@Technocowboy, nu vil jeg lige lege lidt, så ser vi hvor det lander :-)
@Anette, tusind tak!
@Tommy, takker! Jeg tror faktisk at det er fremtiden. Folk gider ikke kun spise sundt. De vil have deres salat og økologiske bøf og skylde den ned med en Cola. Så jeg tror den holder maks.
Kvaliteten er flot og lyden er god. Jeg opfatter det ikke som et selvstændigt produkt, men som en lille bonus du lige smider op hvis du støder på noget i den store verden der er værd at fortælle om. Eller måske et lille input på nogen tanker eller andet.
Jeg ser ikke noget grundlag for at lave det som video hvis der er tale om længere indslag. Her virker din podcast fint.
Jeg kommer lidt til at tænke på Rejsende onkel Mack der lige sender et postkort.
Håber du vil fortsætte med at give at gode korte input på ting du render på.
Jo jo , lad os da endelig se nogle flere små "impuls videoer", det ku måske også være en opfordring til andre "Udlands Aminoere" om at kaste nogle små klip hjem til lille Amino danmark.
Resturant konceptet er ganske god ide, helt sikkert.
Nu har jeg set nogle stykker (du er sq rimeligt produktiv i disse dage :o) - og jeg er nok nødt tilat æde min skepsis i mig igen. Fortsæt endeligt i samme spor. Det er rigtigt fedt med den spontanitet...og man behøver jo ikke glo på dig - og nøjes med at kigge når du viser et eller andet