Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mist dit danske domænenavn

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:39

Æh? Spænd hjelmen chef ...

Det du siger er at vi skal give afkald på vores domæner ellers mister du rettighederne til dem? Det gir jo ingen mening ...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01

Begge sager er der kun brugt til mail , så find ud ad at lave et eller andet fiktive indhold på hjemmesiden , som ikke kræver vedligeholdelse evt. et link katalog eller lad din ven lave et eller andet på hjemmesiden .

Åbenbart skal det ligge på siden og ikke suddomæne , har jeg ikke forstået sagerne rigtigt ?

Ellers sjæler virksomheder dit domæne , sørgeligt med som jeg læser  det, er det sådan det skal forstås ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 20:09

Sørgeligt, Sørgeligt, Sørgeligt!

Jeg krydser mine fingre når orango-sagen kommer i retten, og håber at bloggen når at blive aktiv inden. Til alle jer andre bloggere: husk at bruge nofollow så firmaerne ikke får gratis linkjuice... Se bare Orango.nu - de har fået sitelinks nu, grundet de mange kvalitetslinks.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:18

Mikael christiansen:
Begge sager er der kun brugt til mail ,

Det er ikke korrekt. I hvert fald i den sidste sag blev det også brugt til websites opsat på subdomains. At klagenævnet har brugt som argument i afgørelsen, at de bare kan bruge nogle andre subdomæner finde jeg helt absurd.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:25

Mikkel deMib Svendsen:

Mikael christiansen:
Begge sager er der kun brugt til mail ,

Det er ikke korrekt. I hvert fald i den sidste sag blev det også brugt til websites opsat på subdomains. At klagenævnet har brugt som argument i afgørelsen, at de bare kan bruge nogle andre subdomæner finde jeg helt absurd.

Der er jeg enig med Mikkel - Domænet bliver brugt til noget, og så er det sgu ligemeget om det er på selve domænet eller på subdomæner..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:38

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Domænet bliver brugt til noget, og så er det sgu ligemeget om det er på selve domænet eller på subdomæner

Domæne klagenævnet kigger desværre kun på om der findes noget på www og hvis det er en tom side, så "bruges det ikke".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:46

Det mener jeg også er pænt forkert af Domæne klagenævnet.

Jeg måtte sgu da også blive nødt til at kalde mit firma Kidznet.dk istedet for Kidsnet.dk, da Kidsnet.dk var taget. At jeg så nu godt kunne tænke mig at købe Kidsnet.dk-domænet er en anden sag, men hvis de ikke vil sælge, vil jeg da aldrig gå til domæneklagenævnet. Også selvom de ikke bruger det til en skid.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels:
Domæne klagenævnet kigger desværre kun på om der findes noget på www og hvis det er en tom side, så "bruges det ikke".

www. ER et subdomæne. Så dermed kigger de jo netop på subdomæner! Blot må vi konstatere at det så kun er NOGLE subdomæner de ser på og ikke andre. Det er virkelige horribelt at de er sådan nogle fucking amatører der!!!

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:59

Domaenet blev brugt til noget, men kun som test domain. Der var ikke nogle indgaaende links til nogle af de anvendte subdomains, og ingen af disse subdomains indeholdt materiale som var til nytte for andre end ejeren.

Saa dommen siger bare at domains som bruges til intern test, ofte kan regnes som ikke vaerende i brug og derefter er dommen bare som alle andre tilsvarende domme, nemlig at domains som ikke regnes for at vaere i brug, og hvor der ikke forelaegger planner for deres brug overdrages til en anden virksomhed som har "vaesenligt kommercial interesse" i domainet.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)