Det er da en udmærket idé, men ville nok være mere brugbar under selve indmeldelsesproceduren, så man kunne tjekke keyword density på ens beskrivelse eller lignende.
Jeg vil anbefale dig, at fu lige rette stavefejl på siden.
Ignorer ord med tegn i længden eller minder
burde vel hedde
Ignorer ord med tegn i længden eller mindre
Eller omformuleres til
Ignorer ord med eller færre karakter/tegn.
Ellers et fint initiativ.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er ikke noget som jeg selv vil bruge. Men hvis godt kan lide at udvikle sådanne værktøjer, og også gerne vil drive et linkkatalog, så syntes jeg du skal prøve at bygge nogle flere ting ind i tilmeldings formularen. Specielt nogle "live" værktøjer, som laver en analyse af brugerens tekst - mit eget eksempel.
Du kan sikkert finde på andre måder - eksempelvis når brugeren har indtastet webadressen laver den automatisk en analyse af siden, for at finde relevante keyword.
Hvad med at tilbyde brugeren, mulighed for at tilføje RSS feeds?
er linkkataloger en fordel at være tilmeldt ? ville det ikke være bedere at få nogle "kvalitets" backlinks istedet ? fra samarbejds partnerer osv ?
eller ?
Jo, du skal ikke bruge ret meget af din energi på link-kataloger, men i stedet for fokusere på andre typer af links. Link-kataloger til linkbuilding er ved at uddø!
Se også mit indlæg om netop dette her: http://www.demib.dk/danske-link-kataloger-1145.html
Har du en rejseguide som er tilmeldt i kategorien "rejser", og der er en masse "rejse" relaterede tekster/links, så vil det være et plus Google. Hvis jeg var dig vil jeg ikke være så ensporet i min linkbuilding strategi, men i stedet favne bredt. Både links fra linkkataloger, samarbejdspartnere, partnere, gæstebøger, blogs, forum indlæg, venner, fjender - små og store sider - vil være en fordel på lang sigt :-)
Jo, du skal ikke bruge ret meget af din energi på link-kataloger, men i stedet for fokusere på andre typer af links. Link-kataloger til linkbuilding er ved at uddø!