Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner, programmør & SEO ekspert (all in one) søges!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst undlad at forstyrre min pessimisme med succeshistorier Wink.

Det er selvfølgelig også arrogant at påstå at de ikke findes, blot fordi JEG ikke er stødt på dem.

På den anden side vil jeg indsparke at det måske også afhænger lidt af definistionen på "hardcore". Hvis hardcore betyder "i top 25 inden for kompetencefelterne", vil jeg febrilsk klamre mig til min pessimisme. Hvis hardcore på den anden side betyder, at alle opgaver inden for de forskellige områder kan løses tilfredsstillende for kunden (dig)  - så er jeg sikker på at de findes, og glæder mig over, at du allerede er stødt på én.

Fortsat god jagt, og glædelig jul

Thomas

E-købmand af guds nåde

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meth:

Webshop søger en (dygtig og billig) mand til følgende opgaver:

Seo optimering

Nyhedsbrevsopsætning og design

sprogopsætning

+ løbende opgaver

Vi forstiller os at du er absolut hardcore til dette og at vi kan kontakte dig alle dage, også i weekenderne. Du vil blive en fast medarbejder hos os, men med et begrænset antal timer pr. måned, alt afhængig af hvad vi har brug for.

Vi arbejder i Magento.

Skriv lidt om dig selv og send os et tilbud med din pris + referencer. Vi ved af erfaring at vi får en del henvendelser, og tillader os derfor kun at besvarer dem vi finder relevante.

Send din ansøgning til metteh123@gmail.com

Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig!

Mvh Mette

Hej Mette

Jeg havde nok valgt at skrive jobannoncen på den måde:

Webshop søger en (dygtig og hurtig) freelancer til følgende opgaver:

Seo optimering

sprogopsætning

+ løbende opgaver

Vi forstiller os at du er absolut hardcore til dette og at vi har mulighed for  kontakte dig alle dage, også i weekenderne. Du vil blive fast tilknyttet freelancer hos os.

Vi arbejder i Magento.

Skriv lidt om dig selv og din timepris + referencer. Vi håber at vi får en del henvendelser, og vi vil svare alle når vi har været igennem alle fremsendte ansøgninger.

Send din ansøgning til

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Det var såldes en kommentar til hvordan jobannoncen kan virke en smule mere positiv.

At søge efter en "Dygtig & billig" mand fjerner først og fremmest kvinderne, og er derfor i konflikt med ligestillingsloven, men det går nok. Det værste er nok modsætningsforholdet i "Dygtig og billig", som ingen hardcore folk med de kompetancer kan eller vil tage seriøst. Du skriver I ved at I får mange henvendelser, men har haft den samme person til det de sidste 2 år, så det må da være til andre ting I har den erfaring fra.

Derudover må jeg medgive som andre herinde, at det er stort set umuligt at få personer som er hardcore til alle de ting I ønsker, da alle ved at det generelt er sådan at:

1. En hardcore programmør oftest er en designmæssigt neanderthal.

2. En hardcore programmør oftest skal have klare retningslinier og hader Ad Hoc opgaver der kræver ændringer i forhold til det sidst accepterede.

Og måske I skulle få lavet en skabelon til jeres nyhedsbreve, så I selv kan lave dem hurtigt og har en vis genkendelseseffekt hos jeres kunder. Nu ved jeg ikke hvad du mener med sprogopsætning, hvis du mener at personen skal kunne tilrette jeres shop til flere sprog hvor I leverer teksterne, så er jeg med. Hvis I derimod tænker på en person der også skal kunne skrive forklarende/sælgende tekster, så er I igen ude i et direkte modsætningsforhold.

Men ærligt talt, så tror jeg at mange af reaktionerne også skyldes din direkte facon at søge kernepersonale på. Efter at have læst det et par gange, så fremstår det som et "Jeg ved bedst og vil bare have det billigst" scenarie med slavelignende forhold uden tilbud om honorering der ansporer til søgnong til jobbet.

Jeg betvivler I får mange henvendelser, men ønsker jer en God Jul og al mulig held til at finde den rette.

