Jeg får trykt det i udlandet, da jeg har nogle gode kontakter fra mine andre projekter i udlandet, som betyder at allerede ved 3-5 ordre af gangen er der økonomi i det. Jeg kan lige nu ikke gå over 350g papir, men dem på 350g bliver også "deluxe" udgaven hos mig. Derudover kommer der 300g med blank lak på begge sider og runde hjørner, med lak på en side samt mat lak på en side og nogen uden lak overhovedet. alle til nogle gode priser. Jeg er desværre nødt til at holde mig til nogle "standard løsninger" for at holde priserne nede i leje som jeg selv ville acceptere - men jeg regner med at have de første test visitkort hjemme om 1-2 uger hvis nogen er interesseret. en pris på 495 vil være inkl alt - jeg hader også selv gebyrer mm. |
Hejsa igen Kristian,
Vi er vist ganske enige i vores antagelser omkring tryk - det er faktisk alletiders at høre succes historier med udenlandske leverandører. Jeg tror desværre bare ikke mine kunder vil vente op til 14 dage på en tryksag - vi sidder jo oftest i den del af processen, hvor kunden "kun" har tryksagen digitalt eller på et prøvetryk - når materialet så er klar, så skal det jo helst være færdigt nu og her! Hvilket jo er helt forståligt!
Hvis jeg gav antydning af, at man ikke kunne få kvalitet i Kina eller ligende lande, så var det under ingen omstændigheder min intentation. Jeg forhandler selv reklameartikler fra f.eks. Xindao - det er faktisk reklameartikler der kvalitetsmæssigt er i top, men til en virkelig stærk pris. Så jeg er helt enig med dig i, at man sagtens kan få højkvalitets produkter i Kina. Er du interesseret i et katalog fra Xindao, så sig endelig til - så sender jeg dig gerne et til inspiration.

De store mellemrum: Dem undgår du ganske enkelt ved at lade teksten i næste afsnit stå lige nedenunder tidligere afsnit - altså ikke noget med et ekstra mellemrum for at skabe luft. Det kommer nemlig af sig selv, når du "submitter" teksten.
Fortsat rigtig god aften.