Har en kammerat som har startet egen køreskole han har malet sin bil matsort (ret fed) og så kører han bare det der tema hele vejen igennem. hvis muligt så saml nogle homogene hold og og gør noget af det som de kan lide, lad dem ryge under teorien (hvis det er rygere) lad dem høre radio eller hvad ved jeg. en anden ting kunne være at sidste lektion var i en total flippet bil, hvem ville ikke prøve at køre i en lam Porsche med 20" fælge haha |
Jimi Hove:Desuden så tager alle de cool mennesker også kørekort, det er ikke kun de mennesker du hader der kører bil. Jeg tog selv mit kørekort som 32 årig sammen med nogle søde unge mennesker, der sikkert er langt mere kærlige og velopdragne end mig.
Jimi, du har helt sikkert et roligt sind :·) men nu bliver der jo spurgt om hvad trådstarter kan gøre anderledes end de andre køreskoler. Og da er det da en fantastisk viden han får lige nu. At der rent faktisk sidder flere derude som ikke ser det at tage kørekort som deres anden konfirmationsdag - men blot som noget der skal overståes i en fart.
Dengang jeg tog kørekort kunne man tilmelde sig et weekendkursus, hvor man kunne tage teorikurset i et hug lørdag og søndag - og derefter gå op til prøven. Dette kunne måske være en god ide at tilbyde - til de mennesker som er utålmodige.
Man kunne så lave en aldersgrænse på over 25 år - for jeg vil nu gerne at de 18 årige tager rigtig lang tid om at få deres kørekort - gerne et par år eller tre :·) Dette set i lyset af da jeg selv kørte i min første Fiat 127 som min far havde bikset sammen til mig. Det var sgu ikke noget kønt syn - mig og alle de venner der kunne proppes ind i bilen - høj musik - fest i gaden.... jeg er i dag glad for at der ikke var nogen der led skade af min hormondristige kørsel.... og bliver lettere skræmt når jeg selv ser unge mennesker i bil - det kan være livsfarligt. Dermed kæmmer jeg ikke alle over een kam - men nok 80%.... Der skal højere alder til før man er ansvarlig nok, og det er set gang på gang. Nå, men det er en hel anden snak. Men med en aldersgrænse på 25 år for et hurtigt kørekort - så kan selv Lone lige være med