Har du et trykkeri eller har du brug for visitkort, brevpapir med logo,
reklamekasketter etc. så er Amino Tryk lige noget for dig. |
Sover i overhovedet inde på Amino?
De nye funktioner vælter jo frem.
Har du et trykkeri eller har du brug for visitkort, brevpapir med logo,
reklamekasketter etc. så er Amino Tryk lige noget for dig. |
Sover i overhovedet inde på Amino? De nye funktioner vælter jo frem. |
Ja man er helt spændt på hvad det næste bliver, det vrimler jo bare med gode tiltag :-) Dorthe |
Super tiltag. Men, når jeg skal have trykt de næste firma brochurer, vil jeg helt sikkert lægge opgaven på Amino Tryk. Er det rigtigt forstået, at Amino Tryk også er for de, som tilbyder reklame nummerpladeholdere, reklame kuglepenne og lignende? |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Vidunderligt tiltag! Jeg har haft en holdning at bruge lasertryk.dk hver gang, fordi det simpelthen var nemmest, men nu vil jeg da give det her en chance! |
Sejt, det skal da prøves. Etiketbanden er klar! |
Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler
Super og bare rolig, der kommer løbende rettelser til servicen. |
Super fedt lavet, og vil da klart bruge det næste gang jeg skal have trykt noget Så mangler vi bare lige at resten af Amino får samme tema som Tryk og Freelancer - for det ser ret godt ud ;) |
Når man udbyder en opgave - ser det ud til at man skal angive ca hvad man forventer den skal koste... det ville være rart at man kunne undlade denne - da man måske ikke aner hvad en sådan opgaver ligger i. |
Det er næsten lavet færdigt og bliver lanceret når Jacob kommer tilbage fra barsel i januar. Dbh Martin
|