Det er jo desværre en ting der har været her i et par måneder :-(
Troede ikke plus brugerne fik den ;-) men kun for at genere alm brugere som alle andre reklamer..
Tror nu også amino fik flere plus bruger uden den fejl, træls og være på vej til at oprette sig 3 gang og den l... fejl kommer, så gider man godt nok ikke.
Håber også herfra i får styr på det indenfor de næste par måneder
Tror nu også amino fik flere plus bruger uden den fejl, træls og være på vej til at oprette sig 3 gang og den l... fejl kommer, så gider man godt nok ikke.
Du tror vel rigelige Jeg har lært når jeg får fejlen i forbindelse med oprettelse af et indlæg eller jeg svare på et,problemet er nye ikke kender den workaround, men ikke opdatere siden når fejlen kommer derved sender du beskeden igen og den bliver så oprettet. I stedet gå på Amino.dk fra ny så opdager du selvom du fik fejlen er din besked oprettet
Jeg kan simpelt hen ikke reproducere fejlen, ej heller se noget om den i loggen. Jeg har derfor nu - midlertidigt - slået den "venlige" fejlside fra. Gider du så ikke taget et screen dump næste gang du oplever fejlen.
Jeg kan simpelt hen ikke reproducere fejlen, ej heller se noget om den i loggen. Jeg har derfor nu - midlertidigt - slået den "venlige" fejlside fra. Gider du så ikke taget et screen dump næste gang du oplever fejlen.
Tak
Det kan du tro... Der har intet været de sidste 5 min ;D
Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra Cosmos Co og Cossy
Tak
Hmm kunne det tyde på det er den fejl side som giver problemet ? det er jo en Amino har oprettet!
Tak
Hmm kunne det tyde på det er den fejl side som giver problemet ? det er jo en Amino har oprettet!
Bare en tanke
/allan
Nej det kan det nu ikke. Fejlseiden bliver kun vist når der er en fejl. Og brugerne vil næppe selv URLe ind på den. Så den tror jeg ikke på