Så fik jeg mig også tilmeldt gruppen. ideen er rigtigt god, så lad os da håbe den bliver til noget :)
VH Jesper
Ideudviklingen kunne jo starte nu, og nogle mdr frem, hvor lang tid det nu tager, og så kan vi se om et halvt år om hvor mange vi er, og lave en måling på hvor mange der vil spytte nogle kr. i kassen, så vi kan tage næste skridt-at kikke rundt efter en velegnet klub. Men det ligger måske 1 år ude i fremtiden, så nu handler det om at få så mange ideer på bordet som muligt, så vi kan komme igang.
Den er "billig" lige nu - og tror der er godt potientiale.
Med deres evne til at tabe penge, så kan den aktie kun blive billigere i fremtiden ;D Så måske 2011 burde være målet. Så burde den aktie være rigtig billig ;D
Jeg er med på alle den slags projekter. Jeg er ikke spor interesseret i fodbold og har ingen interesser i at deltage med beslutninger, men det er måske også bedst, så man ikke har 3000 forskellige meninger at skulle rode med.
Jeg er med på alle den slags projekter. Jeg er ikke spor interesseret i fodbold og har ingen interesser i at deltage med beslutninger, men det er måske også bedst, så man ikke har 3000 forskellige meninger at skulle rode med.