Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min Web-Shop

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv at tage forbruger brillerne på, hvis du selv har lavet det er det jo en selvfølge at du syntes det er pænt. og det er da os et godt forsøg hvis du selv har lavet det, men sådan en side får altså aldrig en omsætning på 100.000 kr. om måneden.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
magle-> Du er sq da noget af en pessimist? Det er kun meget få ting, der skal ændres for at den side spiller.

Lone-> Mine umiddelbare indskydelser:

1. Baggrunden med cirklen er ret pæn. Ærgerligt, at du ikke lige har defineret den således, at den er fikseret på baggrunden - og at den ikke passer på skærme med opløsninger højere end 1024x766px. Det kan en "prof" (som magle kalder dem) klare på 15 minutter for et stykke smørrebrød.

2. Dit logo skal lige uploades med mindre jpg-compression. Igen en 3-4 minutters opgave for en "prof" (måske kan du betale med at vaske bestikket op efter smørrebrøddet fra før)

3. En lille overhaling i menuen. Under "Smoby" viser den produkter fra Black & Decker + de andre.. Er det meningen?

Iøvrigt enig med Bjarne: Kunne være fedt at understøtte konceptet a la "Interflora" med "pak ind og send - betal med dankort".

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-11-2006 21:30:48 Forfatter: pbtryk.dk magle-> Du er sq da noget af en pessimist? Det er kun meget få ting, der skal ændres for at den side spiller.

Lone-> Mine umiddelbare indskydelser:

1. Baggrunden med cirklen er ret pæn. Ærgerligt, at du ikke lige har defineret den således, at den er fikseret på baggrunden - og at den ikke passer på skærme med opløsninger højere end 1024x766px. Det kan en ''prof'' (som magle kalder dem) klare på 15 minutter for et stykke smørrebrød.

2. Dit logo skal lige uploades med mindre jpg-compression. Igen en 3-4 minutters opgave for en ''prof'' (måske kan du betale med at vaske bestikket op efter smørrebrøddet fra før)

3. En lille overhaling i menuen. Under ''Smoby'' viser den produkter fra Black & Decker + de andre.. Er det meningen?

Iøvrigt enig med Bjarne: Kunne være fedt at understøtte konceptet a la ''Interflora'' med ''pak ind og send - betal med dankort''.

Vh
Peter


 

meget muligt du syntes dette, det er jeg ked af, men jeg vil nu kalde mig realist... og hvis du skal være lidt seriøs og ikke amino venlig. så må du da os kunne se at det der ikke er noget som vil friste de fleste folk til at købe, jeg ville ønske vi kunne se hendes stats, og dermed se hvor lang tid kunderne i gennemsnit er hos hende inden de går. jeg syntes siden lugter lidt af privatperson-vil-gerne-starte-egen-webshop.

 

og lad mig så have min personlige mening.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
[/QUOTE]og lad mig så have min personlige mening.

[/QUOTE]

 

Måske kunne man tænke over måden man siger det på, dine sidste par indlæg er vist også med en lidt negativ attitude

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-11-2006 21:56:41 Forfatter: Dennis  K
og lad mig så have min personlige mening.
[/QUOTE]


Måske kunne man tænke over måden man siger det på, dine sidste par indlæg er vist også med en lidt negativ attitude

[/QUOTE]

 

Ja men jeg følte jeg blev angrebet.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror jeg har misforstået formålet med dette forum. Det vil jeg så tage til efterretning. Hvis der for fremtiden er aminoer der stiller spørgsmål vedrørende bogføring af diverse poster, vil jeg bare skrive "gå til en proff." og ikke forsøge at hjælpe dem -SOM JEG TROEDE VAR MENINGEN MED DETTE FORUM - nå, vi kan jo alle tage fejl.



 



 



Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

 

Jeg syntes da ud og de der lidt "skarpe" indlæg, så har du da fået nogle konstruktive tips!!!

 

Er det fordi du søger mere teknisk hjælp ??

 

 Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg har fået fin kritik og det er jeg da også meget glad for. 
Min udmelding var pga. Magles melding med " få fat i en proff " - det var egentlig bare den der irriterede mig, for selvfølgelig kan man få fat i en proff, men det er jo ikke en udmelding jeg kan bruge til noget og ikke en melding man behøver at efterlyse i et forum, for det er jo noget alle ved ligegyldigt hvad man skal lave. Hvis en person i et Gør det Selv-forum, fik et svar tilbage som lød "ring til en håndværker", så kunne han jo heller ikke bruge det til noget. Hvis han ville ha'' haft fat i en håndværker, havde han nok ringet helt af sig selv og ikke sat sig til at skrive i forummet.



 



Men ellers har du ret, jeg har fået meget fin kritik og jeg synes også selv jeg er ved at have det hele tilpasset (bortset fra logoet, som jeg skal ha kigget på ), så jeg er ved at være tilfreds.



 



Mvh. Lone 



Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
magle-> Selvom mit indlæg var lidt skarpt i kanterne omkring dit indlæg, så var det ikke min mening at angribe dig - blot dit udsagn. Ved at læse nærmere efter, så lykkedes det mig ikke særlig godt. Sorry for det.

Men som Lone selv skriver: Argumentet med at gå til en prof er ret håbløst et sted som Amino. Det er alt andet lige et sted, hvor man modtager kontruktiv kritik med forslag til forbedringer.

Vi er så ikke enige om hvorvidt sidens generelle design er pænt, men selv en "prof" kan lave noget, som vi er uenige om.

Lone: Teknisk set, så mangler din side de føromtalte ting (jf. tidl. indlæg), før den i mine øjne ikke alene henvender sig til din brugerskare, men også lige har et rent grafisk tilsnit. Det er ting, som du sikkert selv kan klare, hvis du har lidt erfaring med CSS og Photoshop. Ellers er der folk her på Amino, som er i stand til at klare det for dig for et relativt lille beløb (jf. min parallel til smørrebrød).

Din midterste content box bør nok defineres i CSS som en absolut placeret <div> med en scrollbar, der UDELUKKENDE scroller contentboxen, og ikke menuen og evt. fremhævede produkter. Baggrunden skal skaleres, således at den kan håndtere større skærmopløsninger, eller i hvert fald blende naturligt ind med en eventuel defineret sidebaggrund. Så du skal altså fjerne "background-repeat: repeat" så din baggrund bliver på samme sted.

Jeg ved ikke om det er sort snak for dig, men hvis det ikke er, så vil jeg mene, at du ikke umiddelbart har brug for professionel hjælp.

Vh
Peter

EDIT: Kan se, at du har fjernet baggrunden helt... det pynter - men jeg var nu alligevel glad for den...

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)