Køb ren argan olie her

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:58

Meth:
Men vi har allerede haft "prinsen" ansat, desværre måtte vi sige farvel efter 2 års samarbejde, da han har valgt et karriereskift. ... Så vi ved de findes! Big Smile

Jeg syntes du skulle kikke dig omkring her i tråden her opdager du Jacob Leander Christensen jeg ved ikke om i har haft kontakt men jeg er ret sikker på han kan opfylde dine ønsker teknisk set Smile

/allan

Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:39

Jo tak, han er en af dem vi har kontaktet.  Smile

Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:43

Lagerslag123 - JEN:

Meth:

Webshop søger en (dygtig og billig) mand til følgende opgaver:

Seo optimering

sprogopsætning

+ løbende opgaver

Vi forstiller os at du er absolut hardcore til dette og at vi kan kontakte dig alle dage, også i weekenderne. Du vil blive en fast medarbejder hos os, men med et begrænset antal timer pr. måned, alt afhængig af hvad vi har brug for.

Vi arbejder i Magento.

Skriv lidt om dig selv og send os et tilbud med din pris + referencer. Vi ved af erfaring at vi får en del henvendelser, og tillader os derfor kun at besvarer dem vi finder relevante.

Send din ansøgning til metteh123@gmail.com

Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig!

Mvh Mette

Hej Mette

Jeg havde nok valgt at skrive jobannoncen på den måde:

Webshop søger en (dygtig og hurtig) freelancer til følgende opgaver:

Seo optimering

sprogopsætning

+ løbende opgaver

Vi forstiller os at du er absolut hardcore til dette og at vi har mulighed for  kontakte dig alle dage, også i weekenderne. Du vil blive fast tilknyttet freelancer hos os.

Vi arbejder i Magento.

Skriv lidt om dig selv og din timepris + referencer. Vi håber at vi får en del henvendelser, og vi vil svare alle når vi har været igennem alle fremsendte ansøgninger.

Send din ansøgning til

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Det var såldes en kommentar til hvordan jobannoncen kan virke en smule mere positiv.

At søge efter en "Dygtig & billig" mand fjerner først og fremmest kvinderne, og er derfor i konflikt med ligestillingsloven, men det går nok. Det værste er nok modsætningsforholdet i "Dygtig og billig", som ingen hardcore folk med de kompetancer kan eller vil tage seriøst. Du skriver I ved at I får mange henvendelser, men har haft den samme person til det de sidste 2 år, så det må da være til andre ting I har den erfaring fra.

Derudover må jeg medgive som andre herinde, at det er stort set umuligt at få personer som er hardcore til alle de ting I ønsker, da alle ved at det generelt er sådan at:

1. En hardcore programmør oftest er en designmæssigt neanderthal.

2. En hardcore programmør oftest skal have klare retningslinier og hader Ad Hoc opgaver der kræver ændringer i forhold til det sidst accepterede.

Og måske I skulle få lavet en skabelon til jeres nyhedsbreve, så I selv kan lave dem hurtigt og har en vis genkendelseseffekt hos jeres kunder. Nu ved jeg ikke hvad du mener med sprogopsætning, hvis du mener at personen skal kunne tilrette jeres shop til flere sprog hvor I leverer teksterne, så er jeg med. Hvis I derimod tænker på en person der også skal kunne skrive forklarende/sælgende tekster, så er I igen ude i et direkte modsætningsforhold.

Men ærligt talt, så tror jeg at mange af reaktionerne også skyldes din direkte facon at søge kernepersonale på. Efter at have læst det et par gange, så fremstår det som et "Jeg ved bedst og vil bare have det billigst" scenarie med slavelignende forhold uden tilbud om honorering der ansporer til søgnong til jobbet.

Jeg betvivler I får mange henvendelser, men ønsker jer en God Jul og al mulig held til at finde den rette.

Må hvor det da være træls at gå med sådan et par (negative analyserende) briller!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:02

Hej Mette

Må hvor det da være træls at gå med sådan et par (negative analyserende) briller!

Det skal skrives som

Hvor må det da være træls at gå med sådan et par (negative analyserende) briller!

Eller du kunne have svaret:

Jamen tak for input, men jeg er nu ikke enig med dig i dine sysnpunkter.

Når det så er sagt, så findes der ikke negative analyser, der findes analyser med negativt resultat Smile

Glemte i øvrigt at rose dig, for det er vist meget godt at du ikke har skrevet navnet på hjemmesiden, så man kan se hvordan folkene bag forretningen virkelig er Smile

Og så bare et godt råd, at nedgøre andre på et community som Amino, er ikke noget der bringer antallet af ansøgninger i din indbakke til astronomiske højder.

Slutteligt så kan man sige, at folk der er alment skeptiske og analyserende samt konstant ønsker at lære mere, oftest er dem der ikke havner hos slavehandlerneSmile.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)