Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

visitkort - pris?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg får trykt det i udlandet, da jeg har nogle gode kontakter fra mine andre projekter i udlandet, som betyder at allerede ved 3-5 ordre af gangen er der økonomi i det.

Jeg kan lige nu ikke gå over 350g papir, men dem på 350g bliver også "deluxe" udgaven hos mig.
Derudover kommer der 300g med blank lak på begge sider og runde hjørner, med lak på en side samt mat lak på en side og nogen uden lak overhovedet.
alle til nogle gode priser.
Jeg er desværre nødt til at holde mig til nogle "standard løsninger" for at holde priserne nede i leje som jeg selv ville acceptere - men jeg regner med at have de første test visitkort hjemme om 1-2 uger hvis nogen er interesseret.

en pris på 495 vil være inkl alt - jeg hader også selv gebyrer mm.

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:43
Hejsa igen Kristian,

Vi er vist ganske enige i vores antagelser omkring tryk - det er faktisk alletiders at høre succes historier med udenlandske leverandører. Jeg tror desværre bare ikke mine kunder vil vente op til 14 dage på en tryksag - vi sidder jo oftest i den del af processen, hvor kunden "kun" har tryksagen digitalt eller på et prøvetryk - når materialet så er klar, så skal det jo helst være færdigt nu og her! Hvilket jo er helt forståligt!

Hvis jeg gav antydning af, at man ikke kunne få kvalitet i Kina eller ligende lande, så var det under ingen omstændigheder min intentation. Jeg forhandler selv reklameartikler fra f.eks. Xindao - det er faktisk reklameartikler der kvalitetsmæssigt er i top, men til en virkelig stærk pris. Så jeg er helt enig med dig i, at man sagtens kan få højkvalitets produkter i Kina. Er du interesseret i et katalog fra Xindao, så sig endelig til - så sender jeg dig gerne et til inspiration.

De store mellemrum: Dem undgår du ganske enkelt ved at lade teksten i næste afsnit stå lige nedenunder tidligere afsnit - altså ikke noget med et ekstra mellemrum for at skabe luft. Det kommer nemlig af sig selv, når du "submitter" teksten.

Fortsat rigtig god aften.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:47
hej

må nok hellere lige skrive at jeg regner med en leveringstid på 5-12 dage afhængig trykdag osv, så mit tilbud er ikke så meget til dem som lige her og nu skal bruge visitkort, men mere dem som ved det en 2 uger før.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:31
Hej Flemming.

Nej, der er selvfølgelig forskel, når du skal bruge tingene her og nu. Det behøver vi ikke tage så meget højde for. Men nu har du jo gjort mig lidt nysgerrig, så du er næsten nødt til at sende mig et katalog :) Jeg smider lige en mail til dig.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 16:51
Kan lige tilføje, jeg i dag har fået en mail fra vistaprint, hvor de giver 80% rabat på gentryk af samme ordre fra sidst, så premium bussiness kort koster $4 pr. 250 stk.., så 2500 stk. bliver 40 dollars + fragt, og så er det en rigtig god forretning. Tager man den slags tilbud, tror jeg ikke det kan gøres meget billigere.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:30
Men hvor lang tid bruger du så på at få brugt 2500 visitkort?

Det kunne godt lige tage mig et par uger/måneder/år at få langet så mange over disken...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:45

Der er til ca. 4-5 måneder, da vi sender et ud med alle pakker vi sender, samt en firma kuglepen, så det er ok for os, men ellers kan man jo bare tage 250 stk for 4 dollars. Antallet var blot et eksempel, men minimum er 250, og det skulle de fleste kunne bruge.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:51
Det skal så siges, det ikke er med flere lag lak og runde kanter osv. men farver og tekst er super skarpe, og lavet lige som vi vil have dem i photoshop, derefter uploaded på deres side, hvorefter de trykker og sender det antal vi ønsker. Så selvfølgelig er de billigere end det Janus kan tilbyde, da det lyder til de er behandlet med forskellige ting, men vi er rigtig godt tilfredse, og det ville blive for dyrt ellers, når vi sender med hver pakke.

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:06
Det handler jo også om at finde et visitkort, eller PR materialer i det hele taget, der passer til det segment/forretningsområde man har fat i! En håndværker er sandsynligvis ligeglad med om man aflevere et meget ekslusivt visitkort - så her ville det efter min opfattelse ikke tjene et formål at købe dyre visitkort. Omvendt, sælger man f.eks. luksus artikeler, så bør man tænke meget over det PR materiale man aflevere til potentielle kunder.

Jeg prøver dog altid at finde en mellemvej - jeg vil nemlig ikke have så dyre visitkort, at jeg "næsten" holder fat i dem, når de skal afleveres. Visitkort er for mig, noget man med glæde skal kunne strø om sig med uden at tænke over hvad det koster. Så find det niveau der passer til dit segment og dit temperament. Så går du ikke helt galt i byen!

Husk du skal aflevere dine reklameartikler med hjertet, så du udstråler glæde og positivtet, når du aflevere dem. God fornøjelse!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:09
hvor meget er fragten så på langvang? - og bliver de trykt i usa eller inden for europa? - for ellers skal der vel også told på?
kunne bare godt tænke mig at vide hvad den "endelige" regning lyder på - for jeg vil også gerne tilbyde dig 2500 kort for 5$, hvis jeg må kræve 600 kr i fragt

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)