Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sitemagic.dk - indhold og overskuelighed

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Fornyelig lancerede vi vores nye Content Management System (Sitemagic CMS) her på Amino. Siden lanceringen har vi omskrevet en del af indholdet, for at gøre det nemmere for de besøgende, at danne sig et indtryk af, hvad Sitemagic CMS er, og hvordan det adskiller sig i forhold til andre Content Management Systemer.

Vi vil gerne bede alle I dygtige webdesignere om at give os noget feedback på siden, navnligt indholdet. Et interessant eksperiment kunne være, at I fortæller hvad I mener Sitemagic CMS er, efter at have brugt 2-3 minutter på siden. Håbet er naturligvis, at I ikke rammer fuldstændig forkert, i forhold til det vi ønsker at kommunikere ud til de besøgende.

Vi modtager naturligvis også gerne feedback på alt det andet, så som design, usability med mere. Husk også gerne at fortælle hvad der er godt, så vi kan holde fast i det der fungere.

På forhånd tak for hjælpen.

http://sitemagic.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:13

Husk længere titlen gerne 65 tegn , med dine søgeord du ønsker at blive fundet på google af.

En bedre måde man hurtigt kan se en demo på uden man skal logge ind , interesseret vil tit se et hurtigt brugbart eksempel , på hvordan jeres CMS system ser ud.

Designet er  udmærket og ser flot udSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:00

Hej Mikael.

Tak for din feedback.
Der er sikkert lidt ekstra juice at hente på SEO-optimeringen, så det vil der nok blive kigget på ved lejlighed.

Det glæder mig at designet falder i din smag. Grafisk fremstilling er ikke vores kerne-kompetence, så der kommer nok en grafiker ind over engang i fremtiden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 21:10

Jeg har klikket lidt rundt på siden og det jeg har fået ud af det er: Sitemagic CMS er nyt, det er nemt at bruge både som bruger og udvikler.

Det jeg savner er noget information om hvorfor i det er nemt at bruge alle skriver jo at det er nemt og intuitivt. Jeg ved godt det kan være svært at forklare men det var nok et forsøg værd.

Jeg prøvede flere gange at se jeres videoer men uden held?

Jeg faldt lige over en sætning som "Sitemagic er et nyt framework til udvikling af web-applikationer" jeg tror ikke hr. og fru jensen ved hvad framework eller en web-applikation, men måske tager jeg fejl og måse er det ikke dem i vil i kontakt med. 

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 21:24

Hej Kennith.

Mange tak for din feedback. Det er rart at der er Aminoer herinde, der vil bruge tid på at hjælpe os.

Du har fat i noget af det rigtige, men rammer ikke helt præcist. Måske får vi ikke leveret budskabet klart nok.

Jeg tror lige jeg vil understrege, at Sitemagic CMS er til den lidt mere teknisk mindede bruger. Sitemagic CMS er nemt at installere og administrere, men er egentlig lavet til udviklere, der ønsker et CMS der er nemt at tilpasse. At det er nemt at bruge og udvikle til, skulle Brugervejledning, installationsvejledning og udvikler-dokumentation gerne være bevis for. Men det kræver nok en times læsning eller mere, for at få tilstrækkelig information om systemet.

Jeg gætter på at en person med kendskab til andre Content Management Systemer vil kunne komme lidt nærmere end du gjorde. Men jeg tror faktisk at vi får brug for at lave to indgangs-sider. En for de teknisk mindede, og en for dem som bare vil have et CMS med basisk funktionalitet.

Tak for din hjælp, den gav stof til eftertanke.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:39

Hej Jimmy

Jeg kan desværre heller ikke se videoerne.

Men jeres side virker nem og overskuelig for mig.Smile

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:04

Hej Jette.

Tak for din hjælp. Er vi enige om, at det er denne video, du forsøger at se?
http://sitemagic.dk/VideoCMSDemo.html

Jeg kan sagtens se den. Det er en helt almindelig video hostet hos YouTube. Kan I evt. se den på flg. adresse i stedet?

Er der andre, som har problemer med at se videoen via vores webside?

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 22:24

Hej Jimmy

Jeg kan se den på youtube.com. Der er ingen problemer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:36

Hej Jette.

Tak for din hjælp endnu engang. Kunne jeg mon få dig til at teste en sidste gang på adressen http://sitemagic.dk/Index.html ? Det kan muligvis have noget at gøre med, at videoen på vores side vises i HD (High Definition). Det har jeg nu slået fra, så lad os se om det gør en forskel.

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 22:41

Hej Jimmy

Jeg har lige prøvet igen, men kan ikke se videoen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)