Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing - grundkursus

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Har været lidt inde over Affliliate Marketing og har en masse materiale om det (på engelsk). Det ligger på den "stationære", som jeg har en udfordring med for tiden. Når jeg har fået den rep, så får jeg det lige gravet frem.

Har din bedre halvdel og dig overvejet at kigge nærmere på Network Marketing? Vil godt understrege, at dette ikke er et sales-pitch for min "butik". Men jeg kan tilbyde dig en del læremateriale om branchen (ingen produkter eller firmaer er nævnt), og det ligner faktisk Affiliate til en forveksling.

Dbh Jimmy

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:36

Hej Jimmy

Tak for dit input, og vil vil gerne hører mere om affiliate marketing, når du får din com. op at køre

Mht. til NM/mlm delen er jeg ikke interesseret har selv beskæftiget mig med det for nogle år tilbage, og har en større erfaring indenfor det på mange niveauer, men har ikke min interesse mere

Dbh.

Kim

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:38

Jimmy Gudmand:

Har din bedre halvdel og dig overvejet at kigge nærmere på Network Marketing? Vil godt understrege, at dette ikke er et sales-pitch for min "butik". Men jeg kan tilbyde dig en del læremateriale om branchen (ingen produkter eller firmaer er nævnt), og det ligner faktisk Affiliate til en forveksling.

Det koster ikke noget at komme igang med affiliate marketing og du behøver ikke selv købe produkterne eller en "startpakke". Sådan fungerer det vist ikke helt indenfor network marketing eller multi level marketing.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 14:45

Hej Jimmy

Glemte lige at tilføje

Når du får din com. op at køre, så "smid" da gerne links, rapport e.l.  til affiliate markedsføringen her på tråden, da jeg nok ikke er den eneste der kunne drage gavn af det

Dbh.

Kim

Fra Karise
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:51

@ Nicolaj. Uden at skulle starte en diskussion, for det var vist ikke det, Kim ville, så kan du sagtens drive en network marketing forretning og flytte masser af produkter, uden du selv behøver at købe dem.

@ Kim. Jeg hører dig og vender tilbage til dig.´Yes

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:00

Jimmy Gudmand:

@ Nicolaj. Uden at skulle starte en diskussion, for det var vist ikke det, Kim ville, så kan du sagtens drive en network marketing forretning og flytte masser af produkter, uden du selv behøver at købe dem.

Den lader vi så ligge Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:28

Kim Kampp:

Hej Aminoer

Jeg forstår grundprincippet i affiliate marketing, men så stopper det også her, så hvis der er nogle der har et link(s) til en form for et grundkursus ville det være fedt. Har søgt på det og får 1 mill. links, så søger et eller andet anbefales værdigt :-)

Keep Swinging

Kim Kampp

Hej Kim

Søgte selv efter det samme den anden dag og faldt over denne side: http://www.tycooncashflow.com/  hvore det skulle vise hvordan det gøre via videoer.

Jeg har ikke selv købt det endnu men regner med at se paa det senere. Det er vist noget med 30$.

Ved ikke om det kan bruges til noget.

Mvh Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)