Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor Køber I fyringsolie?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Priser er ikke bare priser.

Er der nogen, som er bedre end jeg til at skaffe rabat på fyringsolie?

Jeg får 500 kr. i rabat i forhold til Shells listepriser hos min lokale foderstofforretning.

Hvad gør I andre?

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:09

Hans Stokholm Kjer:

Hvad gør I andre?

Fyrer med træ Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:11

Tænder for radiatoren

HC Skov på Nrd Fasanvej i København, har ellers gode priser på diverse opfyring

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:29

Jeg shopper rundt online. Normalt kan det bedst betale sig at købe et nyt sted hver gang, da de fleste selskaber giver større rabat til nye end til gamle kunder. Det er en gid måde at sikre, at jeg ikke handler hos samme leverandør flere gange i træk :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:44

Jeg har også fået velkomstrabat hos dem alle.
Jeg overvejede egentlig noget med at købe olie i falsk navn, men de 500 kr. rabat på 1000 liter er vist mere end velkomstrabatterne kan hamle op med.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29

Hej. 

Ja nu skal jeg prøve at svare igen, uden at bryde retningslinjerne for forummet. (Ikke at jeg gjorde det i mit sidste indlæg, men det er åbenbart uden betydning)

Der findes et selskab som giver dig 700kr i rabat pr 1000 liter shell fyringsolie. Hvem det er må du selv lige google dig til. Ikke at jeg har noget med selskabet af gøre, men links er åbenbart ikke tilladt. :-)

Hvis du vil have rabat og bonus skal du som der rigtig nok står her i tråden ændre din aftale hvert år, så du hvert år igen kan skifte til en ny leveringsaftale med begge dele.

Oversigt over leverandører må du igen google dig til, da min hjemmeside med oversigten er "url non grata"

På den måde kan du også spare rigtig mange penge, og specielt nu med så latterlig høj pris på fyringsolie. Faktisk kan det somme tider betale sig at fylde op med Diesel istedet. (Det har jeg også skrevet noget om, men det går nok heller ikke at linke til det)

Tak til nielco for det fine adminstratorarbejde. :-o

"Stik en finger i jorden min ven. Man kommer ikke brasende ind på Amino og
skriver en masse reklame, det får man intet ud af.
Brug din tid her på at hjælpe en masse mennesker, så vil du se at de også
vil hjælpe dig."

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:38

DrueAgurken:

Tak til nielco for det fine adminstratorarbejde. :-o

Kære DrueAgurken,

Selv tak. Skype-Smile

Du bør måske være opmærksom på, at det er et mere end 10 måneder gammelt indlæg, du meget ihærdigt forsøger at besvare. Når du med en anonym profil graver et ældre indlæg frem og linker til dit eget site, der umiddelbart ser ud til at være en affilliate mellemlandingsside, så opleves dit indlæg som spam.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:13

Godt arbejde John

De skal ikke komme her og spille langhårede!

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Ok, det med datoen er så min fejl.

Jeg fandt tråden højt i google, og kom så med et svar jeg synes passede. 700kr er trods alt mere end 500kr. Og som sagt havde linket intet med mig at gøre.

Jeg må så også indrømme at jeg blev lidt pigefornærmet over at blive modereret væk med sådan en kommentar som "stik lige fingeren i jorden". Skal jeg så lige snuse lidt rundt først, og sådan lige fornemme stemningen i debatten før jeg kommer med min ytring, på et ganske klart spørgsmål.

Præcis den problemstilling var grunden til at jeg oprettede min famøse side, da der ikke findes nogen oversigt ellers.. alt der er er google reklamer, og krydsreferende blogs, fra den samme person som har alle pladser i google når der kommer til fyringsolie.

Hvis jeg ikke kan reklamere for min side bliver der aldrig ændret, da jeg har bedre ting for end at sidde og oprette 100 blogs med interlinks.

Og så endelig lavede du en reference til jeres regler på amino.dk, og hvis du selv lige læser dem igennem mens du holder mit indlæg for øje, så overtræder jeg ikke nogen regler, men det gør du derimod, da i skriver at i ikke sletter indlæg.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Nå ja, og så er der intet affiliate over mit site. Jeg tjener ikke en krone eller øre på de henvisninger jeg har.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)