Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man 1000 kroner om dagen?

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

MFM:

hvordan tjener man 100 kr om dagen ? ;-) Lad bilen stå og ta cyklen.. Køb billig rugbrød og pålæg. Spar på den daglige øl..

Her vil jeg så være uenig. 

Hvis du tager cyklen, så tager det ofte længere tid, altså tid hvor du kunne have arbejdet.

Og ellers generelt med billig rugbrød og pålæg. Næsten alle de ting jeg køber ser jeg som en investering, når jeg køber en kontor-stol til 4000 kr. så skal der jo ikke mange ekstra timer før den er tjent hjem. Og hvis jeg købte coca-cola i stedet for at drikke vand er det måske det der gør jeg kan være en time længere oppe og dermed tjene penge mange gange hjem igen.

Men vi ser jo alle forskelligt på tingene Smile

 

Jeg tog bilen i dag, der røg vel 20 kr :) så mcD Cool da jeg mente at jeg skulle fejre julen. Der røg 100kr :D

Havde jeg cyklet og spist rugbrøden hjemme med tun, så havde jeg været sundere, rigere og måske under dynen nu. Men af og til skal man jo også lige se om der ikke er råd til goderne :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

MFM:

Anders Sorensen:

http://www.find-billig-mobil.dk/

http://www.billigemobiler.dk/

http://www.mobilpriser.dk/

Er disse eksempler jeg har fundet her Afilliate sider?

Hvordan faar man aftalerne i hus med firmaerne om at man skal have lidt penge for at sende en kunde videre til dem og hvordan holder man styr paa om man har sendt en kunde videre til et firma og at denne kunde har købt noget hos dem?

Ja i det heletaget har i links til lidt nat læsning om dette afilliate?

mvh anders

Hej Anders..

Du skal nok vælge anden branche end mobiler ;-) marked er vidst godt mættet hvis du virkelig vil tjene penge :-)

Du er velkommen til at komme med et bud på BilligeMobiler.nu - Jeg skal videre og fange de store fisk ;-)

 

Mikkel

 

Hej Mikkel

Det var nu ogsaa bare nogen eksempler jeg fandt paa google. Det var nu ikke fordi det liger er mobiler jeg var intersseret i :)

Men har du et godt link til hvordan man finder firmaer som er intersseret i denne maade og hvordan det funker osv?

Jeg fandt noget som hedder Tycoon Cashflow, de paastaar at de kan guide igennem dette saa man kan komme igang. Men kender i disse og er det $ værd? Tror det var omkring 40$ for at faa information paa hvordan man gør men maaske er de nogen snyder ;-).

 

 

Billige mobiler er min side og den er lavet i hjemmesideprogrammet hos One.com. Jeg henter mine links hos Tradedoubler og Adservice og på den måde bliver jeg betalt hver gang der er en besøgende som ender med at købe en ny mobiltelefon hos et af de selskaber jeg henviser til. Det koster ikke noget at komme i gang andet end et domæne og et webhotel, men det koster penge at skaffe besøgende til din hjemmeside, medmindre du er SEO ekspert.

Du behøver faktisk ikke engang en hjemmeside, da mange af kampagnerne fra f.eks. Tradedoubler må placeres direkte på din Adwordskonto. Så skal du "bare" finde nogle gode søgeord og sørge for at du tjener flere penge på Tradedoubler end du bruger på Adwords Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

loaded82:

Hej Casper Blom

Dvs. man faktisk kan tage kampagner ind fra annoncenetværket og smide det på google, så kan andre

hjemmesider tage det ind på deres side, så hver gang folk bruger denne kampagne så får man penge?  men som tidligere nævnt så er betaler netværket 45 dage senere, så det kræver startkapital

Ja :) Det skal dog være tilladt. Nicolaj skriver også om det ovenover.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Anders Sorensen:

MFM:

Anders Sorensen:

http://www.find-billig-mobil.dk/

http://www.billigemobiler.dk/

http://www.mobilpriser.dk/

Er disse eksempler jeg har fundet her Afilliate sider?

Hvordan faar man aftalerne i hus med firmaerne om at man skal have lidt penge for at sende en kunde videre til dem og hvordan holder man styr paa om man har sendt en kunde videre til et firma og at denne kunde har købt noget hos dem?

