Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undervisning i Photoshop

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

og i behøves ikke at give penge, vi gør det for iværksætternes skyld så i kan komme videre og en lille tak besked på jeres side ville være nok:-)

Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:13

Det lyder rigtig godt. Hvad skal du have for at undervise os 1 dags tid... eller hvor hurtig vi nu kan gøre det :o) Hvor holder du til?

Der er rigtig mange som har skrvet, så vi vil lige høre hvad det koster. Og tusind tak for din ros. Det er jo hårdt arbejde at gøre ens webshop flot. Vi tager selv alle billeder og har sat hele siden www.1001perle.dk op - men hænger ligesom fast nu, og vil gerne op på et højere niveau.

Hilsen Marie

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 15:16

Ups glemte og at sige vi snart opretter en undervisnings gruppe, det vil sige engang om ugen i weekenderne vil vi undervise gratis i Photshop, Flash,C#,Asp.Net,Php.Html/Css.... Dette bliver i støtte af en forening fra it verdnen... Der kan kun tilmeldes 5 pr hold så undervisningen ikke bliver noget rod

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 15:18

Vi skal ikke have penge for det som jeg har skrevet det..... Vi holder til roskilde.

Tilmeldt 10. Jan 10
Skrevet kl. 15:23

Hvornår afholder I første gang? Vi er klar nu ;o) Det lyder da bare fantastisk. Hvem er det der underviser, kan man læse om jer et sted?

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 15:31

Marierantzu  hmm måske kan det være vi allerede kan aftale en tid her på fredag for der slutter vores undervisning kl 12 i skolen, så har vi lokalerne frem til 17:00,  der ikke noget lige på nettet for vi har ikke oprettet det endu, men for jeres skyld kan vi lige hjælpe jer 2 igang :-) Send din email

Tilmeldt 10. Jan 10
Skrevet kl. 15:43

Jeg rejser på torsdag og er hjemme igen søndag. Så vi skal nok hen i næste uge, hvis det kan lade sig gøre. Altås får I betaling fra andre, for at at hjælpe os - og hvorfor det?

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 15:49

Marie ikke for at hjælpe jer lige, jeres yder vi gratisBig Smile  . Jamen det er bare en projekt vi skal have, vi får ikke penge for det, vi får penge for at leje lokaler. Jamen ok så finder vi ud af noget næste uge no problem... Ja du tænker det mærkeligt.... Jeg kan se her de fleste her vil tjene penge på en ny begynder og det går fam'e ikke!   Vi skal hjælpe hinanden igang ... Eller er det mig der har misforstået siden:-)))   Vi er bare engler marie:-)..

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Skrevet kl. 15:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Stick out tongueMarie jeg har lige været på en af hjemmesiderne som har  sat sin pris på:  

1 dag: 3.500 ex. moms

Hahahaha Whatta fuckBig Smile For 3500 kan du lære html/css oveni i vil jeg give gratis kursus i photoshop.... Hold da op folk ripper hinanden...Big Smile og tro mig de fleste laver grimt billedhandling føj også kalder de sig for eksperter

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:02

whitehat:

Vi skal ikke have penge for det som jeg har skrevet det..... Vi holder til roskilde.

Hej Whitehat

Jeg ville egentligt skrive en personlig besked, men den funktion har du ikke slået til.

Hvis i arrangerer undervisning i Photoshop i Roskilde, så vil jeg MEGET gerne høre fra dig. Gider du sende en mail? Jeg kan fanges på morten(at)aaimport.dk

Ha' en pragtfuld dag :)

Hilsen Morten

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)