Undskyld mig, men hvor meget mere salg vil sådan et nr. give for jeres virksomhed. Prisen skulle jo helst afspejle den ekstra indtægt sådan et nr vil give. Det er da fedt nok at have, men hvor meget får man ud af det hvis man ikke brander benhårdt på det? De eneste jeg kan huske er 3x34 og 88 88 88 88. Og så TDC 80 80 80 80 men det vist mest fordi jeg altid har problemer med deres produkter. Med venlig hilsen |
Hej Casper
Hvor meget betyder et godt firmanavn eller et godt urlnavn ? Nok ikke så meget i affiliateverdenen, men for andre firmaer, er det en super vigtig del af ens identitet.
4000, kr en lille investering , hvis man skal have optimeret sin branding helt ned i detaljen.
Det svarer til at sige : Hvad hjælper det at hedde Amino, hvis man ikke brander benhårdt på det ?
Man skal brande benhårdt ligemeget hvad. Ham der dukker op med nemme telefonnummer, han brander bare bedre.
Jeg har lige læst en artikel om nogle undersøgelser , der var blevet lavet på hvor meget det egentligt betød for en virksomhed med et nemt telefonnummer, HVIS kunderne skal bruge telefonen for at komme i kontakt med dig. Hvis de aldrig skal ringe til dig, jamen så glem det.