Vi har fået nyt design og testet det lidt men vi har erfaret at der stadig er en del kunder som ikke forstår menuen "telefon model" så de vælger enten at bruge søgefeltet eller "kategori" menuen.
Vi vil gerne lave den mere brugervenlig så alle forstår den og så alle kan bruge denne menu i stedet da den er mere specifik.
Har i nogle ideer til hvad vi kan lave om på den side?
Telefonmodel står med meget småt ude i menuen til venstre. Jeg skulle lede meget før jeg så den. Kan det ikke være at kunderne trykker på de store links nedenunder? Det ville jeg gøre, sådan som det er sat op nu.
De to store hovedlinks i midten syntes jeg er smarte, men teksten til hvad de henvisertil er alt for småt i mine øjne. Man misser hurtigt hvad de er til, og går over i venstremenuen, og vælger de store links.
Det er jo egentligt ikke telefonmodeller den henviste side viser - siden viser jo telefon producenterne.
Hvorfor ikke kalde den "Vælg producent" eller "Vælg mærke"?
Derudover er linket nok lidt gemt af vejen ift. andet indhold på siden.
Den tror jeg også vi skal bruge under den underside. men det var nu mere den forrige side jeg tænkte på. der hvor man kan vælge mellem kategorier og telefonmodel.