Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan til en anderledes køreskole

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en kammerat som har startet egen køreskole han har malet sin bil matsort (ret fed) og så kører han bare det der tema hele vejen igennem.

hvis muligt så saml nogle homogene hold og og gør noget af det som de kan lide, lad dem ryge under teorien (hvis det er rygere) lad dem høre radio eller hvad ved jeg.

en anden ting kunne være at sidste lektion var i en total flippet bil, hvem ville ikke prøve at køre i en lam Porsche med 20" fælge haha

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:31

Jimi Hove:
Desuden så tager alle de cool mennesker også kørekort, det er ikke kun de mennesker du hader der kører bil. Jeg tog selv mit kørekort som 32 årig sammen med nogle søde unge mennesker, der sikkert er langt mere kærlige og velopdragne end mig.

Jimi, du har helt sikkert et roligt sind :·) men nu bliver der jo spurgt om hvad trådstarter kan gøre anderledes end de andre køreskoler. Og da er det da en fantastisk viden han får lige nu. At der rent faktisk sidder flere derude som ikke ser det at tage kørekort som deres anden konfirmationsdag - men blot som noget der skal overståes i en fart.

Dengang jeg tog kørekort kunne man tilmelde sig et weekendkursus, hvor man kunne tage teorikurset i et hug lørdag og søndag - og derefter gå op til prøven. Dette kunne måske være en god ide at tilbyde - til de mennesker som er utålmodige.

Man kunne så lave en aldersgrænse på over 25 år - for jeg vil nu gerne at de 18 årige tager rigtig lang tid om at få deres kørekort - gerne et par år eller tre :·) Dette set i lyset af da jeg selv kørte i min første Fiat 127 som min far havde bikset sammen til mig. Det var sgu ikke noget kønt syn - mig og alle de venner der kunne proppes ind i bilen - høj musik - fest i gaden.... jeg er i dag glad for at der ikke var nogen der led skade af min hormondristige kørsel.... og bliver lettere skræmt når jeg selv ser unge mennesker i bil - det kan være livsfarligt. Dermed kæmmer jeg ikke alle over een kam - men nok 80%.... Der skal højere alder til før man er ansvarlig nok, og det er set gang på gang. Nå, men det er en hel anden snak. Men med en aldersgrænse på 25 år for et hurtigt kørekort - så kan selv Lone lige være med Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:59

Hej Helle

Helle - houseofkids.dk:
Jimi, du har helt sikkert et roligt sind :·)

Nah, det svinger lidt :-)

Blandt andet misforstod jeg lidt Lone`s indlæg, og fokuserede på hendes farverige skæbnefortælling, i stedet for de gode råd til en køreskole

Men sådan er der så meget, det virker som om at Lone kan tage det. Først troede jeg hendes indlæg var en form for comedy, ligesom med " Klovn " som jeg linkede til, og så troede det handlede om at svine folk til. Men jo vi har alle haft nogle dårlige oplevelser. Og jeg vil da anbefale hende at  tage kørekort på Frederiksberg,København eller andre bydele hvor der ikke helt er den samme kamphundeejer- frekvens

Jeg er som sagt selv i gang med at lave noget bedre service sammen med nogle køreskoler, så det helt sikkert nogle muligheder man kan gribe fat. Hvordan det så skal markedsføres ved jeg ikke endnu. Men det kommer nok ! :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:07

Du kunne få reklame på din bil.

En pil der peger på dækket og skrive DÆK

en pil der peger på døren og skrive DØR

og så videre..

Det er anderledes, i Randers er der en køreskole hvor eleverne kører i BMW cabriolet ;-) Den er eftertragtet

Mikkel

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:11

Efter hvad jeg ved bruger de fleste kørelærere deres bil privat, så de gider nok ikke have reklamer på deres bil.

