Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sorry, there was a problem with your last request!

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme:

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SqlException (0x80131904): Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.]
   System.Data.SqlClient.SqlConnection.OnError(SqlException exception, Boolean breakConnection) +212
   System.Data.SqlClient.TdsParser.ThrowExceptionAndWarning(TdsParserStateObject stateObj) +245
   System.Data.SqlClient.TdsParser.Run(RunBehavior runBehavior, SqlCommand cmdHandler, SqlDataReader dataStream, BulkCopySimpleResultSet bulkCopyHandler, TdsParserStateObject stateObj) +2811
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.FinishExecuteReader(SqlDataReader ds, RunBehavior runBehavior, String resetOptionsString) +2481516
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReaderTds(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, Boolean async) +2483169
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.RunExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream, String method, DbAsyncResult result) +424
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.InternalExecuteNonQuery(DbAsyncResult result, String methodName, Boolean sendToPipe) +522
   System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteNonQuery() +182
   CommunityServer.Data.ForumsSqlDataProvider.UpdatePostCategories(Int32 sectionID, Int32 postID, String[] categoryList) +514
   CommunityServer.Discussions.Components.Posts.AddPost(ForumPost post, User postAuthor) +103
   CommunityServer.Discussions.Controls.CreateEditForumPostForm.SavePost(Thread post) +139
   CommunityServer.Discussions.Controls.CreateEditForumPostForm.SubmitButton_Click(Object sender, EventArgs e) +293
   System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +115
   System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +140
   System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +29
   System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +2981

Server Error in '/' Application.

Timeout expired.  The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:23

Jeg surfer rundt lige nu og får den ikke, få  i den lige nu?

Dbh Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:25

Martin Thorborg:

Nej ik når jeg surfer men opretter /svare indlæg:)

heller ikk ved svare på dette indlæg

/allan

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:31

Allan Hansen:

Martin Thorborg:

Nej ik når jeg surfer men opretter /svare indlæg:)

heller ikk ved svare på dette indlæg

/allan

Samme her - Problemerne har jeg kun oplevet når man svarer eller retter indlæg.

Det er så normalt, at jeg tog det som en forudsætning, når jeg skriver om fejlene.

Mvh,

Christian

RED: Denne gang lykkedes det uden fejl Wink

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:57

Fik samme fejlmeddelelse da jeg skrev et indlæg i shopcamp 2010 for et par minutter siden.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:59

lige fået denne besked her klokken 17,58

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:02

Har også lige fået den fejl.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:13

Jacob Ipsen:

du er ikke alene om den fejl ;)

Det er ikke en fejl - det er en "feature" :)

Jeg tror det er noget med at Telligent, der har lavet softwaren, har en overenskomst med PROSA, der sikrer deres medlemmer tilstrækkeligt med arbejde. Smart nok egentligt, men naturligvis lidt surt for Martin, der skal kaste penge efter det Geeked

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:11

John Nielsen, Nielco IT :

Har også lige fået den fejl.

Denne fejl har også opsøgt mig... What a bad day, som R.E.M synger ;D

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tusinde tak til jer alle. Det har hjulpet meget.

Jeg kan nu se hvorhenne fejlen ligger.

For de teknisk interesserede ligger den i en såkaldt stored procedure (helt specifikt en som sørger for at der er styr på hvilke tags et indlæg tilhører) som leveres med den software Amino er baseret på. Når I opretter eller retter i et indlæg, kan pågældende funktion tage rigtig lang tid (i værste tilfælde helt op til 30 sekunder!).

Vi skal nu undersøge hvordan vi kan afhjælpe det. Anyway, tak for hjælpen :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)