Ok, det med datoen er så min fejl.
Jeg fandt tråden højt i google, og kom så med et svar jeg synes passede. 700kr er trods alt mere end 500kr. Og som sagt havde linket intet med mig at gøre.
Jeg må så også indrømme at jeg blev lidt pigefornærmet over at blive modereret væk med sådan en kommentar som "stik lige fingeren i jorden". Skal jeg så lige snuse lidt rundt først, og sådan lige fornemme stemningen i debatten før jeg kommer med min ytring, på et ganske klart spørgsmål.
Præcis den problemstilling var grunden til at jeg oprettede min famøse side, da der ikke findes nogen oversigt ellers.. alt der er er google reklamer, og krydsreferende blogs, fra den samme person som har alle pladser i google når der kommer til fyringsolie.
Hvis jeg ikke kan reklamere for min side bliver der aldrig ændret, da jeg har bedre ting for end at sidde og oprette 100 blogs med interlinks.
Og så endelig lavede du en reference til jeres regler på amino.dk, og hvis du selv lige læser dem igennem mens du holder mit indlæg for øje, så overtræder jeg ikke nogen regler, men det gør du derimod, da i skriver at i ikke sletter indlæg.