Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en realistisk værdi på nummeret 42-42-42-43

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

"Og ja, jeg ved, at Leasy også har online salg"

Og på deres forside har jeg lige set at deres nummer , for en gangs skyld, IKKE er i fokus. Så ja jeg tror vi har knækket koden

Telefonnnummer vigtigt ved offline salg, tjek. Telefonummer ikke så vigtigt ved primært online salg, tjek

Hold kæft hvor er vi kloge (mest mig Cool )

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 02:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Her kommer en lille sød historie om guldnumre.

For nogle år siden var jeg under uddannelse som falckredder. Jeg havde på det tidspunkt ingen erfaring og var MEGA grøn.
En dag kommer jeg kørende alene i min ladvogn, da jeg på den anden side af motorvejen ser 5 biler der pludselig vælter rundt. Jeg kører i nødsporet og kalder vagtcentralen med besked om at de skal kontakte politiet m.m.

Da jeg kommer over til ulykken er der virkelig panik på, folk løber ud og ind blandt hinanden, mens andre billister forsøger at snige sig forbi, for ikke at holde i kø. Heldigvis er der ikke nogen der er kommet alvorligt tilskade, dog skal en del med på sygehuset.
Midt i alt kaos, hvor jeg prøver at at danne mig et overblik, kommer der en mand løbende hen til mig....han skriger alt hvad han kan at jeg skal tage min ladvogn og fjerne hans bil (han havde falck abn.). Jeg fortæller ham pænt at jeg ikke kan kører over autoværnet og han skal ringe til falck´s vagtcentral og opgive hans oplysninger.

2 sek. senere kommer han tilbage "hvad er nummeret?"

Her er det jeg reagere hurtigt og fortæller ham med stor sans for service og falck ånd, at numeret er 70 13 14 15. 

3 min senere kommer han tilbage....noget undrene og spørger hvorfor jeg har givet ham nummeret til DSB?

Pointen?: DSB har været bedre til at brande deres telefon nummer over for mig.

PS: Jeg fandt efterfølgende nummeret til falck, ved at kikke på min ladvogn, der var overklistret med netop dette telefon nummer 70 20 30 40 Big Smile 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:34

Boysen:
Pointen?: DSB har været bedre til at brande deres telefon nummer over for mig.

PS: Jeg fandt efterfølgende nummeret til falck, ved at kikke på min ladvogn, der var overklistret med netop dette telefon nummer 70 20 30 40 Big Smile 

Big Smile
God pointe (og historie) Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 11:49

Ja god point Boysen, DSB har før hen brandes deres nummer, som betød at før hen kunne alle togrejsende deres nummer i hovedet — i dag råber man bare efter billetsælgeren ;)...

Hvor tjekker i guld/platin numre, hvis man har sin egen idé til nummeret? syndes ikke jeg kan tjekke det på DGS og KRAK...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)