Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til alle Amino''er

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
  I MediaMouse står vi og skal trykke en stak visitkort med sort tryk - Intet nyt i det.
 
Problemet er blot at vi ikke har nok sæt til at fylde et helt trykark - Ergo: vi skal waste (læs: smide ud) en del materiale. Det er der så heller ikke noget nyt i, da det sker indimellem.
 
Det nye er så, at vi nu istedet vil prøve at sælge den overskydende plads til en god pris - lidt a-la afbudsrejser
 
Derfor - Specielt tilbud til Amino''er:
 
250 stk. visitkort 85x55mm - offset-trykte med én farve (sort) - 300 gram - inklusiv grafisk opsætning: 350 kr. dog ex. moms. (437,50 med moms). I bund og grund er det opsætningen I kommer til at betale for.
 
Jeg ved godt at der er andre trykkerier som tilbyder visitkorttryk billigere, men så er det også uden opsætning. Den skal man så betale for oveni - typisk på timebasis. (og så vil jeg da lige henvise til denne tråd hvor emnet er blevet diskuteret: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=828&num=15&pageNo=1 - nu jeg er igang med at gå i "sælger-mode" )
 
Har det din interesse? Så send fluks en email til: salg snabelA mediamouse.dk
Vi har noget ledig plads - men ikke monster meget - så det er først til mølle ...
 
----
 
  Hvis det viser sig at være en success, så vil jeg i fremtiden smide et "afbuds-tilbud" herinde, når vi har noget ledigt plads i vores tryk. Det kan f.eks. være flyers, kuverter, visitkort og hvad der nu ellers kører igennem.
 
Så kan jeg jo på den måde gøre mit for at fremme iværksætterne (nu hvor jeg altid kommenterer herinde, at jeg syntes politikkerne er for passive...)
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad dækker opsætning ?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
 Nå ja, nu glemt jeg jo lige at vi ikke alle er i den grafiske branche...
 
Opsætning dækker (hos os og de fleste andre) selve det grafiske udseende på kortet - altså placering af tekst, størrelse af tekst, skrifttype, billede/logo m.m.

Hvis du f.eks. vil have lavet et visitkort, så er processen hos os følgende:
 
OPSÆTNING:
- Vi modtager tekst og eventuelt logo/billede fra dig. Måske også et udkast til hvorledes du kunne ønske dig at kortet skulle se ud.
- Vi foretager derefter en opsætning af kortet på computer hvor tekst og billede/logo sættes sammen på en digital udgave af visitkortet. Hvis du har vedlagt et udkast, så laver vi opsætningen i henhold til det.
- Vi sender den færdige opsætning tilbage til dig til godkendelse. Det vil sige at du modtager en PDF og/eller JPG af visitkortet, så du kan se hvorledes det færdige kort kommer til at se ud. Det er også her du har mulighed for at sige "...jeg vil godt have logoet bliver flyttet lidt højere op - teksten skal være lidt federe - osv. osv." Vi laver derefter ændringerne og sender dem til godkendelse hos dig igen.
 
UDSKYDNING (offset-tryk):
- Når du har godkendt opsætningen, så kører vi den ud på vores RIP som splitter dokumentet op i de forskellige farver som der skal trykkes.
- Fra denne splitning bliver der kørt trykplader så de er klar til at blive monteret i trykken.
 
TRYK (offset-tryk):
- Det siger vidst sig selv
 
EFTERBEHANDLING:
- Det siger nok også sig selv - men det er her visitkortene skæres ud af de store trykark som de blev trykt på.
- Pakning i æsker (der kan være 250 stk. 300 grams kort i en æske).
 
-------
 
De priser, som de fleste producenter af visitkort angiver, er for det meste kun prisen for tryk og efterbehandling. Normalt skal man så huske at spørge hvad det koster at få lavet opsætning m.m. Den del som vi kalder "udskydning" er også det som mange typisk kalder opstart - hvilket mange også afregner separat. Den gennemsnitlige pris for opsætning af et visitkort afregnes for det meste i henhold til tiden der bruges - og den svinger normalt imellem ½ til 1 time, hvis det ikke er verdens mest avancerede visitkort man vil have lavet.
 
I den pris som jeg har givet er hele processen inkluderet fra start til slut.
 
Du skal i bund i grund blot sende en email med logo, tekst og eventuelt også et udkast i et eller andet grafik-format (BMP, JPG m.fl.) Efter godkendelse af opsætningen, så trykker vi kortene og sender dem til dig sammen med en faktura på 350 kr. ex moms.
 
Så simpelt er det
 
Hvis der er flere spørgsmål, så fyr endelig løs.
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
  Nu har I også lært lidt om hvordan en grafisk produktion typisk forløber og derved også fået et lille indblik i den verden jeg beskæftiger mig med
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den gode gennemgang :)

Har i af og til også spild på farvetryk?
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
  Ja det har vi - oftest på sådan noget som visitkort og enkeltsidet flyers (A5 og A4 størrelser).
Men også nogle gange på kuverter - f.eks. C5 og C4 (A5 og A4 størrelsen). Lige i øjeblikket kører vi en del kuverter og kan derfor godt hekse en god pris på disse.
 
  Et gennemsnitligt trykark har en størrelse på A2+ (overstørrelse). Hvis vi så trykker en tryksag i A4-størrelse, så plejer man at kløve arkene i 4 dele inden der trykkes. Men det efterlader typisk noget plads i kanterne til f.eks. nogle visitkort. Det kræver selvfølgelig at størrelsen, farverne, antallet og tykkelsen passer.
 
  Men hvis I står og skal have trykt noget, så er I altid velkommen til at kontakte mig og høre om vi kan finde en ud af god pris ved f.eks. at kunne køre det sammen med noget andet. 
 
Det forpligter ikke at spørge
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
 
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

  Det var jo en rigtig god idé det her   Jeg vil da fremover smide et "afbuds-tilbud" næste gang vi har plads i en kørsel af visitkort. I kan jo ligeså godt få glæde af det i stedet for at vi blot waster det overskydende materiale.

  Vi har fået afsat alle pladserne - på nær 2. Så hvis du står og mangler et sæt på 250 visitkort i 300grm. med sort tryk, så er det med at komme ud af busken nu.
 
Prisen er stadig 350 kr. med det hele - dog ikke moms.
Smid en mail til mig med tekst, eventuelt billede og/eller logo, sammen eventuelle ønsker til udseendet.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)