Hej Rasmus. Tak for din lynanalyse. Det er da helt sikkert vigtige aspekter når man skal undersøge markedet for et nyt produkt! Ja jeg ved der er mange der søger på barnevogne. Hvis man kombinerer online marketing, med deltagelse på div. markeder rundt i landet, så kan man forhåbentligt nå langt. Måske? @ Steinway Tak fordi du deler din holdning. Det betyder meget, du er jo lige præcis målgruppen! Hilsen Morten |
Hej Morten.
Kæresten og mig har lige købt Emmaljunga barnevogn og vi var pisse glade, men efter 3 skide gange gik den lorte barnevogn istykker ! De sneder den afsted til reperation og jubii vi kan vente 14 dage.. Ingen lånevogn eller noget, spædbarn i autostol i 14 dage..
Vi tager så i babysam og kigger lidt igen, mens vi stadig er mega trætte af det lort vi købte og falder faktisk over en noname vogn. Klapvogn med liftindsats (ligner meget din vogn) og fiver 1400 for det hele..HOLD DA KÆFT vi blev overrasket !! Vi havde nu købt en kanon dejlig og meget velfungerende kalp/barnevogn som virkede og ja stadig gøre det..
Nu har vi en dyr Emmaljunga barnevogn som altanbarnevogn
Køber aldrig mærkevogn her igen.
Så få du bare gang i noname, første kunder klar her !!
Lige lidt fustration over Emmaljunga vogen
Vores nye hedder vidst SMART lavet i china
Mikkel