Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

visitkort - pris?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er igang med at søsætte et lille projekt omkring tryk af visitkort og lignende ting.

Hvad ville i betale for visitkort på 350 g/m², (4+4) farver, offset trykt samt blank lak på begge sider?

Fra Ry
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:23
Hej Janus,

Tjek evt. lasertryk.dk som synes at være skarp på prissætning.
Det giver måske et indtryk.

Morten K. Andreasen
KRAGHOLM

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:27
Hej

Da jeg kun vil offset trykke noget, kan jeg sige at deres pris for 260g papir og lak på den ene sider er 495 kr for 1000 stk, som er det mindste jeg også kan lave - den pris regner jeg stærkt med at kunne komme lavere end, selvom det er lak på begge sider og bedre papir kvalitet - men kunne godt tænke mig at høre folks bud, snakker vi 300 kr eller ville 495 være en ok pris?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:01
Hej Janus...

Jeg synes fint, at du kan sætte prisen til 495 ..men mon ikke du som nystartet skal byde lidt under de store etablerede?
Hvis dine er med lak på begge sider...tjah...du skal jo erobre andele - så ved ikke om det er nok.

Alt andet lige er jeg faktisk på udkig efter nye visitkort til to forskellige firmaer - så kan du ikke smide mig et link eller et tilbud, når du er på banen - så har du din første kunde, allerede før du har en pris - det er da virkelig frihed under ansvar!

Mvh.

René

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 16:17
Hej.

Med chance for at blive lidt upopulær, så prøv at se på www.vistaprint.com

Vi laver alt vores reklameting, brochurer, breve osv. der, og det til en pris intet dansk firma kan matche, så kan du bare komme i nærheden af de priser i DK, er du ihvertfald konkurrence dygtig. Et forslag til din egen side, kunne også være, med tiden at folk kunne ssidde i fred og ro, og designe deres kort præcist som de vil have dem, som man kan på vistaprint, så tror jeg du har en kunde mere i mig, også selvom det koster lidt mere end i USA.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:31
Hej

Til at starte med satser jeg på visitkort og hvis det bare går nogenlunde vil jeg gå videre med postkort, brevpapir og konvolutter også til lave priser - og sidste gang jeg bestilte noget hos vistaprint (visitkort) kom jeg ialt af med mere end jeg ville have gjort hos lasertryk...
Men det kan godt være flere af deres andre produkter er billigere.

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:02
Hejsa Kristian,

Først vil jeg da lige sige, at jeg skam ikke mener man bliver upopulær for at komme med gode tips - også selvom de ikke går i den retning man kunne ønske sig.

Omkring tryk/print i USA - det kan godt være de umiddelbart er billigere, men når jeg så sammenholder det med leveringstid, risiko for fejl - (ÆØÅ), misforståelser, fragt, hvor hurtigt kan de rette en fejl?, etc. Så vil jeg mene, at man er bedre tjent med danske trykkerier! Med mindre der er tale om meget store ordre! Jeg ville ikke tage chancen overfor mine kunder! Iøvrigt vil jeg kunne få tryk til endnu billgere priser, hvis jeg var villig til at søge til f.eks. kina, Polen eller lign. Her er prisen trykket helt i bund - men den risiko vil jeg simpelthen ikke løbe!

Jeg vil dog også lige sige, at billige tryksager ikke altid er den rene lykke! Jeg kender til flere, der ikke har været tilfreds med det de har fået leveret fra Lasertryk! Jeg vil dog understrege, at jeg ikke har haft grund til at klage på de ting jeg har fået leveret. Det har været helt i orden.

Jeg vil nu også lige advare mod, at sende signaler om kvalitet til alt for billige priser - det kan komme til at virke "useriøst"! Det kan få folk til at vælge en sådan virksomhed fra, da de simpelthen tror der må stikke noget under! Godt eksempel er faktisk den pris på 495,- som der omtales på 1000 Off-set trykt visitkort hos Lasertryk!! Hertil skal du så lige lægge 75 DKK i forsendelse og 50 DKK i administration!! Altså kommer dine kort altså til at koste 620,- og ikke "blot" de før omtalte 495,- - den slags "afgifter" og skjulte avancer er med til at gøre folk irriteret - forståligt nok!!

