Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tryk er nu lanceret

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et trykkeri eller har du brug for visitkort, brevpapir med logo, reklamekasketter etc. så er Amino Tryk lige noget for dig.
Amino Tryk virker fuldstændig lige som Amino Freelancer. Man udbyder en opgave, f.eks. tryk af 500 visitkort og så vil de tilmeldte trykkerier give et tilbud.
Servicen er helt ny og vi skal lige have den kørt igang, men da man ikke er forpligtet til at tage imod tilbud, så er risikoen til at overse.

Så trykkerier og iværksættere, se at få jer oprettet, så vi kan få lavet noget forretning :-)

Besøg Amino Tryk her

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 13:58

Sover i overhovedet inde på Amino? Surprise

De nye funktioner vælter jo frem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 14:07

Ja man er helt spændt på hvad det næste bliver, det vrimler jo bare med gode tiltag Big Smile

:-) Dorthe

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:17

Martin Thorborg:
Har du et trykkeri eller har du brug for visitkort, brevpapir med logo, reklamekasketter etc. så er Amino Tryk lige noget for dig.
Amino Tryk virker fuldstændig lige som Amino Freelancer. Man udbyder en opgave, f.eks. tryk af 500 visitkort og så vil de tilmeldte trykkerier give et tilbud.
Servicen er helt ny og vi skal lige have den kørt igang, men da man ikke er forpligtet til at tage imod tilbud, så er risikoen til at overse.

Så trykkerier og iværksættere, se at få jer oprettet, så vi kan få lavet noget forretning :-)

Besøg Amino Tryk her 

Super tiltag. Yes
Jeg har godt nok lige bestilt en gang visitkort hos en anden Amino. (og glæder mig til at modtage det bestilte Skype-Smile )

Men, når jeg skal have trykt de næste firma brochurer, vil jeg helt sikkert lægge opgaven på Amino Tryk.

Er det rigtigt forstået, at Amino Tryk også er for de, som tilbyder reklame nummerpladeholdere, reklame kuglepenne og lignende?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 14:18

Vidunderligt tiltag! Jeg har haft en holdning at bruge lasertryk.dk hver gang, fordi det simpelthen var nemmest, men nu vil jeg da give det her en chance!

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 14:37

Sejt, det skal da prøves. Etiketbanden er klar! Smile

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:21

Super og bare rolig, der kommer løbende rettelser til servicen.
Mange er allerede sendt afsted.
Men har i noget, så smid det her.

Tak for ros!!!

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:30

Super fedt lavet, og vil da klart bruge det næste gang jeg skal have trykt noget Skype-Wink

Så mangler vi bare lige at resten af Amino får samme tema som Tryk og Freelancer - for det ser ret godt ud ;)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:44

Når man udbyder en opgave - ser det ud til at man skal angive ca hvad man forventer den skal koste... det ville være rart at man kunne undlade denne - da man måske ikke aner hvad en sådan opgaver ligger i.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:52

Frederik - DirectHost:

Super fedt lavet, og vil da klart bruge det næste gang jeg skal have trykt noget Skype-Wink

Så mangler vi bare lige at resten af Amino får samme tema som Tryk og Freelancer - for det ser ret godt ud ;)

Det er næsten lavet færdigt og bliver lanceret når Jacob kommer tilbage fra barsel i januar.

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)