Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain (WebEdit) og SEO

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg bruger Danomains Webedit CMS og den bruger (desværre?) frames til allt. Min startside er ju "tom" og lænker til "content" sidorna i framset. Hvordan skal men gøre for att optimera detta? Skal man måske bruge en "velkomst" sida  som ikke er med i framset (jeg kan lave en enkelt side uden frames og bruge den som index side men alle links fra den siden blir hanteret via frameset)

..Men måske er det ikke et helt stort problem at det er frames over det hele?

Taksom for svar

/Aarto

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag en alvorlig snak med din leverandør. Kan du ikke slippe for frames, så er det en konstant tur op ad bakke med din SEO. Du vil ganske enkelt aldrig blive i stand til at konkurrere på lige vilkår med dine konkurrenter, hvis du bruger frames og de ikke gør det.

Derudover er der også en masse brugermæssige problemer i frames - f.eks. med linking til bestemt sider, print osv.

Kan din leverandør ikke levere din løsning uden frames er anbefaleingen derfor helt klart at finde en anden publiseringsløsning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32

Jeg ville bare lige bakke op omkring det Mikkel siger, det er ganske rigtig!

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 15:33

En 5-stjerne herfra til Mikkel og opbakning ligeså, da det er ganske rigtigt

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:35

Webedit er et ekstremt ringe produkt, som jeg ikke forstår at Dandomain vil lægge navn til. Vi har selv en side der er lavet i webedit og som vi ikke har haft tid til at lave om. Og jeg kan bekræfte at seo virkelig ER op ad bakke.
Ikke en gang unikke meta titles er muligt.
Det er web anno 1995 :-(

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:55

Hej! og tak for svar!

Findes det andre web-hosting firmaer som kan hoste en riktig CMS løsning men uden frames måske?

Jeg kan godt nog kode i HTML men har ikke tid at lave alta fra grunden og det er nemt med at kunne opdatere siderne direkte (Jeg rejser riktig meget og bruger inte min egen computer så jeg kan ikke lave hjemmesider "Lokalt" og sedan uploade desse. Jeg syns en "turnkey" CMS løsning  er det bedste

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:35

Jeg ved ikke hvad en "turnkey" CMS er, men der findes mange leverandører herinde der kan hjælpe dig med en løsning, hvis det er et tilbud du ønsker.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)