam eller lignende. som de ville med et mere velkendt produkt. 

Det kan da ikke afvises at der også er folk som kun ser på prisen - men så tror jeg de fleste vælger brugt. Der er i hvert fald utroligt meget gang i brugtsalg af barnevogne. 

Men det er sku billigt for en ny barnevogn :) 

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)