Ja i det heletaget har i links til lidt nat læsning om dette afilliate?

mvh anders

Hej Anders..

Du skal nok vælge anden branche end mobiler ;-) marked er vidst godt mættet hvis du virkelig vil tjene penge :-)

Du er velkommen til at komme med et bud på BilligeMobiler.nu - Jeg skal videre og fange de store fisk ;-)

 

Mikkel

 

Hej Mikkel

Det var nu ogsaa bare nogen eksempler jeg fandt paa google. Det var nu ikke fordi det liger er mobiler jeg var intersseret i :)

Men har du et godt link til hvordan man finder firmaer som er intersseret i denne maade og hvordan det funker osv?

Jeg fandt noget som hedder Tycoon Cashflow, de paastaar at de kan guide igennem dette saa man kan komme igang. Men kender i disse og er det $ værd? Tror det var omkring 40$ for at faa information paa hvordan man gør men maaske er de nogen snyder ;-).

 

 

Billige mobiler er min side og den er lavet i hjemmesideprogrammet hos One.com. Jeg henter mine links hos Tradedoubler og Adservice og på den måde bliver jeg betalt hver gang der er en besøgende som ender med at købe en ny mobiltelefon hos et af de selskaber jeg henviser til. Det koster ikke noget at komme i gang andet end et domæne og et webhotel, men det koster penge at skaffe besøgende til din hjemmeside, medmindre du er SEO ekspert.

Du behøver faktisk ikke engang en hjemmeside, da mange af kampagnerne fra f.eks. Tradedoubler må placeres direkte på din Adwordskonto. Så skal du "bare" finde nogle gode søgeord og sørge for at du tjener flere penge på Tradedoubler end du bruger på Adwords Smile

Hej Takker for oplysningen. Det lydet altsammen rigtigt spændende det her at "tjene penge uden at sælge noget" affiliate sjov. Der er noget at sætte sig ind i.

http://tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_ms_aff_tj  TDC's program ser da ok ud hvis man kan faa kunder sendt til dem??

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er nogen ganske okey priser de har. Men jeg indrømmer da gerne at der er 10000 mobil sider på markedet og man skal til at være kreativ for at få en god markedsandel af de salg, hvis man vil skille sig ud fra mængden.

 

:)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Hej Takker for oplysningen. Det lydet altsammen rigtigt spændende det her at "tjene penge uden at sælge noget" affiliate sjov. Der er noget at sætte sig ind i.

http://tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_ms_aff_tj  TDC's program ser da ok ud hvis man kan faa kunder sendt til dem??

TDC henviser til Tradedoubler, men iøjeblikket er de faktisk også hos Mikkelsen Media. Jeg er i VIP, men har fået den lavet lidt om, så jeg ikke for pr. klik, men tilgengæld en højere leadpris end den de nævner. Iøvrigt er TDC ikke engang blandt de bedst betalte mobilprogrammer. Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indtrømme, at jeg aldrig nogensinde havde troet, at den her tråd kunne generere så mange meninger, bud og indlæg - det er super fedt!

Jeg har brainstormet lidt videre på tanken, og har faktisk nået en daglig omsætning på cirka det halve - så målet er halvt nået. (vel at mærke ikke 100% passiv indkomst, men det er også ok.).

De fleste af de ekstra penge, går til en lille ekstrakonto, som på et eller andet tidspunkt skal bruges på at enten investere i flere papirer, eller kastes efter et helt særligt, specielt og vigtigst af alt lukrativt projekt.

Målet er at nå de 1000,- efter skat, inden udgangen af 2010.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:
Jeg tog bilen i dag, der røg vel 20 kr :)

Løb efter en taxa, så sparer du endnu mere

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:
mcD Cool da jeg mente at jeg skulle fejre julen. Der røg 100kr

Stil dig uden for en god restaurant.... 500 kr mere sparet :)

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

vil sige find et job  .... det giver ca 1100 om dagen så var du ude over problemerne

lars

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

vil sige find et job  .... det giver ca 1100 om dagen så var du ude over problemerne

lars

hehe - det er jo absolut ikke sjovt at finde et job, hvis man har iværksætterblod i årene ;-)

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)