Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Terrorbegræbet er ved at tage overhånd!

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jo som Pjedsted så rigtigt siger. Det koster alt for mange polititimer, så skid på den frihed da

Jeg orker ikke det her, sorry. Det simpelthen for langt ude til mig. Men god underholdning til jer andre

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:45

Jimi Hove:
jeg dog gerne spørge tilbage, hvad du selv synes er terror ?

Det er et godt spørgsmål. Desvære findes der mange svar på det ...

For at starte i den lidt mere humoristiske ende, kunne man godt definere terrorisme, som "frihedskæmpere, der kæmper på tabernes side". ANC ville blive opfattet som en terrorgruppe i dag, men de vandt som bekendt, og derfor opfatter de fleste dem som helte. PLO tabte, så de er terrorister. De danske frihedskæmpere ville også blive defineret som terrorister efter de normer som de fleste lande anvender i dag. Men sådan opfatter vi dem jo ikke, vel?

Beskrivelsen på Wikipedia er dog nok lidt mere korrekt:

"Brugen af termen terrorisme og terrorist er så godt som altid politisk ladet og anvendes som hovedregel for at propagandere for modstand mod terroristerne, deres handlinger og deres synspunkter."

Terror handler om at skabe frygt og gennem denne frygt få folk til at ændre deres handlinger. Terrorisme er terror ført ud i livet

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Jeg ville hellere have nogle store bomber der sprang, end jeg vil have mordforsøg på kunstnere i hele europa, som ikke har den samme mening som islam.

Hej Jimi

Det er desværre det som DF har fået alle til at tænke. Muslimer reagerer ikke fordi andre mennesker ikke har samme mening. De reagerer fordi deres profet hånes, og det har intet med mening af gøre. Når man håner muslimers profet, så håner man 1/3 af jordens befolkning, så det kunne være man skulle tænke sig om, det har intet med yttringsfrihed at gøre, det er almen respekt overfor andre meninger og holderninger.

Hvor mange karikatur tegninger har du set blive trykt i alverdens aviser af katolske præster der voldtager små drenge? Tror du de ville turde trykke dem?

Eller hvis man trykte et billede af Paven stå med en lille dreng foroverbøjet eller på knæ foran? Det tror du ikke ville afføde reaktioner?

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:50

Jeg er også ved at være grundig træt af det. 
I Københavns Lufthavn skulle min 6 årige datter kropsvisiteres, da dimsen bimlede da hun gik igennem.
Jeg satte mig på hug foran hende og forklarede, mens hun blev visiteret, at de bare ville sikre sig at hun ikke havde en bombe på sig.
Og så var fanden løs!
Jeg blev bestemt og fast sat på plads og belært at jeg ikke måtte sige ordet bombe i lufthavnen. Jeg forklarede manden, at jeg vel havde lov til at forklare min datter hvad han ledte efter, men det gjorde ham ikke mild og da jeg ikke ville udsætte min familie for at se farmand blive smidt i fængsel, som andre er blevet det i samme situation, lod jeg det passere..

Hvad fanden sker der for dem????

Dbh Martin 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:51

Lagersalg123 - JEN:
Eller hvis man trykte et billede af Paven stå med en lille dreng foroverbøjet eller på knæ foran? Det tror du ikke ville afføde reaktioner?

Jeg ville i hvert fald ikke trykke det på en T-shirt til min ferie i Rom :)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:55

Ja der er for mange der gerne vil lege betjent.

Måske det i virkeligheden handler om bevidst at skabe utryghed. Et bange og undertrykket folk er lettere at kontrollere. Så er det også meget nemmere at stramme lovgivning.

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56

Jimi Hove:
Men jeg er nok en del af komplottet

Haha, ja sammen med den uhellige treenighed - paven, Jyllandsposten og George Bush - sikkert. Jeg er nu i øvrigt rørende enig med dig Jimi. Det faktum at man forsøger at lukke munden på anderledes eller kritisk tænkende individer, skræmmer også mig langt mere end nogen bombe.

Tag Pat Condell eksempelvis, han blev fjernet fra Youtube grundet hans ytringer og blev kun nådigst lukket ind i varmen igen, efter massive klager og opfordringer fra folk der var imod hans eksklusion. Eller Gert Wilders der blev nægtet indrejse i England efter hans islam kritiske film. Man kan mene om dem hvad man vil (elsker personligt Pat Condell, knap så begejstret for Wilders), men jeg synes at vi har nået et sørgeligt stadie, når mennesker som de ikke længere kan ytre sig frit. Det ville i øvrigt i lige så høj grad gælde alle andre mennesker med de modsatte holdninger. Vi er jo heldigvis (endnu) frie til at erklære os enige eller ueinge med dem.

Jeg tror oprigtigt på at det er hamrende sundt for os som mennesker, at blive udfordret lidt på vores tro, meninger og holdninger. Det er sådan vi vokser og udvikler os som mennesker og et samfund der ikke giver plads til netop det, kan jeg kun forestille mig vil gå drastisk tilbage i udvikling.

~ Amaris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57

Det er ren utopi - jeg ved det godt, men den slags skal altså ties til døde. Der er noget fundamentalt fucked up i hele vores mediesamfund - og vores samfund generelt. Det eneste der afføder overskrifter er sex, vold og død - gerne kombineret.. Så er det da kun klart at vi bliver halv- og helparanoide hen ad vejen.

Det kan godt være at Thorborg siger, at iværksættere ikke laver nytårsfortsætter, men jeg vil nu altså for en gangs skyld, dedikere et lidt forsinket af slagsen til at vores verden bliver lidt mere fredelig og harmonisk at leve i, her i år 2010.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:57

Martin Thorborg:
Jeg satte mig på hug foran hende og forklarede, mens hun blev visiteret, at de bare ville sikre sig at hun ikke havde en bombe på sig.
Og så var fanden løs!

Syg historie!

Jeg var ved at blive anholdt i Heathrow luftwavn forrige år fordi jeg havde en T-shirt på, hvor der stod en hel masse "søgenørd ord" - herunder "Googlebomb". Min T-shirt var iøvrigt dækket af en annonym hættetrøje - de så den kun fordi jeg skulle tage trøjen af da jeg skulle gennem sikkerhedstjek.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:58

Ytrer du dine bryster på Youtube, så bliver du også smidt ud.. Og det er da ellers mere naturligt end religion!

xxx

Side 2 ud af 6 (60 indlæg)