Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en realistisk værdi på nummeret 42-42-42-43

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig, men hvor meget mere salg vil sådan et nr. give for jeres virksomhed. Prisen skulle jo helst afspejle den ekstra indtægt sådan et nr vil give. Det er da fedt nok at have, men hvor meget får man ud af det hvis man ikke brander benhårdt på det?

De eneste jeg kan huske er 3x34 og 88 88 88 88. Og så TDC 80 80 80 80 men det vist mest fordi jeg altid har problemer med deres produkter.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:40

Hej Casper

Hvor meget betyder et godt firmanavn eller et godt urlnavn ? Nok ikke så meget i affiliateverdenen, men for andre firmaer, er det en super vigtig del af ens identitet.

4000, kr en lille investering , hvis man skal have optimeret sin branding helt ned i detaljen.

Det svarer til at sige : Hvad hjælper det at hedde Amino, hvis man ikke brander benhårdt på det ?

Man skal brande benhårdt ligemeget hvad. Ham der dukker op med nemme telefonnummer, han brander bare bedre.

Jeg har lige læst en artikel om nogle undersøgelser , der var blevet lavet på hvor meget det egentligt betød for en virksomhed med et nemt telefonnummer, HVIS kunderne skal bruge telefonen for at komme i kontakt med dig. Hvis de aldrig skal ringe til dig, jamen så glem det.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper:

Undskyld mig, men hvor meget mere salg vil sådan et nr. give for jeres virksomhed. Prisen skulle jo helst afspejle den ekstra indtægt sådan et nr vil give. Det er da fedt nok at have, men hvor meget får man ud af det hvis man ikke brander benhårdt på det?

De eneste jeg kan huske er 3x34 og 88 88 88 88. Og så TDC 80 80 80 80 men det vist mest fordi jeg altid har problemer med deres produkter.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Hej Casper,

Jeg kan godt se din pointe. Yes

Er det at vælge et fantastisk GULD- eller PLATINnummer ikke lidt af en "overspringshandling"?

Det kan da ikke være en faktor, som øger din omsætning.
Er der nogen ud over de kendte (3x34 og 88 88 88 88) som omsætter mere, fordi de har et såkaldt  GULD- eller PLATINnummer?

At Leasy har et godt nummer kan ingen fornægte.
Men de har jo også brugt adskillige millioner på at markedsføre det i TV, radio og trykte reklamer, ikke? Wink

Når det er sagt, så synes jeg da også det kunne være sejt på en lidt nørdet måde at have et GULD nummer.
Men altså ikke fordi jeg forventer at øge min omsætning/indtjening. Huh?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:58

Det skal heller ikke ses som en kritik af jeres bud på en værdi, men jeg føler bare at en udgift skal hænge sammen med mer indtægt. Det er selvfølgelig svært at måle med et givent tlf nr. i forhold til et andet.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:04

Hej Casper

Det helt i orden :)

En del online firmaer er ligeglade med deres telefonnummer , da de mest kommunikerer via email. Men for folk der skal brandes offline, og hvor telefonsupport er en vigtig del af firmaet, tjener de 4000 kr sig nemt hjem.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:13

Okay det har du sikkert mere forstand på end jeg har :-). Hvis et godt tlf nr. kan tjene pengene ind igen, så er det da bare med at få fat i et.

Jeg har selv bestilt et 70 nr til min virksomhed, men det er udelukkende fordi det udstråler mere seriøsitet, end det mobil nr. jeg har nu :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18

Casper:
Jeg har selv bestilt et 70 nr til min virksomhed, men det er udelukkende fordi det udstråler mere seriøsitet, end det mobil nr.

Sad selv og tænkte på signalet ved at benytte mobilnumrer. Hvis jeg skulle bruge +5.000 på et telefonnummer skulle det være et 70 nummer og ikke et eller andet mobilnummer.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:19

Jeg har ikke decideret læst nogle analyser om return on investment på telefonnummer branding, men som du selv siger : man udstråler mere seriøsitet.

Og hvis man har råd til det, så gør det.

Jeg kan ikke huske hvem der sagde det, men er et meget sjovt citat angående at måle resultaterne af sin branding :

" Jeg fik brugt en masse penge på branding, og det var en succes. Men hvad der virkede har jeg ikke fundet ud af endnu "

Det er temmelig svært at lave helt præcise analyser af de præcise værdier af branding. Man kan lave fokusgrupper, undersøgelser og analyser, men markederne flytter sig hele tiden, så hvad der virker hvornår er altid svært at finde ud af helt præcist. Jeg ved at der en del diskussioner blandt marketingsfolk om lige netop dette her.

Men altså et skaldet telefonnummer, der er nemt at huske og også lidt cool... selvfølgelig skal man have det :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:29

" At Leasy har et godt nummer kan ingen fornægte.
Men de har jo også brugt adskillige millioner på at markedsføre det i TV, radio og trykte reklamer, ikke? "

Og hvis de ikke havde gjort det , var det et dårligt nummer ?

Og hvorfor tror du deres telefonnummer har været lige MIDT i fokus i alle deres kampagner i årevis ? Fordi det virker. Og derfor bliver de ved at fokusere på deres telefonnummer.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:59

Jimi Hove:

" At Leasy har et godt nummer kan ingen fornægte.
Men de har jo også brugt adskillige millioner på at markedsføre det i TV, radio og trykte reklamer, ikke? "

Og hvis de ikke havde gjort det , var det et dårligt nummer ?

Og hvorfor tror du deres telefonnummer har været lige MIDT i fokus i alle deres kampagner i årevis ? Fordi det virker. Og derfor bliver de ved at fokusere på deres telefonnummer.

Nej, det er jo præcist det jeg siger..
At Leasy har et godt nummer kan ingen fornægte. Smile

Jeg tror, at kommentaren om at telefonnumre er vigtigere for offline salg end for online salg, er meget rigtigt ramt.
Og ja, jeg ved, at Leasy også har online salg.. Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)