Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tryk er nu lanceret

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

# Martin:

Dit link virker ikke når man klikker på det... (men har selvfølgeligt selv fundet det i menuen...)

- jeg få desuden en runtime error når jeg klikker på den eneste åbne opgave.

Den siger noget i stil med:

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

Server Error in '/tryk' Application.

Runtime Error

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:09

Helle - houseofkids.dk:

Når man udbyder en opgave - ser det ud til at man skal angive ca hvad man forventer den skal koste... det ville være rart at man kunne undlade denne - da man måske ikke aner hvad en sådan opgaver ligger i.

Hej Helle

Du har måske ret.
vi kigger lige et par dage og samler lidt erfaring.

dbh Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 20:39

Jeg kan ikke se opgaven, der ligger derinde, i min safari??? Nogen grund til det?

Server Error in '/tryk' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine. 

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
    </system.web>
</configuration>

:-) Dorthe

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 09:23

Martin Thorborg:

Helle - houseofkids.dk:

Når man udbyder en opgave - ser det ud til at man skal angive ca hvad man forventer den skal koste... det ville være rart at man kunne undlade denne - da man måske ikke aner hvad en sådan opgaver ligger i.

Hej Helle

Du har måske ret.

dbh Martin

Helle, du har ret. Jeg har decideret undladt at oprette nogle annoncer på Amino Freelancer af den årsag. Jeg angav problemet tidligere, og det var endda dengang, hvor man stadig kunne indtaste et frit beløb som budget på opgaven.

Nu kan man kun vælge i bestemte intervaller, og det kan vi som opgaveudbydere slet ikke bruge til noget.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:30

Martin E. Jensen - InvestorKapital.dk:

Martin Thorborg:

Helle - houseofkids.dk:

Hej Helle

Du har måske ret.

dbh Martin

Helle, du har ret. Jeg har decideret undladt at oprette nogle annoncer på Amino Freelancer af den årsag. Jeg angav problemet tidligere, og det var endda dengang, hvor man stadig kunne indtaste et frit beløb som budget på opgaven.

Nu kan man kun vælge i bestemte intervaller, og det kan vi som opgaveudbydere slet ikke bruge til noget.

Nu er det jo ikke entydigt dårligt. I skal jo også tænke på, at freelancerne måske gerne vil have en ide om det er en 14 årig knægt der vil give 3.000 kr. for en 200 timers opgave eller et seriøst firma der er villige til at betale en fair pris. De intervaller vi har lavet er meget brede og jeg må indrømmer at jeg ikke kan se problemet, men forklar endelig.

Dbh Martin

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 09:15

Martin Thorborg:

Har du et trykkeri eller har du brug for visitkort, brevpapir med logo, reklamekasketter etc. så er Amino Tryk lige noget for dig.
Amino Tryk virker fuldstændig lige som Amino Freelancer. Man udbyder en opgave, f.eks. tryk af 500 visitkort og så vil de tilmeldte trykkerier give et tilbud.
Servicen er helt ny og vi skal lige have den kørt igang, men da man ikke er forpligtet til at tage imod tilbud, så er risikoen til at overse.

Så trykkerier og iværksættere, se at få jer oprettet, så vi kan få lavet noget forretning :-)

Besøg Amino Tryk her

Hej Martin,

Hvordan kan det være at vi skal have en separat Tryk-side? Hvorfor ligger den ikke bare som en underkategori for Freelancer og dermed bygget ind i den side? Så vi har alle "giv-et-tilbud" funktionerne samlet et sted.

Eller bliver det næste så en side som eks. hedder "Website", hvor man kan få tilbud på at lave en hjemmeside, eller en side "Revisor", hvor man kan få tilbud på revisoropgaver? ... hvornår slutter det....?

Dette er ikke et surt opstød, men forstår ikke hvorfor der skal så mange forskellige sider til, som egentlig kan det samme i bund og grund...

Venligst

Per

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:26

Per Aaskov:

Martin Thorborg:

Har du et trykkeri eller har du brug for visitkort, brevpapir med logo, reklamekasketter etc. så er Amino Tryk lige noget for dig.
Amino Tryk virker fuldstændig lige som Amino Freelancer. Man udbyder en opgave, f.eks. tryk af 500 visitkort og så vil de tilmeldte trykkerier give et tilbud.
Servicen er helt ny og vi skal lige have den kørt igang, men da man ikke er forpligtet til at tage imod tilbud, så er risikoen til at overse.

Så trykkerier og iværksættere, se at få jer oprettet, så vi kan få lavet noget forretning :-)

Besøg Amino Tryk her

Hej Martin,

Hvordan kan det være at vi skal have en separat Tryk-side? Hvorfor ligger den ikke bare som en underkategori for Freelancer og dermed bygget ind i den side? Så vi har alle "giv-et-tilbud" funktionerne samlet et sted.

Eller bliver det næste så en side som eks. hedder "Website", hvor man kan få tilbud på at lave en hjemmeside, eller en side "Revisor", hvor man kan få tilbud på revisoropgaver? ... hvornår slutter det....?

Dette er ikke et surt opstød, men forstår ikke hvorfor der skal så mange forskellige sider til, som egentlig kan det samme i bund og grund...

Venligst

Per

Hej Per

Da der helt sikkert laves en del flere trykopgaver end i forhold til freelance opgaver, så vil dem der skal have lavet en freelanceopgave "drunkne" i tryksagstilbud der ønskes, og derved miste synligheden og måske muligheden.

Hvis jeg var freelancer der ledte efter sager at byde ind på, ville det genere mig at se tryk rode rundt, jeg er så doven, at hvis jeg leder efter noget som oversvømmes af alt muligt andet, så finder jeg et andet sted at søge.

Noget andet er, at tryktilbud jo ikke er freelanceopgaver, efter min mening :-)

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)