Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undervisning i Photoshop

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Vi er to piger der driver en webshop + butik med salg af smykkematerialer. Vi opsætter selv vores webshop og nyhedsbrev, men ønsker at blive rigtig gode til det. Vi arbejder meget med billeder med hvid baggrund, men må indrømme at vi aldrig har lært at fritskrabe billeder rigtigt + vi godt kunne tænke os at lave nogle spændende actionbokse til webshoppen. Er der nogen der har lyst til at undervise os i nogle konkrete behov? Vi har nogle eksempler på hvordan vi godt kunne tænke os det...som vi naturligvis kan vise dig. Vi tager selv vores billeder, og slipper ok fra det :o) Det er primært disse der skal arbejdes med. Håber at høre fra jer.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:56
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 19:04

Hej Marie

Du er velkommen til at sende mig en mail, så skal jeg prøve at guide jer gennem denne process.

tja (at) juul.s dot dk

Mvh
Juul

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 00:24
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 00:30

Juul:

Hej Marie

Du er velkommen til at sende mig en mail, så skal jeg prøve at guide jer gennem denne process.

tja (at) juul.s dot dk

Mvh
Juul

Jeg vil lige hurtigt give min anbefaling til Juul.

Nogengange skal det vurderes om man selv vil bruge tiden med at fritskrabe billeder, eller man kan outsource denne del - og holde fokus på de vigtige ting i sin forretning :-)

Mvh

Henrik

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:55

Benny Thaibert | bitmedia.dk:

Hej Marie & Co,

Jeg underviser professionelt i Photoshop så I skal være velkomne til at få skruet et 1-dags kursus sammen. Se fx her: http://bitspot.dk/kursus/photoshop-kursus/photoshop-for-dig-kursus/

Benny er bestemt kongen indenfor Adobe programmerne. Min største anbefaling til ham.
Han er dygtig, flink og venlig.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:27

Hej

Vi har flere forskellige undervisere på vores photoshop kursus alt afhængig af, hvad der skal arbejdes med på den konkrete kursusdag. Kursusbeskrivelsen her er blot et forslag, vi vil naturligvis planlægge dagen i samråd med jer, så I får det viden I skal bruge for at arbejde videre med photoshop og dedrigennem jeres webshop.

Kontakt mig på ck@officekonsulenterne.dk så skal jeg give jer et godt tilbud.

Stor hilsen
Christian Kjær 

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:02

Hej Marie

Jeg kan tilbyde jer målrettet undervisning i Photoshop!
Vi bruger tiden effektivt og tager fat på de emner der er mest relevante for jer.

Ring, skriv eller send en brevdue.

Bedste hilsener Brian

www.workflow.dk
T: 60770465

Ps: ACI - Certified Instructor, Photoshop

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:09

Hej tøser send jeres email så finder vi ud af noget, jeg kan godt lige hjælpe folk og jeg kan love jer for det er prof undervisning i vil få, smid jeres msn som privat, så kan mig og min ven undervise jer, men så skal i komme til vores skole.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 15:10

Jeg synes det er fedt som webshop ejere, at gider sætte jer ind i Photoshop.

Der er ikke noget mere irriterende når en kunde overtager styringen af en webshop eller et website og smadre hjemmesiden :(

Jeg har mere end 10 års erfaring med Photoshop, så send mig en mail hvis i ønsker at blive bedre til at fritskrabe billeder eller lave fangende tilbudsbannere.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)