I SPAMfighter sælger vi til 200 lande og det har det sidste år skaffet fremmedvaluta til Danmark for godt 16 millioner kroner og vi forventer til næste år at 4 doble det beløb. Dbh Martin |
Arbejdsmarkedsrådet, en flok bonderøve..
Tak til Pia... ![]() |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
> Tænk at man i 2006 skal finde sig i at bliver dikteret hvad man som privat virksomhed har brug for af arbejdskraft. Enig, men den politiske baggrund for dette, er den samme som alle de andre stramninger på udlændingeområdet. Venstre har valgt at lægge den del af deres politik i hænderne på DF og det er så hvad man får. Om Venstre er helt enig eller ej, kan jeg ikke rigtig gennemskue, men i fald de ikke er fatter jeg ikke hvorfor Venstres vælgere ikke gør oprør i partiet og kræver en skilsmisse med DF. Det nytter ikke noget, at Danmark fortsat drives af en så ekstrem fremmedfjends politik, som den vi ser i dag. Det er en isolationspolitik som ikke alene skader de mange gode folk der gerne vil flytte hertil, men også både virksomheder som din Martin, og masser af personlige forhold. |
Ja, hvis det så bare var Pias skyld. Men hun har jo ikke flertal. Det har tilgengæld alle de politikere i Venstre, Konservative, DF og Socialdemokraterne, som hver dag går på arbejde og fører politik med tanke på stemmerne ved næste valg - i stedet for at følge deres overbevisning og være ligeglade med om det giver eller koster stemmer. Det er pinligt. |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg har kæmpet med dem i og udlændingestyrelsen i 7 år nu. For 7 år siden havde jeg en masse freelance programører i både Singapore hongkong, australien og dele af kina. Det gjorde at jeg mødte min nuværende kone i flyveren fra Sydney til Singapore (hun kommer fra Singapore) hun på ferie og jeg på rundtur til freelancerne. Som livet nogle gange spiller faldt vi i hak. 6 måneder senere og adskillige Kilo i telefonpenge online chat tid besluttede vi at vi skulle være sammen så hun kvittede sit job som direktions sekretær og kom over. Jeg havde på det tidspunkt brug for en der kunne styre mine freelancere, så hun blev ansat i min virksomhed. Og så kom arbejdsmarkedsrådet. Vi sendte 1,2 KG (ja jeg vejede det) papierer ind og havde flere samtaler, og de ville finde en der kan det samme. Heldigvis havde jeg brug for en uddannet sekretær der kunne Kantonesisk, Mandarin, Perfekt engelsk (det er hovedsproget i singapore). Dem fandt de ikke nogen af. Men det var 6 måneder med irriterende venten. Situationen er ikke nødvendigvis blevet bedre siden vi blev gift for 4 år siden da vi stadig hvert år skal vente på "dommen" om hun og min datter må blive her eller ej. Hilsen |
|
Jeg er ikke Socialdemokrat, men det er i ikke korrekt at Socialdemokratiet har noget flertal i Danmark lige nu. Vi har en mindretalsregering støttet af DF. Og regeringen har så, øjensynligt, deponeret hele sin udlændingepolitik hos DF. Og det er her, efter min mening, problemet ligger. |
|
mvh Bent
Mikkel, jeg formulerede mig måske lidt uklart. Og jeg kunne aldrig finde på at kalde dig socialdemokrat offentligt! |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.