Jeg skal bruge internetforbindelse? Hm, hvordan?
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Sorry, du kan bestille mobilt bredbånd hos CBB til 148,- inkl. USB uden binding. Jeg har sammenlignet priserne her: bredbåndspriser
Så lige at man kan bestille "CBB Mobil Bredbånd Dag " hos CBB for kun 18 kroner om dagen - det var måske en billig måde jeg kan løse mit problem på.
|
Tilmeldt 27. Apr 07
Et USB modem er kun til en PC, men du kan købe en mobil router, så kan I alle sammen være på den samme mobile bredbåndsforbindelse samtidigt.
|
Tilmeldt 27. Apr 07
Sorry, du kan bestille mobilt bredbånd hos CBB til 148,- inkl. USB uden binding. Jeg har sammenlignet priserne her: bredbåndspriser
Så lige at man kan bestille "CBB Mobil Bredbånd Dag " hos CBB for kun 18 kroner om dagen - det var måske en billig måde jeg kan løse mit problem på.
Ja, men det kræver stadig en mobil router eller at I har et USB modem hver og dem får I nok ikke til 1 kr., når det er CBB Mobil Bredbånd Dag
|
Tilmeldt 27. Apr 07
Husk også at tjekke om der er dækning der hvor I skal være.
|
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
3 tilbyder en Router som giver dig mulighed for at koble flere op på din USB modem.
|
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Tilmeldt 27. Apr 07
Det er sådan en speciel en, hvor simkortet kan være i.
|
Tilmeldt 27. Apr 07
3 tilbyder en Router som giver dig mulighed for at koble flere op på din USB modem.
Jeg ved godt at 3 har kørt med det tilbud, men jeg synes ikke jeg kan finde det på deres side mere.
|
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Det er sådan en speciel en, hvor simkortet kan være i.
Nåh okay - det var træls.Hvor kan jeg købe en router billigt henne?
|
Tilmeldt 27. Apr 07
Prøv qxl eller dba eller google. Her er en af de modeller de har haft hos 3 mobil: 3g router Huawei E960
|