Vi forstiller os at du er absolut hardcore til dette og at vi kan kontakte dig alle dage, også i weekenderne. Du vil blive en fast medarbejder hos os, men med et begrænset antal timer pr. måned, alt afhængig af hvad vi har brug for.
Vi arbejder i Magento.
Skriv lidt om dig selv og send os et tilbud med din pris + referencer. Vi ved af erfaring at vi får en del henvendelser, og tillader os derfor kun at besvarer dem vi finder relevante.
Så du søger en ekspert der er absolut hardcore til det han laver, og du vil have lov til at kontakte vedkommende alle dage, men samtidig kræver du at han er billig?
Nu har du selvfølgelig ikke defineret hvad billig er, men jeg tror du får svært ved at finde en sådan.
Ja, den bemærkning havde jeg set komme... Fair nok.
Mange af de ting vi skal have lavet kan oftes laves på 15-30 min. og det kan man jo lave når man har lyst. Selvfølgelig er vil der engang imellem også være en deadline, og vi har skam også forståelse for at man kan være optaget til anden side. Men vi arbejder jo selv i døgndrift og har derfor et behov herefter, så leder vi efter en som har mulighed for skæve arbejdstider.
SÅ vi leder altså efter en som brænder for det han laver og som gerne vil arbejde fast på vores shop, og samtidig er fair med prisen. Og det er der heldigvis mange der er!
(Har desuden aldrig set en annonce der lyder "Dygtig og dyr mand søges...)
Det lyder da spændende og passer til mine kompetencer. Jeg er ikke billig, men er dog noget billigere end mange andre, da jeg stadig er under uddannelse det næste halve år. Du er velkommen til at kontakte mig.
Blot en velment betragtning omkring dit all-in-one ønske.
Muligheden for at finde en dygtig webdesigner, der samtidig taler flydende PHP/HTML/... har før været diskuteret herinde, og dem er der altså rigtig rigtig langt imellem. Smid så ønsket om at vedkommende skal være hardcore SEO ekspert samt billig ind i ligningen, og så har du i mit hovede ude i en umulig mission.
Med 3-4 kompetencer der hver især kræver fuld commitment for at være hardcore, vil du være nødt til at gå på kompromis på flere af områderne, eller dele de enkelte opgaver ud på flere personer - der hvis de skal være hardcore, nok ikke er helt billige.
Der kan være rigtig god fornuft i at benytte én primære leverandør, men enten skal denne trække på underleveandører med hver deres kompetencer, eller også skal du have fat i et bureau med kompetencerne in-house. Går du på kompromis med hardcore-kravet kan du sagtens finde en person der er jævnt god på flere af områderne, men i dette tilfælde er det måske en god idé at gøre op med dig selv, hvad der har størst betydning for dig?
Optimisten skal nok komme - og fortælle at han/hun er hardcore på alle de ønskede områder. Det eneste jeg håber du vil have i baghovedet er, at et par stykker herinde satte spørgsmålstegn ved, om det kan lade sig gøre :-)
Jeg skal være den første til at ønske dig held og lykke i jagten på den super kreative kode-prins med spidskompetencer udi SEO - på den hvide hest.
Men vi har allerede haft "prinsen" ansat, desværre måtte vi sige farvel efter 2 års samarbejde, da han har valgt et karriereskift. ... Så vi ved de findes!
Du må gerne sende mig en mail med lidt info om de opgaver i skal have løst. Jeg er ikke hardcore, men jeg ved hvad jeg laver og jeg er ret fleksibel. :-)