Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om dette koncept ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:02
Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 15:07
Oki. Har set det. Men generelt har han da fat i den lange ende af en god ide. Der er jo mange firmaer der betaler en hel del for at få folk til at se deres produkter.

Det kan godt være at Henrik Brun (kender ham ikke) er en tølper, men jeg synes stadig at grundlæggende har han fat i noget godt. Men lad os nu se hvad der sker.

Morten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:34

Det er sgu ærgeligt at se nogle mennesker hopper i med begge ben bare fordi der er en udsigt til nemme penge.

Penge kommer nu en gang bare ikke af sig selv, og hvis du læser nogle af de ting der står her http://www.evensite.dk/platinmyass.htm vil du også kunne se hvordan folk bliver snydt, de skal liiiige betale 2500 her, og 10.000 her men med fuld garanti for at pengene bliver mange doblet.

Derudover bør man måske også bide mærke i følgende

Vi er nu 36 medlemmer.

Vi har over kr. 195.300,- til gode
hos Henrik Bruhn.

Hvilket jo tyder på du i sidste ende ikke står med en masse penge i hånden, snarre tværtimod.

Brug hellere dine kræfter på at opbygge en ærlig og lønsom foretning basseret på hårdt arbejde. Så varmer pengene langt bedre i lommen, end penge fra fup og fiduser.

Tilmeldt 25. Sep 06
Skrevet kl. 15:59
Hej.

Jeg vil ikke sige at jeg er hoppet i med begge ben, jeg synes bare at det er meget smart fundet på, såfremt der er erhvervsfolk der vil placere deres reklamepenge på den måde frem for andre måder. Det må tiden jo vise. Personligt tror jeg at virksomhederne er klar på denne form for markedsføring idet de jo specifikt kan rette deres kampagner på dem de virkelig vil ramme.

Jeg har brugt en del tid på at bygge en kanon forretning op med RFP og det er også her min lidenskab ligger. Jeg stirrer mig blot aldrig blind på en mulighed.

Jeg kan fornemme at der er flere der har brændt fingrene på denne person, så jeg vil lige holde lidt ekstra øje med ham.

Mvh Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45
Dato: 22-10-2006 15:58:34
Forfatter: Morten
Jeg kan fornemme at der er flere der har brændt fingrene på denne person, så jeg vil lige holde lidt ekstra øje med ham.

Den var sgu god :)
Når du kan læse sort på hvidt, at 36 medlemmer sammenlagt er blevet snydt for knap 200.000 kroner, så kan du "fornemme" at nogen har brændt fingrene. Der skal godt nok et stort stopskilt til, før du så "opdager"/"regner ud" at det er noget fusk.

Good luck. Som Thorborg sagde; folk der er så samvittighedsløse at tilbyde den slags, og folk der er så dumme at hoppe på det, de har fortjent hinanden ;)

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:55
Hvis man kigger på det med kritiske øjne, så er vi ca. 5,4 millioner indbyggere i Danmark. Hvis vi antager, at hele netværket bygges ud fra en person, og at alle undtagen den første tilmelder sig under en anden, så vil der, hvis alle i landet tilmelder sig, være 2.157 personer, der kan have fem led, hvor alle har fem under sig.

Det er bare ikke realistisk. Et sådan netværk opbygget hverken struktureret eller organiseret. Mange tilmelder sig uden at have en over sig, de fleste får ikke fem under sig, og mange stopper netværket eller opnår ikke målet. Derfor vil der være langt færre, der tjener det beløb, som Henrik Bruhn ellers beskriver som værende meget realistisk.

Endvidere baseres netværket på provisioner. Er det virkelig realistisk, at godt 3 % ønsker et tilbud på et lån? Og hvad skulle motivationen være for de sidste led (dvs. dem, der genererer indtjening til det øvrige), hvis de ikke selv får noget ud af det? Deres eneste "gevinst" er et nyt tilbud pr. mail dagligt.

Derudover tvivler jeg i høj grad på, at nogle rent faktisk vil betale 50 kr. til fem led - dvs. 250 kr. - bare for at få lov til at sende et uforpligtende tilbud. Det er det simpelthen ikke værd. Nu vil Henrik Bruhn og andre sikkert hævde, at det tal bare er et eksempel, men det er også hele problemet. Materialet er ikke realistisk eller troværdigt på nogen måde - ej heller selvom, at det faktisk er lovligt.

Lad os opsummere:
- det er utopi, at bare 10 % af den danske befolkning skulle tilmelde sig
- det er umuligt, at alle tjener på det her, og hvis man ikke får noget ud af det, så har man intet motiv til medlemskabet
- det er urealistisk at antage skyhøje provisioner, eller at folk faktisk vælger at handle dagligt igennem denne salgskanal

Derudover synes jeg, at idéen er elendig. Den er hverken ny, innovativ eller noget andet. Idéens primære formål er, at Henrik Bruhn tjener en god skilling på alle dem, der antager, at det bliver en succes. Der skal nemlig nok være nogle tilbud, som nogle siger ja til, og selvom brugere kun tjener på fem led, så tjener han på dem alle.

Der er ingen genvej til at tjene penge. Så let er det faktisk. De fleste mennesker er grådige, og hvis de virkelig finder på en god idé, så er det utrolig dumt at tro, at de gratis eller for et mindre beløb vil sælge idéen. Selve salget udgør nemlig typisk deres eneste afkast på konceptet.
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:32
Hej Morten!
Før du springer ud som iværksætter ud i Network Marketing så bør undersøge indgående hvilken virksomhed du vil vælge din partner. En der har været på markedet i flere år - ellers spiller du din tid og resikere at miste alt hvad du har bygget op!

Vælg den der er helt ny - men kun hvis du er meget risikovillg!
Sidst men ikke mindst - hold dig væk hvis du bliver præsenteret for et koncept "Tjen hurtige penge uden at lave noget" - det findes ikke - ikke i nogen branche der er seriøse udbydere!

Du kan få inspiration til disse overvejelser og afregningsmodeller her:

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:22
jeg kan da også godt lige pointere i denne tråd at den side i taler om, som skulle være så forfærdelig, den er lukket....

nu er det rent faktisk såden at jeg personligt er medlem af Skjulte skatte og faktisk tjener penge på det

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:20
Dato: 08-11-2006 19:21:38
Forfatter: Jørgensen
nu er det rent faktisk såden at jeg personligt er medlem af Skjulte skatte og faktisk tjener penge på det

En blandt få ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)