Jeg har et problem. Jeg har indlejet mig en hytte, som jeg skal bruge til et arrangement engang i februar. Problemet er, at jeg skal bruge internet - gerne trådløs forbindelse i hytten, men der er ikke internet forbindelser derude, og jeg skal ikke til at koste en masse masse penge på det, da det kun skal bruges i en weekend.
Nogen der ved hvad jeg skal bruge? Jeg er virkelig lost når det angår sådan noget som internetforbindelser :D. Og er der eventuelt firmaer (såvel som privatpersoner), som udlejer det jeg skal bruge?
Hvis der er 3g dækning. kan du jo købe mobilt bredbånd.
Kig forbi denne side hvis du vil finde en guide til mobiltbredbånd
Hilsen Gustav
Hej Gustav,
Af min erfaring, så er området ikke dækket af 3G nettet, det logges vidst automatisk over på Telia's net istedet, og tro mig - det koster en bondegård!!
Gratis Danmark tllbyder WiFi hotspots til favorable priser. Prøv evt. at kontakte dem og høre om der mulighed for trådløs internet der hvor du nu skal bruge det.
Den billigste mulighed i øjeblikket er vist mobilt bredbånd fra Telia. De første 3 måneder er gratis, så mindsteprisen i bindingsperioden er kun 477,25 kr. inkl. USB.
Gratis Danmark tllbyder WiFi hotspots til favorable priser. Prøv evt. at kontakte dem og høre om der mulighed for trådløs internet der hvor du nu skal bruge det.
Se mere på: http://gratis-danmark.dk/
Tak for det :)
Måske skulle jeg nævne, at jeg skal bruge det til omkring 5 computere.. :)
Som sagt så aner jeg intet om sådan noget internet-noget :D. Hvis jeg bestiller mobilt bredbånd fra CBB, er det så et man kan logge på fra computeren, eller er det ved at bruge en USB? Og hvor mange kan logge på pr. abonnement ?