Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EDB hardware grossister

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg har problemer med at finde nogle steder hvor jeg kan købe hardware engros.

Jeg bygger computere på bestilling, så jeg skal ikke købe store partier.

Jeg er ny bruger herinde, og vil da lige benytte lejligheden til at sige: "genialt forum"

Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:44
Hmmm.. prøv EET Nordic

www.eet.dk

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 17:58
Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:23
Hejsa Dan,

Jeg er helt enig med Brian. jeg har tidligere arbejdet med salg/afsætning og prod. af computere til B2B markedet. Vi brugte grossister, da vi ofte leverede større partier - men hagen ved grossisterne er netop, at de oftest kræver, at du køber for et minimum pr. år - og det er oftest større beløb der er tale om! Så hvis det er mindre partier du skal have fat i, så skal du have endnu et led ind. Men de hjælper dig så ved, at de aftager de meget store mængder og derved faktisk kan give dig en langt billigere pris, end du ville få hos en grossit med mindre ordrestørrelser.

Jeg sælger stadig lidt arbejdsstationer og servere ind i mellem og bruger oftest: www.shg.dk eller www.prcdata.dk Ved levering af hele arbejdsstationer, har jeg faktisk med stor succes leveret DELL computere! Jeg har ikke kunnet samle dem billigere ved selv at gøre det - og jeg på ingen måde klage over den behandling jeg har fået hos DELL! De har leveret til den lovede tid og til virkelige gode priser! Min fortjeneste ligger typisk på installation og opsætning af arbejdsstationen - og ikke så meget på hardwaren, så derfor kan det betale sig at benytte DELL. Men levere du prmært til private, så er jeg klar over, at de ligeså godt selv kan købe den hos DELL!

Men held og lykke med virksomheden. Fortsat god aften!

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:32
Hej der..

Actebis - de er temmelig store - og har alt hvad der høre til faget...

vh

Peter

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:38
Mine "naboer" handler også med hardware, og så vidt jeg ved køber de vist en del hos SMG (www.smg.dk) og Rosenmeier (www.rosenmeier.dk)

mvh Carsten

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 21:49
Der er også Bridema, Data Team og Direct Computer Supplies.
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:03
Som Simon siger.. :)

Jeg køber selv en del hos bl.a. d-c-s.dk og de har ingen krav om hvor meget du skal bestille pr. år som nogen af de større har. Ellers kan jeg også anbefale smg.dk som også handler med "små" forhandlere der vil videresælge.

Men ellers som det er blevet nævnt, så er den bedste fremgangsmåde som regel at købe via edbpriser, da der i øjeblikket kun ligger omkring 5% avance på de produkter som distributørerne sælger.. Det er der ikke mange der kan være med til og det kræver en kæmpe volumen for at få en pris som du kan tjene lidt på.

hvis du vil have et godt råd, så skal du fokusere på kvalitet af den konsulent/service ydelse du leverer og så lave dine penge her. For rent hardware mæssig er der jo kun prisen der er afgørende for hvor du køber, men en god oplevelse eller god service er ikke alle steder man får..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 15:46

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)