Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super domæne med PR3 samt tilhørende webshop til salg.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet og shop er: wiishop.dk.
Shoppen sælger som navnet siger Wii spil, tilbehør og konsoller.
Webshoppen har et kæmpepotentiale, da Wii nok er den mest populære spillekonsol i øjeblikket.
Vi må erkende at vi ikke har koncentreret os ret meget om denne her shop, da vi har haft alt for mange projekter i gang.
Så har du forstand på online markedsføring, Adwords, SEO osv.så er der masser af muligheder i forøget salg.
Shoppen har en pagerank 3 og er godt index’eret i Google.
Vi har siden den 24 december 2009 haft 785 besøg.
684 besøgende ud af de 785 er kommet ind via Google.
I det tidsrum har det givet 6 ordre uden nogen form for markedsføring eller fokus.
Men som sagt er der intet lavet ved siden, og der er ikke opdateret med de sidste nye produkter,  så der er store muligheder og fremtidsperspektiverne i siden.

Et givet salg vil inkludere kontrakt, domænenavn, information om leverandører, oplysninger af generel karakter der kan være til interesse for køber.
Shoppen kan flyttes til egen udbyder, eller den kan blive hvor den er nu. Det koster 299 kr pr mdr og ca 149 kr kr til dankort.
Priside: 70-80.000 kr.
Kun seriøse henvendelser.

Ved spørgsmål eller bud, send en PB eller en mail til morten@123salg.dk

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 20:36

Hej Morten!

Jeg har ikke så meget forstand på lige det område, men jeg vil da mene at 80.000 kr er lidt for meget at forlange?
Jeg følger ihvertfald lige med her Smile

Held og Lykke

mvh
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:42

Hej

Ja, det kan godt være at 80.000 ikke er prisen.

Men så skal man være velkommen til at sende et bud.

Der er jo som sagt brugt noget tid på at få den op som PR3 og få den indeceret på google.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 20:46

Ja, og det er også et stort plus!

Men hvis der "kun" har været 6 ordre siden juleaften, så skal du nok en hel del længere ned i pris..

Men igen held og lykke :)

Juusu here and Juusu there..

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:06

hej, med 6 ordrer til ca. 200 pr salg er det indtil videre din årlige omsætning at gå ud fra og det er i december, den travleste måned i året!!

Normalt betaler man ca. 30-45% af den årlige omsætning + pris for den færdige webshop + varelager, dertil vil jeg mene at man kan tage noget for placeringen i google.

ifølge mine kilder har du en pagerank 2, men det er nu ikke så vigtigt, det er mere vigtigt hvad din omsætning er da det er en forretning du sælger.

Umiddelbart kan jeg ikke se hvorfor den skal koste så meget, da webshoppen også er meget standard og nem at kopiere, produkterne er ikke særlig unikke så kan ikke rigtig se hvad der skal koste 80.000kr!? Ville nærmere prissætte den til 5.000 uden varelager

Hvis jeg var dig så ville jeg beholde shoppen og bygge den op til noget stort og så flippe den!

Kunne være et interessant projekt på hobby plan hvis jeg boede i DK, tror den kunne sælge godt med et redesign og en helvedes masse produkter

all the best :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 21:10

Nu ved jeg ikke om du evt har modtaget nogen krav fra Nintendo, men jeg vil meget krafitgt gætte på WII er et beskyttet varemærke. Dette betyder at de til hver en tid kan lukke shoppen på den url du bruger nu.

Har du rettighed til at bruge WII navnet ?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 10:50

Jeg følger lige med i denne tråd :)

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:57

von munchausen:

Nu ved jeg ikke om du evt har modtaget nogen krav fra Nintendo, men jeg vil meget krafitgt gætte på WII er et beskyttet varemærke. Dette betyder at de til hver en tid kan lukke shoppen på den url du bruger nu.

Har du rettighed til at bruge WII navnet ?

Og vil gøre det. Utroligt som folk tror de bare kan stjæle andres varemærke. Men man kan vel ændre sit efternavn til Wii, så går det nok lidt lettere Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:03

Lagersalg123 - JEN:

Og vil gøre det. Utroligt som folk tror de bare kan stjæle andres varemærke. Men man kan vel ændre sit efternavn til Wii, så går det nok lidt lettere Smile

Næppe, da det vil anses for et forsøg på blot, at beholde domænet. Så let er det nu heller ik at skifte navn og udnytte det. Sagen er anderledes, hvi du er døbt navnet og det dermed er et familienavn.

TIL TRÅDSTARTER:

Din pris er totalt urealistisk. Du fokusere på PR3, men denne kan opnås på få mdr. Et mere seriøst bud må ligge på 10-20.000 kr, alt efter leverandør aftale mm.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:06

Mener også domænenavnet er en kilde til fremtidig søgsmål.

Grunden til at shoppen netop findes af brugerne er jo i kraft af selve Wii i navnet (hovedsagligt).

Kræver én mail fra en jealeus konkurrent til Nitendo og du har en mail fra en advokat i din indbakke...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)