Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

visitkort - pris?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janus.

De bliver som regel sendt fra enten England, eller Holland, så der er hverken told eller dyr fragt. Men som sagt er kvaliteten nok ikke så god som din, me den er fin til vores forbrug, og der er jo, som Flemming også siger, forskel på hvor fancy de skal være, alt efter hvad der sælges. Men 630 kr. for 2500 kort er da en rigtig god pris. Kan du sælge kort i en meget god kvalitet for det, skal du nok få mange kunder, måske også mig når vi er ved at løbe tør :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:44
med de seneste udregninger bliver mine billigste visitkort ca 600 kr for 2000 stk, de er på 350g papir og uden lak.
men med fuld farve på begge sider.

hvis de skal være med lak bliver prisen omkring 670 kr, når det er lak på 1 side og 300g papir.

men stadig kun sådan lidt "løse" udregninger, men de priser der regner jeg stærkt med bliver omkring de jeg vil udbyde til aminoer.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:52
nogen der er interesseret, selvom leveringstiderne er lidt længere end normalt?

Planen fra trykkeriet er at de trykker onsdag/torsdag sender til mig fredag, så bør jeg havde dem mandag eller tirsdag og sender dem videre til dig samme dag som jeg modtager dem.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:34
Hej Janus

En anden ting der kan være god at have med når der skal trykkes visitkort, er at gemme kundernes layout på visitkortet, så de nemt kan genbestille, når de har fået brugt dem alle.

Jeg laver selv det layout/design jeg ønsker for mine visitkort, men første gang jeg fik trykt visitkort var jeg lidt længe om at få dem alle brugt og da jeg så skulle genbestille, havde firmaet ikke mit layout korrekt.

Dette betød at de sendte mig visitkort af 3 omgange og hver gang måtte jeg desværre meddele dem at de ikke kunne bruges.

Tilsidst endte det med, at jeg måtte lave et nyt layout, jeg var lidt iriteret da jeg absolut ikke syntes jeg havde tid, og mente de skulle have meldt ud fra starten at det ikke var godt nok det de havde at arbejde med. MEN det endte godt, jeg fik lavet et flot design - syntes jeg selv, og de fik endelig trykt nogle flotte visitkort til mig. Det blev dog dyrere for mig, end jeg havde regnet med, men jeg tror heller ikke det var en særlig god forretning for dem.

Held og lykke med dit projekt, glæder mig til at høre mere.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:13
Hej camilla

ja det er sku nok en god ide at have lidt mere service end de andre lavpris trykkerier - og det er jo en ide som ikke koster alverdens, men er en ekstra service.

prisen jeg er kommet frem til og som ligger rimelig fast nu er:
aminopris: 419 kr ex moms inkl levering. for 1000 stk med blank eller mat lak på 1 side på 300g papir og (4+4) farver.
ekstra 1000 koster: 249 (skal bestilles samtidig)
priserne er uden opsætning etc.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:34
Hejsa Janus,

De priser du har givet her er yderst fornuftige. Jeg køber mine visitkort hos prinfoshop - og er yderst tilfredse med deres kvalitet.
Så det er vist bare op til din kvalitet nu - for prisen er SUPER OK....

--
Med venlig hilsen

Brian Madsen
bsm reklame
Bommerhavevej 20
7100 Vejle

Tlf.: +45 2993 5156
Fax: +45 7583 5156
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 00:11
Hejsa

Hvis du stadig er ved at producere visitkort:

Har jeg muligheden for dig at tilbyde dine kunder at visitkortet virker for evigt.

Også selvom visitkort ejeren skulle skifte mobil tlf. nr

Med venlig hilsen Jens Lykke Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:59
Hej Brian

Jeg håber indenfor den nærmeste tid at få nogle testvisitkort som jeg kan sende ud til interesserede, skriver herinde lige så snart jeg modtager dem - så kan du / andre se kvaliteten

mvh

janus J lindau

Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:50
Hej Janus

Kigger efter billige visitkort og faldt over et af dine indlæg fra `06

vil du sende nogle prøver til mig - Synes dine priser virker tillokkende

Hilsen Stefan Kanne

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)