Jeg har for nyligt fået min hjemmeside klar til take-off. Jeg havde i forvejen opbygget en rimelig god kundegruppe, så salget fra siden er gået fint, men jeg kan dog også se, at det er "gamle" kendinge, der køber på siden, hvilket selvfølgelig er dejligt :) Men da jeg jo godt er klar over at en hjemmeside jo er en nål i en høstak efterspørger jeg hvordan jeg kan gøre opmærksom på min hjemmeside (udover diverse annoncer). Jeg har ikke den store erfaring med at "reklamere" for en hjemmeside, så jeg er vældig lydhør. Mange julehilsner Pia Schack (www.passionmade.dk) |
Pia Schack:Jeg har for nyligt fået min hjemmeside klar til take-off. Jeg havde i forvejen opbygget en rimelig god kundegruppe, så salget fra siden er gået fint, men jeg kan dog også se, at det er "gamle" kendinge, der køber på siden, hvilket selvfølgelig er dejligt :)
Men da jeg jo godt er klar over at en hjemmeside jo er en nål i en høstak efterspørger jeg hvordan jeg kan gøre opmærksom på min hjemmeside (udover diverse annoncer). Jeg har ikke den store erfaring med at "reklamere" for en hjemmeside, så jeg er vældig lydhør.
Mange julehilsner
Pia Schack (www.passionmade.dk)
Start med at linke til din hjemmeside i din amino-signatur. Få en aftale med nogle kendte modeblogs om at blive gæsteblogger - hvor du skriver en god artikel mod at få et link til din hjemmeside... det kan f.eks. være om modetrends (det regner jeg med at du har lidt mere styr på end mig)