Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kommet på en ide, der skal gøre det nemmere for private at få solgt deres bil. Ideen er ikke færdigudviklet endnu, men der er en masse at tænke over. Det drejer sig om et arrangement, som hovedsageligt skal foregå om søndagen,da det er der, de fleste har fri. Det indebærer også en oprettelse af en hjemmeside og evt. søgning af sponsorater.

Lidt om mig selv:

Jeg er 26 år og er uddannet som markedsføringsøkonom. Jeg har arbejdet som sælger i 1 år, og er ansat hos Era Biler som Juniorkonsulent. 

Personen, jeg leder efter, skal være pålidelig, kreativ, ihærdig og have gåpåmod. Må gerne være mellem 25 og 30 år, men dette er ikke et must, hvis kemien er der. Kompetencer inden for følgende områder vil være at foretrække:

- Salg og markedsføring

- Arrangementer/events

Som sagt, er ideen ikke færdigudviklet, så du vil have stor indflydelse på det færdige produkt.

Håber, det har vakt interesse.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:25
Hejsa

Din grundidé lyder god, og der skal nok være et marked for det, så hvis bare du/i kommer rigtigt fra start, skal du nok få succes med det....held & lykke

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 10:35

Ja, jeg håber virkelig, det bliver til noget, men mange tak for dit svar. Vi iværksættere må jo støtte hinanden

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 11:55

Lige lidt supplerende oplysninger:

Jeg har planlagt at arrangementerne skal afholdes i Frederiksborg Amt og Københavns Amt, men jeg er åben for andre områder, hvis der er gode argumenter for disse :-)

Dette bevirker, at jeg helst så personen, jeg leder efter, har bopæl i de to udvalgte områder. Men igen... det er ikke nødvendigvis et krav. Det vil bare gøre det nemmere, når der skal planlægges møder eller andre tiltag.

Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:17
Hej...

Kan konceptet kun bruges i hovedstaden??

Erik

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 11:59
Hej Erik.

Nej, overhovedet ikke. Jeg bor i Gilleleje, så områderne er kun valgt ud fra parameteren - afstand . Men findes der et godt sted lidt længere syd- eller vestpå, så er jeg da åben over for dette.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)