Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste danske bogføringsprogram

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger et godt dansk program til bogføring.

Jeg har søgt både her på amino og på google, og har allerede haft downloadet et par forskellige applikationer uden rigtigt at få et ordenligt overblik over hvad jeg bør vælge.

Findes der nogle gratis programmer som er gode? ..til mac.

Jeg har godt nok en PC, men det er en efterhånden gammel Zepto som jeg ikke tør være afhængig af. Det mest optimale være et godt gratis program til mac som meget gerne må være dansk.
Ja, mange krav :)

De fleste elsker SummaSumarum til PC, i know i know.. Det må være min backup-løsning.

Det skal siges at jeg blot har en enkeltmandsvirksomhed og ikke forventer at have særlig meget at bogføre, da jeg kun kører det i fritiden udenfor min uddannelse og praktikperiode.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders hvad skifter du fra? Jeg er også igang med at undersøge markedet og hælder også til e-conomics. Problemet er at de ikke har integration med min Easyflowløsning Sad

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maya,

E-conomic tilbyder API integration, hvilket kan integreres med de fleste webshop systemmer.

Kender ikke EasyFlow, men Dandomain, Wannafind's e-butikker tilbyder denne løsning.

 

DBH Martin, Vinther & Co.

Fra Holbæk
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligger på tegnebrædtet hos Easyflow, men de ridder ikke den dag de sadler Wink Så jeg sidder troligt med mit excelark indtil de er klar.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Maya - www.lauraamalie.dk :

Anders hvad skifter du fra? Jeg er også igang med at undersøge markedet og hælder også til e-conomics. Problemet er at de ikke har integration med min Easyflowløsning Sad

Vi skifter fra Summa for at gøre verden lettere for os selv og for revisoren.

Og så bliver det rart at kunne bruge deres API til automatisering af næsten al fakturering fra vores interne systemer. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også stå inde for e-conomic... Jeg skiftede også sidste år, og det var det bedste skifte jeg har gjort... og mon ikke Easyflow nok skal få lavet en integration..

Jeg forsøger at samle mine erfaringer med at have ens regnskab online, hvilket er noget der har haft stor betydning for min virksomhed.. Der vil nok komme mere om E-conomic løbende..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kan kun tilslutte mig, at fremtiden mere og mere ser ud til, at der bruges en web-løsning, og der er jeg enig i, at e-conomik med dens muligheder pt. er det bedste bud.

Herudover er der, som andre også nævner, netop muligheden for at dele adgangen med andre eks. revisor eller lign.

Med venlig hilsen

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig svært at svare på hvilket system der er det bedste.

SummaSummarum, er utroligt brugervenligt, men tilbyder desværre ikke en hosted mulighed.

e-conomic er nævnt som en god mulighed, du bør dog også kikke på www.saldi.dk som er et godt og billigt alternativt

Endelig vil jeg fremhæve www.aesiras.dk som stort set kan det hele, køre klient, server,flerbrugeradgang, samt indbygget webshop, du kan downloade en prøve via : http://odsherred-regnskab.dk/aesiras 

Endelig er der skrevet om webshop intrgration, vores webshop: www.webshop-luxus.dk har integration til SummaSummarum,e-conomic

Held og lykke med valget af regnskabsprogram.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)