Så har jeg tilmeldt vores webside med LED produkter under VVS og El (som jeg godt så hed "VVS og EL-artikler")
Synes siden er meget overskulelig og det var meget nemt at tilføje og godt at du bruger den grønne farve til tilføj link. Blandingen af engelsk og dansk tekst irriterer mig lidt.
Har du selv tænkt dig at skrive de ugentlige miniartikler om fx et bestemt produkt, eller kan man evt. få lov til at sende forslag til dig? (bare lige en ide jeg fik)
Jeg har godkendt Bokseudstyr.dk :) håber du har fået en god start på din nye webshop:D
Sanne Nielsen:
Hej Bautik
Flot side. Jeg mangler lidt en katagori der hedder 'Hobby', da jeg sælger perler til smykkefremstilling. Er det noget som du evt. kunne tilføje ?
Mvh Sanne
Jeg har lavet en Kategori der Hedder Hobby Artikler, er det for snævret? men det kan indeholde mange ting.
Beck:
Så har jeg tilmeldt vores webside med LED produkter under VVS og El (som jeg godt så hed "VVS og EL-artikler")
Synes siden er meget overskulelig og det var meget nemt at tilføje og godt at du bruger den grønne farve til tilføj link. Blandingen af engelsk og dansk tekst irriterer mig lidt.
Har du selv tænkt dig at skrive de ugentlige miniartikler om fx et bestemt produkt, eller kan man evt. få lov til at sende forslag til dig? (bare lige en ide jeg fik)
ang Dansk/engelsk,. Det er fordi jeg bruger et plugin som er engelsk, og jeg skal nok lige kigge det igennem for at rette det til dansk:)
Jeg har overvejet at lave en Artikle side hvor jeg kunne smide produkter anmeldelser/beskrivelser op, enten nogen jeg selv skriver eller folk kan indsende. Hvordan lyder det?
Jeg har overvejet at lave en Artikle side hvor jeg kunne smide produkter anmeldelser/beskrivelser op, enten nogen jeg selv skriver eller folk kan indsende. Hvordan lyder det?
Det tror jeg du kunne få meget succes med! Go for it ;D
Det tror jeg du kunne få meget succes med! Go for it ;D
tror jeg også, det ville være godt for alle..
Hvordan skulle Kategorierne være? de samme som Hjemmesiderne, og med under kategorier eller hvad syntes du/i?
I stedet for at lave kategorierne så firkantede, så kunne du lave dem lidt mere åbne, så du tvinger folk ind i færre kategorier = større antal læste artikler.
- Familie & Fritid
- Alt til huset
- Forbrugsgoder (shopping og alt der vedrøre møbler osv)
- Mad & lækkerier
- Drikkevarer
Der mangler sikkert et par kategorier, men det var bare lige hurtigt skitseret!