Jeg bruger Danomains Webedit CMS og den bruger (desværre?) frames til allt. Min startside er ju "tom" og lænker til "content" sidorna i framset. Hvordan skal men gøre for att optimera detta? Skal man måske bruge en "velkomst" sida som ikke er med i framset (jeg kan lave en enkelt side uden frames og bruge den som index side men alle links fra den siden blir hanteret via frameset)
..Men måske er det ikke et helt stort problem at det er frames over det hele?
Tag en alvorlig snak med din leverandør. Kan du ikke slippe for frames, så er det en konstant tur op ad bakke med din SEO. Du vil ganske enkelt aldrig blive i stand til at konkurrere på lige vilkår med dine konkurrenter, hvis du bruger frames og de ikke gør det.
Derudover er der også en masse brugermæssige problemer i frames - f.eks. med linking til bestemt sider, print osv.
Kan din leverandør ikke levere din løsning uden frames er anbefaleingen derfor helt klart at finde en anden publiseringsløsning
Webedit er et ekstremt ringe produkt, som jeg ikke forstår at Dandomain vil lægge navn til. Vi har selv en side der er lavet i webedit og som vi ikke har haft tid til at lave om. Og jeg kan bekræfte at seo virkelig ER op ad bakke. Ikke en gang unikke meta titles er muligt. Det er web anno 1995 :-(
Findes det andre web-hosting firmaer som kan hoste en riktig CMS løsning men uden frames måske?
Jeg kan godt nog kode i HTML men har ikke tid at lave alta fra grunden og det er nemt med at kunne opdatere siderne direkte (Jeg rejser riktig meget og bruger inte min egen computer så jeg kan ikke lave hjemmesider "Lokalt" og sedan uploade desse. Jeg syns en "turnkey" CMS løsning er det bedste