arrrrh jette--der står i bibelen at vi skal tilgive syndere, og nu er det endda osse jul lige om lidt.....skulle konen ikk give manden en lille chance?
Jeg håber virkelig, hans svenske kone forlader ham og tager børnene med!
Ja det er altid godt at ønske ulykke for andre mennesker, især når man ik kender dem eller den problemstillingen som der er. Elsker bare folk der kan vurdere noget ud fra medierne og de kulørte blade. Det er jo der sandheden står, for de har slet ik oplaget i tankerne...
Så håber den ønskning gør din egen dag bedre, for den må have været dårlig...
Generelt så forstår jeg da godt at Woods af og til har behov for at skeje ud... Manden lever over 300 dage om året i en kuffert, og har utrolig mange afsavn...
Synes dog det er tragisk, at folk har så skide travlt med at hænge ham ud... Men der tjente de elskerinde da de $$$, som det hele jo handler om...
Jeg troede bare at Tiger var en "almindelig" golfspliller, som gik op i sin sport og famile.
Ja men du ved ik om det er tilfældet... Du kender ik historien, kun den en masse piger har fortalt. Hvem siger de siger sandheden, og ik blot søger penge og opmærksomhed? Med andre ord du kender ik sagen, kun anden/tredje/fjerde hånds beretninger...
Alligevel vælger du at ønske, at hans kone forlader ham. I min verden er det både en stupid og uværdig ønskning...
Men det må du om, en ting er sikkert, og det er at kilde vurdering er ik noget du har brugt meget tid på, før du dragede konklussionen...
Generelt så forstår jeg da godt at Woods af og til har behov for at skeje ud... Manden lever over 300 dage om året i en kuffert, og har utrolig mange afsavn...
Synes dog det er tragisk, at folk har så skide travlt med at hænge ham ud... Men der tjente de elskerinde da de $$, som det hele jo handler om...
Øøøhm, nu er Tiger ikke den eneste i verden, der arbejder meget.
Mener du virkelig, at det er i orden at "skeje ud" på den måde, fordi man lider nogle afsavn? Hvor går så grænsen?? Hvor langt skal man så gå, hvis man savner sine børn??? Eller rugbrød? Eller sin gode lænestol??
Det er da lidt noget vås, at forsvare utroskab (eller andre dumheder) med, at man arbejder for meget.
Jeg troede bare at Tiger var en "almindelig" golfspliller, som gik op i sin sport og famile.
Ja men du ved ik om det er tilfældet... Du kender ik historien, kun den en masse piger har fortalt. Hvem siger de siger sandheden, og ik blot søger penge og opmærksomhed? Med andre ord du kender ik sagen, kun anden/tredje/fjerde hånds beretninger...
Alligevel vælger du at ønske, at hans kone forlader ham. I min verden er det både en stupid og uværdig ønskning...
Men det må du om, en ting er sikkert, og det er at kilde vurdering er ik noget du har brugt meget tid på, før du dragede konklussionen...
Noget sandt må der være i historien, når man ser billederne. og læser om det.
Men jeg tror ,du har ret, at de fleste af kvinderne har trådt frem bare for at få opmærksomhed fra pressen og omverdenen. De lyver direkte.Der er desværre mange af den type også. Det har vi set før.
Øøøhm, nu er Tiger ikke den eneste i verden, der arbejder meget.
Næææ men tror næppe du vil se statestikken over chefer der er deres koner utro...
Rikkepigen:
Mener du virkelig, at det er i orden at "skeje ud" på den måde, fordi man lider nogle afsavn? Hvor går så grænsen?? Hvor langt skal man så gå, hvis man savner sine børn??? Eller rugbrød? Eller sin gode lænestol??
Jeg synes ik, efter gennemlæsning af mit indlæg, at order MENER fremkommer nogen steder. Der står jeg FORSTÅR... Og udskejelse dækker bredt, og var ik ment som en reference til utroskab. Det kunne os være en vild bytur...
Selvfølgelig er utroskab ik iorden, og det er en slem sag. Men jeg mener så ik at det er hele verdens problem, at Tiger Woods måske har foretaget nogle valg, som han nu står til regnskab for. Og det er dybt forkasteligt, at folk kan ønske andre ulykke i et forum, uden hverken at kende vedkommende eller problemstillingen...
Noget sandt må der være i historien, når man ser billederne. og læser om det.
SAY WHAT? Et billed... Det vil sige, at hvis du en dag giver et kindkys, fordi en repræsentant fra et andet firma kommer på besøg, og der tages et billed, så kan det bruges, som bevis på en flirt eller utroskab... Come on siger jeg bare!
Må man nu ik tale med det andet køn mere, af frygt for at man pludselig kan være "utro"?
Jette Frederiksen:
Men jeg tror ,du har ret, at de fleste af kvinderne har trådt frem bare for at få opmærksomhed fra pressen og omverdenen. De lyver direkte.Der er desværre mange af den type også. Det har vi set før.
Ja det ses jo oftere og oftere, når der er penge indblandet... Sandheden er intet værd i forhold til en stak Dollars ;D
Jeg håber virkelig, hans svenske kone forlader ham og tager børnene med!
Ja, det lyder som en rigtig god ide. Misbrug børnene som et instrument for at hævne mænd du ikke kan lide....
Næhh, jeg tror mere du har brug for en lille lecthture fra en af mine gode venner i USA - Dick Masterson der driver websitet www.MenAreBetterThanWomen.com - her i et klip da han var på Dr Phill...