Jeg har et debatforum med over 100.000 indlæg, som er skrevet indenfor det seneste år. Lige pludselig fik jeg den idé, at disse 100.000 indlæg, må jeg da kunne få optimeret, så google fanger dem på en eller anden måde. Dermed vil min side også blive fundet mange flere gange end tidligere. I øjeblikket bliver den gamle debatforum nemlig fanget ret godt (http://www.feltet.dk/debat ) imens http://www.feltet.dk/forum aldrig stortset bliver fanget. Jeg har kigget godt og grundigt på denne debat og fundet et par tips om meta tags, men jeg ved ikke lige, hvordan jeg får implementeret dem, så siden bliver fanget bedst muligt på google? Men det er der sikkert nogle af Jer hajer, der kan hjælpe med? Med venlig hilsen Jesper Johannesen |
Nu har jeg prøvet at søgeoptimere en af delene på Feltet.dk.
Det er vores afdeling, hvor brugerne kan købe og sælge cykler til hinanden. Men hvor lang tid gør der før, at søgemaskinerne fanger de søgeord, som man har lagt ind i meta tags. F.eks. kan jeg slet ikke få google til at fange min side. (Det er www.feltet.dk/auktion)
Jeg synes selv, at jeg har gjort et ihærdigt forsøg på, at ligge en masse gode søgeord ud, som det første på forsiden af siden.
I Meta tags har jeg følgende:
<META NAME="description" CONTENT="Køb og salg af brugt cykel og cykeludstyr samt auktioner på cykel og udstyr">
<META NAME="keywords" CONTENT="cykel, cykler, billig cykel, brugt cykel, brugte cykler, cykeludstyr, stationscykler, stationscykel, vintercykel, vintercykler, mountainbike, herrecykel, damecykel, børnecykel, børnecykler, BMX, brugte cykler, motorcykel, Kildemose, Principia, Rivette, cykelhjelm, racercykel, cykeldele, cykelsko">
Gør jeg noget forkert eller skal jeg gøre noget anderledes?
<META NAME="description" CONTENT="Køb og salg af brugt cykel og cykeludstyr samt auktioner på cykel og udstyr">
<META NAME="keywords" CONTENT="cykel, cykler, billig cykel, brugt cykel, brugte cykler, cykeludstyr, stationscykler, stationscykel, vintercykel, vintercykler, mountainbike, herrecykel, damecykel, børnecykel, børnecykler, BMX, brugte cykler, motorcykel, Kildemose, Principia, Rivette, cykelhjelm, racercykel, cykeldele, cykelsko">
Gør jeg noget forkert eller skal jeg gøre noget anderledes?
Håber der er en Amino-gut, der kan lære mig noget "dirty tricks".
Med venlig hilsen
Jesper Johannesen
- Feltet.dk