Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den ser ikk god ud for Tiger Woods.....heller ikk i dag

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad enten Dick Masterson (sjovt navn iøvrigt) er reel eller ej, så er den video da meget sjov. Smile

Og kvinden blandt publikum til sidst, løber da også tør for ord, for at sige det mildt. Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:46

Jeg kender som sagt "Dick" personligt - og lad mig bare afsløre, at han er en hyper-intelligent fyr, med mange kunstneriske talenter Cool

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:54

Mikkel deMib Svendsen:

Jette Frederiksen:
Jeg håber virkelig, hans svenske kone forlader ham og tager børnene med!

Ja, det lyder som en rigtig god ide. Misbrug børnene som et instrument for at hævne mænd du ikke kan lide....

Næhh, jeg tror mere du har brug for en lille lecthture fra en af mine gode venner i USA - Dick Masterson der driver websitet www.MenAreBetterThanWomen.com - her i et klip da han var på Dr Phill...

Lol

Din ven er vist en, der nyder at provokere kvinder offentligt, men han er garanteret en helt anden,  når han er privat.

Tlbage til Tiger: Har de noget, der hedder fælles forældremyndighed i USA?

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:46

Jeg må da skynde mig at få oversat min bog til engelsk - der er jo i hvert fald (tæller: konen, Tiger, 11 elskerinder) 13 potentielle læsere lige dér! Stick out tongue

Mikkel deMib Svendsen:

Næhh, jeg tror mere du har brug for en lille lecthture fra en af mine gode venner i USA - Dick Masterson der driver websitet www.MenAreBetterThanWomen.com - her i et klip da han var på Dr Phill...

Årh, for fa'n Mikkel, ham havde jeg helt glemt - tak! Sidder her og griner pinligt højt for mig selv. Er der virkelig ikke én kvinde i det studie der synes det er morsomt?? Du godeste hvor er de selvhøjtidelige.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)