Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejdsmarkedsrådet, en flok bonderøve..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I SPAMfighter sælger vi til 200 lande og det har det sidste år skaffet fremmedvaluta til Danmark for godt 16 millioner kroner og vi forventer til næste år at 4 doble det beløb.

For at klare den stigning, skal vi være mere lokale i de forskellige lande. USA er et marked vi skal have langt bedre fat i og derfor skal vores amerikanske sider være 100 % amerikanske og ikke Engelsk, Canadisk, Australsk eller noget som helst andet. Det skal for en amerikaner se 100 % amerikansk ud. Gør det ikke det, så mister vi salg og længere er den ikke. Derudover skal alt på vores amerikanske del af sitet afspejle USA. Der skal være en hilsen på Valentines Day, Thanks Giving etc. og for at gøre det 100 % amerikansk, skal vi bruge en indfødt amerikaner der har helt styr på sprog og kultur.

Stor var vores glæde, da vi fandt en amerikansk pige der lige er flyttet til Danmark for at bo sammen med dansk fyr. Hun har en international markedsføringsuddannelse og kender af gode grunde det amerikanske marked ekstremt indgående og er bare lige den person vi skal bruge.

Nu 3 måneder efter hun har ansøgt om visa, har hun i dag fået nej, da vi jo bare kan tage en fucking dansk arbejdsløs akademiker. Jeg kunne brække mig i lår tykke stråler over de fucking naragtige pampere i Arbejdsmarkedsrådet. Jeg kan kun håbe på, at de den dag de skal have deres pension, må sande at kassen er tom og de må gå sultne i seng..

Hvad helvede skal de blande sig i hvad vi som privat virksomhed har brug for. Jeg må le, sådan en flok amatøragtige, naragtige tumper! Tænk at man i 2006 skal finde sig i at bliver dikteret hvad man som privat virksomhed har brug for af arbejdskraft.

En arbejdsløs dansk akademiker, jeg må fucking le!!!

Nu fik jeg luft, tak for det..

Dbh Martin

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:53
Velbekomme :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:18
Jeg har ikke ondt af dig Martin men mere af paret som ikke fik VISA. Jeg har set og hørt om masser af tilfælde hvor vores nuværende familiesammenførings regler gør at danskere ikke kan bo i Danmark med deres udenlandske kæreste/kone.24 års regel, tilhørsforhold, bankgaranti etc. etc.

Tak til Pia...

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:51
> Tænk at man i 2006 skal finde sig i at bliver dikteret hvad man som privat virksomhed har brug for af arbejdskraft.

Enig, men den politiske baggrund for dette, er den samme som alle de andre stramninger på udlændingeområdet. Venstre har valgt at lægge den del af deres politik i hænderne på DF og det er så hvad man får. Om Venstre er helt enig eller ej, kan jeg ikke rigtig gennemskue, men i fald de ikke er fatter jeg ikke hvorfor Venstres vælgere ikke gør oprør i partiet og kræver en skilsmisse med DF.

Det nytter ikke noget, at Danmark fortsat drives af en så ekstrem fremmedfjends politik, som den vi ser i dag. Det er en isolationspolitik som ikke alene skader de mange gode folk der gerne vil flytte hertil, men også både virksomheder som din Martin, og masser af personlige forhold.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:12
Dato: 19-10-2006 08:17:42 Forfatter: Lars Brink Jeg har ikke ondt af dig Martin men mere af paret som ikke fik VISA. Jeg har set og hørt om masser af tilfælde hvor vores nuværende familiesammenførings regler gør at danskere ikke kan bo i Danmark med deres udenlandske kæreste/kone.24 års regel, tilhørsforhold, bankgaranti etc. etc.

Tak til Pia...

Ja, hvis det så bare var Pias skyld. Men hun har jo ikke flertal. Det har tilgengæld alle de politikere i Venstre, Konservative, DF og Socialdemokraterne, som hver dag går på arbejde og fører politik med tanke på stemmerne ved næste valg - i stedet for at følge deres overbevisning og være ligeglade med om det giver eller koster stemmer. Det er pinligt.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 09:13
Hejsa
Jeg har kæmpet med dem i og udlændingestyrelsen i 7 år nu.
For 7 år siden havde jeg en masse freelance programører i både Singapore hongkong, australien og dele af kina. Det gjorde at jeg mødte min nuværende kone i flyveren fra Sydney til Singapore (hun kommer fra Singapore) hun på ferie og jeg på rundtur til freelancerne. Som livet nogle gange spiller faldt vi i hak. 6 måneder senere og adskillige Kilo i telefonpenge online chat tid besluttede vi at vi skulle være sammen så hun kvittede sit job som direktions sekretær og kom over. Jeg havde på det tidspunkt brug for en der kunne styre mine freelancere, så hun blev ansat i min virksomhed. Og så kom arbejdsmarkedsrådet. Vi sendte 1,2 KG (ja jeg vejede det) papierer ind og havde flere samtaler, og de ville finde en der kan det samme. Heldigvis havde jeg brug for en uddannet sekretær der kunne Kantonesisk, Mandarin, Perfekt engelsk (det er hovedsproget i singapore). Dem fandt de ikke nogen af. Men det var 6 måneder med irriterende venten.
Situationen er ikke nødvendigvis blevet bedre siden vi blev gift for 4 år siden da vi stadig hvert år skal vente på "dommen" om hun og min datter må blive her eller ej.

Hilsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:21
Endnu en grund til, at flytte sin virksomhed til udlandet!!!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:21
> Ja, hvis det så bare var Pias skyld. Men hun har jo ikke flertal. Det har tilgengæld alle de politikere i Venstre, Konservative, DF og Socialdemokraterne

Jeg er ikke Socialdemokrat, men det er i ikke korrekt at Socialdemokratiet har noget flertal i Danmark lige nu. Vi har en mindretalsregering støttet af DF. Og regeringen har så, øjensynligt, deponeret hele sin udlændingepolitik hos DF. Og det er her, efter min mening, problemet ligger.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 09:23
Dato: 18-10-2006 22:45:01 Forfatter:Martin Thorborg

Hvad helvede skal de blande sig i hvad vi som privat virksomhed har brug for. Jeg må le, sådan en flok amatøragtige, naragtige tumper! Tænk at man i 2006 skal finde sig i at bliver dikteret hvad man som privat virksomhed har brug for af arbejdskraft.

En arbejdsløs dansk akademiker, jeg må fucking le!!!

Nu fik jeg luft, tak for det..

Dbh Martin

LUFT .... ja man kunne næsten tro at du var vred.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:33

Mikkel, jeg formulerede mig måske lidt uklart. Og jeg kunne aldrig finde på at kalde dig socialdemokrat offentligt!

Det, som jeg forsøgte at sige var, at der efter min opfattelse er et flertal af politikere i folketinget, som bekymrer sig for meget om stemmerne og for lidt om deres egne holdninger og værdier, når der skal lovgives og debatteres.
Og at de fleste fra den gruppe kommer - igen efter min mening - fra S,K,V og selvsagt DF.

Håber det gav bedre mening.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)