Yep - jeg giver dig helt ret. Specielt ville jeg råde dig til at bruge Notepad++ som faktisk er et helt fantastisk værktøj. Jeg har selv prøvet et hav af forskellige stor og små programmer (Dreamweaver, Webwriter, Webcoder, Frontpage, etc.) men Notepadd++ er bare programmet ..... for mig :-) Når nu du kan lave html vil jeg bestemt mene at du skal kaste dig over CSS ... som også er nævnt her ..... Når du har lavet en side i (X)HTML + CSS kan du nemt ..... og jeg mener nemt lave det til et template der arbejder sammen med CMS systemet MODx Hvis du kaster dig ud i denne proces er du meget velkomme til at kontakte mig hvis du har spørgsmål .... det skal bestemt ikke koste dig noget. |
Anne Bjørnsten:Som amatør inden for kategorien "hjemmeside", skal jeg selv i gang med at opdatere min hjemmeside.
Jeg vil gerne lave hjemmesiden i et nyt format, så jeg har brug for at vide, hvor jeg kan få inspiration til dette, samt hvilket program jeg evt. kan bruge?
Min allerførste hjemmeside for 8-9 år siden programmerede jeg i HTML, som jeg lærte ved at læse om det på Internettet, og min nuværende hjemmeside har jeg lavet i Frontpage, hvor jeg ikke behøvede at tænke så meget over koderne, som lå bag. Hvad man gør i dag, har jeg ikke rigtig styr på, og Frontpage har jeg ikke længere.
Nogen, som har lyst at komme med et råd eller en god idé? Det ser jeg frem til
Hej
Da vi til en idé søger information om hvilke hjemmesider folk mener er anvendelige, så har du sikkert i dine overvejelser dannet dig et billede af hvordan du mener din hjemmeside skal se ud.
Hvis det er tilfældet og du har lyst til at tilkendegive hvilke designs du mener appellerer til dig og din type virksomhed, så er dit input i denne tråd meget velkomment.
http://www.amino.dk/forums/t/77381.aspx