Jeg er kommet på en ide, der skal gøre det nemmere for private at få solgt deres bil. Ideen er ikke færdigudviklet endnu, men der er en masse at tænke over. Det drejer sig om et arrangement, som hovedsageligt skal foregå om søndagen,da det er der, de fleste har fri. Det indebærer også en oprettelse af en hjemmeside og evt. søgning af sponsorater. Lidt om mig selv: Jeg er 26 år og er uddannet som markedsføringsøkonom. Jeg har arbejdet som sælger i 1 år, og er ansat hos Era Biler som Juniorkonsulent. Personen, jeg leder efter, skal være pålidelig, kreativ, ihærdig og have gåpåmod. Må gerne være mellem 25 og 30 år, men dette er ikke et must, hvis kemien er der. Kompetencer inden for følgende områder vil være at foretrække: - Salg og markedsføring - Arrangementer/events Som sagt, er ideen ikke færdigudviklet, så du vil have stor indflydelse på det færdige produkt. Håber, det har vakt interesse. |
Hejsa
Din grundidé lyder god, og der skal nok være et marked for det, så hvis bare du/i kommer rigtigt fra start, skal du nok få succes med det....held & lykke