Og ja det er fedt med nogle seje biler. Jeg tror dog ikke jeg ville føle mig tryg i en alt for voldsom bil, første gang jeg skulle køre

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 15:31

Ja vi har da også en lille Fiat 500 i creme farve med røde fælge og sidespejle, vildt sød lille bil

Meget lille diskret skolevogn på taget

Mikkel

Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:12

Jimi Hove:

Og ja det er fedt med nogle seje biler. Jeg tror dog ikke jeg ville føle mig tryg i en alt for voldsom bil, første gang jeg skulle køre

Tværtimod.. Da jeg tog kørekort var det i en (dengang) stor Audi - den følelse jeg fik af det, var jo bare at det var fedt, i stedet for at være ved konkurrenten som standard havde nogle små peugotter.

Så et trick set i mine øjne, ville være bilen man kører i er mega nice, det er den du bliver set i, det er den de unge skal kører i.

Mvh

AdamO. 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er absolut enig med Lone! Fik først taget kørekort for 3 år siden, da jeg var 29..
Er du vanvittig mand, hvor var det belastende at bruge 3 kvarter på at blive undervist i, hvordan man udfylder det girokort, man skal aflevere på kommunen - seriøst!! Det var så svært for de små stakkels blonde tøser på 1. række, at kørelæreren besluttede sig for at vi alle skulle have tjekket vores girokort før vi gik.. så det gik der yderligere tid med.
Så tænker man bare, er det dét jeg betaler for?!

Og så var teorilokalerne i øvrigt viiildt dårlige - elendige stole, indlukket, koldt og alt for lidt plads. For en magelig gammel dame som mig, kunne det også godt have været undværet!

Kunne man evt ikke tage sine teoritimer over nettet i stedet - sådan som fjernundervisning?
Så man kunne gøre det på den ugedag der passede bedst.

Fra Helsinge
Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:12

JAJA og bilen om bilen er en Hummer eller en Uno gør ingen forskel, det er hvordan man underviser, og under hvilken forhold.

De fleste lokaler der har undervisning er kedlige og sparsom indrettet, her kan du lave meget om ved at bruge nogle ordenlige møbler. og modernet teknik.

Som jeg skev tidliger tror jeg mange ville sætte pris på fjernundervisning, jeg har nu undersøgt lidt og det er faktisk muligt at tilrette unvisningen på en sådan måde at du kan skille dig fra flokken.

Du skal først indkøbe en aktiv tavle Firmaet Borks har en de kalder Starboard, den giver mulighed for at sende din undervisning til folk der var syge, eller blot gerne vil se det i lavet igen for at dygtig gører sig, tavlen bruges også til alt andet digital undervisning. (dette er et aktiv lærred).

Så ville jeg anskaffe nogle stole fra firmaet HÅG dette er prof. kontorstole, men de har en 10 garanti også mod gennemslidning i deres polster. et forslag ville være en mødestol fra deres H09 serie.

sidst ville jeg lave et bord fra Zeta/brdr. Andersen et de kalder mini højbord i et modernet udtryk.

Du skal være velkommen hvis jeg skal hjælpe med den rigtige pris på produkterne, kender denne branche rigtig godt.

Hilsen

Tonny Jensen

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:25

Jakodan.dk:

Er absolut enig med Lone! Fik først taget kørekort for 3 år siden, da jeg var 29..
Er du vanvittig mand, hvor var det belastende at bruge 3 kvarter på at blive undervist i, hvordan man udfylder det girokort, man skal aflevere på kommunen - seriøst!! Det var så svært for de små stakkels blonde tøser på 1. række, at kørelæreren besluttede sig for at vi alle skulle have tjekket vores girokort før vi gik.. så det gik der yderligere tid med.
Så tænker man bare, er det dét jeg betaler for?!

Og så var teorilokalerne i øvrigt viiildt dårlige - elendige stole, indlukket, koldt og alt for lidt plads. For en magelig gammel dame som mig, kunne det også godt have været undværet!

Kunne man evt ikke tage sine teoritimer over nettet i stedet - sådan som fjernundervisning?
Så man kunne gøre det på den ugedag der passede bedst.

Nina, jeg er teknisk set også 29 - jeg rundede bare op før, for ligesom at vænne mig til det store 3-tal i god tid ;-) 
Måske er dette mit år!
Men som sagt, ville en form for hjemme-teori virkelig sætte skub i lysten.  

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)