Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla Virtuemart - Lave en template/et theme?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg prøvet, kun at lave de filer og så smække dem op. Det virkede hellere ikke.

Mvh,

Daniel.

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 23:44

If your template is in a directory mytemplate/ then to make the package you can connect to that directory and use commands like:

• tar cvvzf ../mytemplate.tar.gz *
  • zip -a -r ..\mytemplate.zip *.*

Denne del forstår jeg ikke lige. Skal jeg ikke bare uploade mappen mynewtemplate ind i templates mappen?

Mvh,

Daniel.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:31

Jo, du behøver ikke at lave en zip hvis du bare uploader direkte til template mappen. Det er kun hvis du vil lave en installations fil.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 10:44

Jeg har sendt dig et fungerende basis template på mail...

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 10:56

Den virker ikke. Har lavet noget magen til, men det virker bare ikke.

Har fundet en anden måde at få lavet en template på, som er nogenlunde samme måde.. Den kan findes her:

http://www.howtojoomla.net/2006092520/how-tos/templates/how-to-create-a-basic-template

Mit problem er bare, at ligemeget hvordan jeg smækker et billede som baggrundsbillede i min css, så bliver det ikke vist i min template. Og jeg har smidt billederne ind i xml, og ind i mappen images men det hjælper ikke noget.

Er det meningen at det skal være så besværligt at lave et template til Joomla!? Mindre brugervenligt efter min mening..

Mvh,

Daniel.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:04

Eller også er det slet ikke templatet der er problemet. jeg testede det template jeg sendte, og har ingen problemer med det.

Nu er det jo ikke mig der har lavet Joomla, så jeg kan ikke rigtig gøre noget ved hvis du ikke synes om det. Jeg synes Joomla har den bedste template engine jeg endnu har arbejdet med.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:06

Hvad kan det så være?

Måske kan det være selve mit joomla og virtuemart?

Har du måske et link til et fungerede Joomla med Virtuemart på dansk, for jeg har prøvet 2 forskellige nu, og det ser ikke ud til at virke, siden jeg ikke kan bruge det template og du kan.

Mvh,

Daniel.

Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 11:21

Her er en Joomla VM shop der kører:

http://swimmingpool-danmark.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:22

Vi har lavet rigtigt mange Joomla + VM på dansk løsninger - men det som du er igang med her er jo en Joomla Template og ikke en VirtueMart template.

VM Templates skal laves inde i VM og er noget mere avanceret.

Der ser ikke ud til at være noget i vejen med templaten (her til sidst) så det lugter af et lokalt issue - som dog er umuligt at sige noget om uden adgang eller en masse info.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 11:25

Gadensgaard - Tak :)

Ronnikc - Hej Ronni. Tak for svaret. Er der mulighed for at du har et link med en guide til at lave et VM template, eller en forklaring eller noget som jeg kan bruge så jeg kan komme igang med min egen webshop? :)

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)