Men absolut held og lykke med det - glæder mig til at høre mere om det. Jeg kan altid bruge en stærk leverandør på tryk til mine kunder! Så giv mig endelig et praj, når du er kommet i luften.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:57
Hej Flemming.

Du har helt ret i mange af tingene, men netop på vistaprint, laver vi jo selv vores design, og de bogstaver det skal have, og har aldrig oplevet at der var fejltryk, eller dårlig kvalitet, og er også derfor vi stadig bruger dem. Det er ikke fordi vi ikke er kræsne skal jeg så lige sige. Leveringstiden betyder intet for os, da vi bestiller i god tid, og der går max. 14 dage fra vi bestiller, til vi står med dem i hånden. Vi bestiller som regel, når de kører et af deres mange kampagnetilbud, og det er der, der virkelig er penge at spare.

Vi startede med at få tilsendt deres gratis tilbud et par gange, hvor man kun skulle betale fragten, og var allerede der tilfreds, så nu bruger vi dem til det meste trykkeri vi behøver, og så er fragten altså ikke så slem. Det er jo ikke 100 kilo ad gangen vi bestiller. Ikke os ihvertfald, og i mange andre lande, kan der sendes betydeligt mere for 50 kr. end post danmark kan klare.

Ellers er det altid godt at bruge penge i sit eget land, men hvis det angår kvalitet, vil jeg vove at påstå, at du lige så godt kan få noget bras i Europa, som man kan i østlandene eller fjernøsten efterhånden. Vi får reklamekuglepenne lavet i Kina. Vi skal godt nok minimum købe 5000 stk. ad gangen, men når vi kan få dem til ca. 20 øre stykket + luftfragt lavet i en god kvalitet, tror jeg du skal lede længe herhjemme for samme pris, men som sagt tidligere, giver jeg gerne lidt ekstra hvis det er et dansk firma, men tror det bliver svært.

Vi importerer mange ting fra Kina, og det er muligt vi har været heldige, men vi har indtil nu, ikke kunnet sætte en finger på kvaliteten. På sprogkundskaber, svartid og diverse overraskelser her og der ja, men ikke på kvaliteten af de varer vi har fået. Der er helt klart bras i Kina, men det er der også i Europa, og jeg mener faktisk det ry Kina tit har som "noget billigt lort", ikke holder stik hos os ihvertfald. Vi har ikke bestilt visitkort i Kina, så aner ikke kvaliteten der, men hvis man sprang ud i det, og bestilte ved et firma med godt ry, er jeg sikker på de ville se godt ud, men det næste problem kommer så, når de ikke tager en ordre under 100.000 kort :)

Vi er 2 der kører i et I/S sammen, en pige der har boet i USA i 9 år, og jeg selv har boet der i 2, så det er nok også derfor vi tit vender hovedet i den retning for priser. Ellers er det bare at springe ud i det, og lave "sample order" som man altid kan få, uanset om det er USA, Polen eller Kina, så man kan se kvaliteten.

Held og lykke med projektet Janus. Det er bare at springe ud i det, og lave et kanontilbud på det, så vil du hurtigt få genbestillinger hvis kvaliteten er på plads, men for alt i verden som Flemming siger, sørg for der ikke bliver lagt alverdens gebyrer og ekstra fragt på varen. Hvis der er noget danskerne hader, så er det gebyrer. Så kan du lægge det dobbelte til på varen, du havde tænkt i gebyr bare du ikke kalder noget som helt "gebyr" ;). Tag bare eksemplet med de 50 øres dankort gebyr for noget tid siden.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:59
Iøvrigt, hvordan undgår man de mega linjespalter? :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:11
Folk er øjensynligt villige til at betale kr. 500,- for 250 stk, dog 400g.
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4981

Anyway - lækkert koncept. Hvorfor 350g? Hvorfor ikke mere? Må jeg spørge om hvilken tykkelse, dit 350g karton har?

Tror at 495,- er en god pris. Dem, der vil have Lasertryk-visitkort, de må jo købe dem der. I mine øjne er det farligt at konkurrere på pris, når dit produkt er markant bedre. Sådan gør jeg da i hvert fald for alle de produkter jeg udbyder, og som ikke er "standardløsninger".

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)