Webshop søger en (dygtig og billig) mand til følgende opgaver:
Seo optimering
Nyhedsbrevsopsætning og design
sprogopsætning
+ løbende opgaver
Vi forstiller os at du er absolut hardcore til dette og at vi kan kontakte dig alle dage, også i weekenderne. Du vil blive en fast medarbejder hos os, men med et begrænset antal timer pr. måned, alt afhængig af hvad vi har brug for.
Vi arbejder i Magento.
Skriv lidt om dig selv og send os et tilbud med din pris + referencer. Vi ved af erfaring at vi får en del henvendelser, og tillader os derfor kun at besvarer dem vi finder relevante.
Send din ansøgning til metteh123@gmail.com
Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig!
Mvh Mette
Hej Mette
Jeg havde nok valgt at skrive jobannoncen på den måde:
Webshop søger en (dygtig og hurtig) freelancer til følgende opgaver:
Seo optimering
Nyhedsbrevsopsætning og design
sprogopsætning
+ løbende opgaver
Vi forstiller os at du er absolut hardcore til dette og at vi har mulighed for kontakte dig alle dage, også i weekenderne. Du vil blive fast tilknyttet freelancer hos os.
Vi arbejder i Magento.
Skriv lidt om dig selv og din timepris + referencer. Vi håber at vi får en del henvendelser, og vi vil svare alle når vi har været igennem alle fremsendte ansøgninger.
Send din ansøgning til
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Det var såldes en kommentar til hvordan jobannoncen kan virke en smule mere positiv.
At søge efter en "Dygtig & billig" mand fjerner først og fremmest kvinderne, og er derfor i konflikt med ligestillingsloven, men det går nok. Det værste er nok modsætningsforholdet i "Dygtig og billig", som ingen hardcore folk med de kompetancer kan eller vil tage seriøst. Du skriver I ved at I får mange henvendelser, men har haft den samme person til det de sidste 2 år, så det må da være til andre ting I har den erfaring fra.
Derudover må jeg medgive som andre herinde, at det er stort set umuligt at få personer som er hardcore til alle de ting I ønsker, da alle ved at det generelt er sådan at:
1. En hardcore programmør oftest er en designmæssigt neanderthal.
2. En hardcore programmør oftest skal have klare retningslinier og hader Ad Hoc opgaver der kræver ændringer i forhold til det sidst accepterede.
Og måske I skulle få lavet en skabelon til jeres nyhedsbreve, så I selv kan lave dem hurtigt og har en vis genkendelseseffekt hos jeres kunder. Nu ved jeg ikke hvad du mener med sprogopsætning, hvis du mener at personen skal kunne tilrette jeres shop til flere sprog hvor I leverer teksterne, så er jeg med. Hvis I derimod tænker på en person der også skal kunne skrive forklarende/sælgende tekster, så er I igen ude i et direkte modsætningsforhold.
Men ærligt talt, så tror jeg at mange af reaktionerne også skyldes din direkte facon at søge kernepersonale på. Efter at have læst det et par gange, så fremstår det som et "Jeg ved bedst og vil bare have det billigst" scenarie med slavelignende forhold uden tilbud om honorering der ansporer til søgnong til jobbet.
Jeg betvivler I får mange henvendelser, men ønsker jer en God Jul og al mulig held til at finde den rette.