Som affiliate har du et banner eller et tekstlink placeret på din hjemmeside, og du får 10 % i kommission af alle salg som genereres via linket. BEMÆRK: Der bruges ikke cookies.
Du kan vælge at modtage en automatisk email ved hvert salg, så du kan følge med i din omsætning. Du vil blive afregnet månedsvis bagud (p.g.a. kundens 14 dages returret).
Ingen store affiliates vil tage dig seriøs, hvis du ikke har cookies
Jeg er netop IKKE interesseret i "store affiliates" i denne omgang.
Det jeg ønsker er at en masse små og større hjemmesider med relevans til sport, har mit banner for www.bokseudstyr.dk liggende på deres forside.
Mvh.
Ditbrugtmarked
Store som små, jeg tror ikke folk vil være med til det hvis der ingen cookie tid er. Hvis folk kommer ind via en sportshjemmeside eller hvem du nu satser på, så skal kunden købe med det samme ellers er salget bare spildt for affiliaten?
Prøv at spørge rundt omkring hvor mange affiliates der har tjent penge på en bestemt reklame EFTER at reklamen er pillet ned.
Jeg oplever det dagligt på www.DBM.dk og det skyldes formentlig at andre har guidet ind på programmet, men mister salget fordi kunden tidligere har været på besøg via mit link.
Der kan siges både for og imod cookies, men det er ikke det som denne tråd handler om.
Det er blot en mulighed for mindre sites med relation til sport til at tjene en extra skilling.
det er jo altså de store affiliates der sørger for at din kampagne kommer ud på relevante sider.. ellers skal du i hvert fald selv gribe knoglen og leje sælger